PPC Specialista

Jsem certifikovaný PPC specialista zabývající se kompletní správou vašich kampaní, a to nejčastěji na účtech AdWords a Sklik. Ve většině případů má již klient účty založené, ať už od nějaké agentury či jiného specialisty, a tak prvním krokem bude vstupní PPC audit. Ten vám odhalí chyby v nastavení a nevhodné cílení reklam. V případě, že účty nemáte založené, neměl by být problém vám je vytvořit a vysvětlit všechny možnosti cílení.

Serpo, ppc, seo, pla a sem
PPC (průměrně u klientů generuje 35% tržeb)

Správa PPC kampaní se dá dělat na několik způsobů. Velké agentury mají možnost srovnání výsledků a strategií s více účty. Často však používají pro menší klienty začínající junior specialisty, kterým chybí zkušenosti, motivace a příliš spoléhají na automatizované scripty. Naopak pro freelancera je každý klient osobní záležitostí a jeho vizitkou. Proto preferuje ruční nastavení, které pravidelně kontroluje a hledá nové cesty k ziskům. Nejlepší možností je mít zkušeného in-house člověka, který může vnímat celkové dění ve firmě. Ovšem najít zlatou cestu mezi zkušenostmi a odpovídajícímu ohodnocení, je pro většinu firem obtížné.

U svých klientů preferuji nejdříve důkladně poznat sortiment a jejich konkurenci. Následně vypracuji plán, který si s klientem schválíme a domluvíme si pevné PNO (poměr nákladů na obrat). Potom se pustíme do samotné správy a hledání cest k nejefektivnějším výsledkům. Mezi většinu mých klientů patří různé e-shopy od elektroniky, oblečení, sportovní výbavy, po nářadí a hračky. Rád se však věnuji i prezentačním webům, ať už se jedná o hotely, restaurace, kamenné obchody nebo kadeřnictví. V případě zájmu o spolupráci mě můžete kontaktovat na emailu info@tomaszahalka.cz

   Chcete více zákazníků? Rád vám řeknu více …