Jak využít potenciál Heureky (2.Díl) – Dotazy zákazníků

Heuréka, stejně jako většina pro zákaznicky založených e-shopů nabízí uživatelům záložku dotazy, kterou však nespravují, ale nabízí jí iniciativním e-shopařům ke konvertování zákazníka. V současnosti máte dvě možnosti jak na dotazy odpovídat. Tou první je stát se „Partner sekce„, který ručí za vyřizování dotazů a za odměnu se mu dostává viditelné ikony Garanta sekce. Ten však může být jen jeden, a téměř všechny kategorie jsou už rozebrané. Tou druhou je buď přesvědčit Heuréku, že byste tento job dělali lépe, nebo partyzánsky sekce napadat, a odpovídat rychleji než oficiální garant. Nejste garantem? Buďte partyzánem …

Heureka dotazy zákazníků - partner sekce

Nejdříve si nastavme profil. Přihlašte se do Heuréky pod svým administrátorským účtem, nahrajte si ikonku vašeho avatara (ideálně logo e-shopu) a přejděte přes „Správu e-shopů“ do sekce „Dotazy z poraden“. Nastavte si email, který pravidelně sledujete, jako příchozí pro upozornění na nový dotaz a vyberte si rozsah zasílání dotazů. Nyní máte 2 možnosti. První, vám nabízí dostávat dotazy pouze od produktů, které prodáváte (posíláte do feedu). A druhá, dostávat všechny dotazy z kategorií, které si zvolíte, i když dotazovaný produkt neprodáváte.

První variantu 100% doporučuji, dotazů není hodně a máte nejvyšší šanci na ukořistění zákazníka. Ta druhá už vyžaduje více času, a počítá s tím, že nabídnete zákazníkovi alternativu k dotazovanému zboží. V příkladu níže vidíte ukázku obou dvou přístupů. Zeleně orámovaný obchod „ukradl“ dotaz garantovi sekce, který dané zboží neměl, ale přesto se snažil zareagovat s alternativou. Výsledek? Uživatel byl spokojený s první odpovědí, kde následně nakoupil, a to i přesto, že obchod nenabízel nejlepší cenu na trhu.

heureka-dotazy-02

Získat zákazníky není nejlevnější, ale díky dotazům z Heuréky máte možnost za pár minut vašeho času udělat cennou konverzi. A nejen to – odpovídáním na dotazy si budujete reputaci, umisťujete na jeden z nejnavštěvovanějších portálů své zpětné odkazy a oslovujete uživatele, kteří o vaše produkty mají zájem.  Co víc si přát, zkuste to a přesvědčte se.

   Máte zájem o spolupráci? Rád vám řeknu více …