SEO pro BrunoShop.cz

24.5.2019

Tomáš Zahálka

Že šperky nosí pouze ženy? Že jsou to jen nákladné zbytečnosti, které tahají z lidí peníze? Tak o opaku vás přesvědčí BrunoShop! Tenhle specializovaný e-shop na šperky z chirurgické oceli vybírá ty nejkrásnější kousky z nepřeberné nabídky prstenů, náušnic, řetízků a přívěsků, které zaujmou nejen každou dívku zbožňující zkrášlování, ale i muže. Muže? Skutečně! Ať už jste nadšenec seriálu Vikingové, máte přisouzený keltský osud nebo jste jako gothic Richmond z IT Crowd obdivovatel všeho temného, na BrunoShop najdete prsteny s lebkou, přívěsky s Thorovo kladivem, ale i magické pentagramy pro jakoukoliv čarovnou příležitost. Ženy zas mohou ocenit alternativu přívěskům od Pandory, které budou zdobit jejich ruce a kotníky stejně tak dobře, jako jejich dražší a známější nevlastní sestřička.

Homepage BrunoShop

SEO pro BrunoShop.cz (Realizace: od roku 2018)

Náplň spolupráce: SEO

  • Analýza klíčových slov
  • Budování zpětných odkazů
  • Návrh informační architektury
  • Přesměrování (redirecty) stránek
  • Interní prolinkování přes Slovník pojmů
  • Nastavení Shoptet nástroje Základní SEO
  • Nastavení Shoptet nástroje Pokročilé SEO

I když náušnice z chirurgické oceli nejsou zrovna typicky pánský sortiment, tak jsme se pustili pod vedením UX Designera Lukáše Dubiny s jeho týmu do redesignu Classic šablony na Shoptetu a na něžnou práci s obsahem povolali zlatou perlu copywritingu Radku Mácovou. Ta společně s majitelkou webu dala dohromady veškeré texty a e-shop získal nový kabát nesoucí punc cenově dostupného obchodu se šperky vzbuzující důvěryhodnost, jenž podtrhává i zlaté ověřeno zákazníky z Heuréky.

A jaká byla má role v tomto příběhu?

Z pozice SEO konzultanta jsem pro BrunoShop připravil analýzu klíčový slov, která nám pomohla s výběrem vhodných frází pro jednotlivé kategorie, parametry, články, ale i jako inspirace pro nákup nových produktů. Navrhl jsem společně s Lukášem SEO/UX friendly informační architekturu (IA, strukturu webu), zajistil přesměrování stránek (kategorií, článků) ze staré IA na novou a pomáhal s drobnou činností od zaškolení fundované osoby s nástrojem Shoptetu „Pokročilé SEO“, po linkbuilding a finální kontrolu obsahu s cílem zvýšení tržeb z neplacených výsledků vyhledávání (SEO).

[supsystic-price-table id=18]

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci rychle objednávky

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci ziskový e-shop

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci konzultaci e-shopu

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *