Že šperky nosí pouze ženy? Že jsou to jen nákladné zbytečnosti, které tahají z lidí peníze? Tak o opaku vás přesvědčí BrunoShop! Tenhle specializovaný e-shop na šperky z chirurgické oceli vybírá ty nejkrásnější kousky z nepřeberné nabídky prstenů, náušnic, řetízků a přívěsků, které zaujmou nejen každou dívku zbožňující zkrášlování, ale i muže. Muže? Skutečně! Ať už jste nadšenec seriálu Vikingové, máte přisouzený keltský osud nebo jste jako gothic Richmond z IT Crowd obdivovatel všeho temného, na BrunoShop najdete prsteny s lebkou, přívěsky s Thorovo kladivem, ale i magické pentagramy pro jakoukoliv čarovnou příležitost. Ženy zas mohou ocenit alternativu přívěskům od Pandory, které budou zdobit jejich ruce a kotníky stejně tak dobře, jako jejich dražší a známější nevlastní sestřička.
Náplň spolupráce: SEO
- Analýza klíčových slov
- Budování zpětných odkazů
- Návrh informační architektury
- Přesměrování (redirecty) stránek
- Interní prolinkování přes Slovník pojmů
- Nastavení Shoptet nástroje Základní SEO
- Nastavení Shoptet nástroje Pokročilé SEO
I když náušnice z chirurgické oceli nejsou zrovna typicky pánský sortiment, tak jsme se pustili pod vedením UX Designera Lukáše Dubiny s jeho týmu do redesignu Classic šablony na Shoptetu a na něžnou práci s obsahem povolali zlatou perlu copywritingu Radku Mácovou. Ta společně s majitelkou webu dala dohromady veškeré texty a e-shop získal nový kabát nesoucí punc cenově dostupného obchodu se šperky vzbuzující důvěryhodnost, jenž podtrhává i zlaté ověřeno zákazníky z Heuréky.
A jaká byla má role v tomto příběhu?
Z pozice SEO konzultanta jsem pro BrunoShop připravil analýzu klíčový slov, která nám pomohla s výběrem vhodných frází pro jednotlivé kategorie, parametry, články, ale i jako inspirace pro nákup nových produktů. Navrhl jsem společně s Lukášem SEO/UX friendly informační architekturu (IA, strukturu webu), zajistil přesměrování stránek (kategorií, článků) ze staré IA na novou a pomáhal s drobnou činností od zaškolení fundované osoby s nástrojem Shoptetu „Pokročilé SEO“, po linkbuilding a finální kontrolu obsahu s cílem zvýšení tržeb z neplacených výsledků vyhledávání (SEO).
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů