S miliardovým e-shopem LevneElektro.cz jsem aktivně spolupracoval od ledna 2011 do června 2014. Během tohoto období se celému týmu podařilo několikanásobně zvednout obrat, vytvořit silnou komunitu fanoušků přes Facebook Ads, vylepšit obsah webu, dobýt přední pozice ve výsledcích vyhledávání, navázat úzkou spolupráci s řadou zajímavých partnerů a získat několik prestižích ocenění.
Náplň spolupráce:
- PPC – Správa reklam a komunikace na sociálních sítí Facebook Ads, Twitter a LinkedIn
- SEO – Copywriting pro kategorie, psaní článků pro blog, odpovídání na dotazy a recenze
- Design – Zadávání prací grafikovi (bannery, newslettery, print) a konzultace redesignu
- Vendor management – Komunikace marketingových bonusů s obchodními partnery
Stav: Ukončená spolupráce 2011 – 14
Během naší spolupráce získalo LevnéElektro opakovaně prestižní ocenění ShopRoku, Štika českého byznysu, následně vyhrálo druhé místo v české soutěži efektivity digitálních projektů IEA, a nakonec se i „proslavilo“ v kontroverzní anti-ceně Sexistické prasátečko. Dva roky po mém odchodu do USA došlo v roce 2016 z dosud nevyjasněných důvodů k zátahu finančního úřadu, který ukončil činnost třetího největšího elektro e-shopu s více jak 120 zaměstnanci. Situace není dodnes rozsouzena.
[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]Dovoluji si tímto předat kladné reference na p. Tomáše Zahálku, jehož náplní byla zejména realizace marketingových kampaní společnosti a jejich partnerů, se zaměřením na online komunikaci. Cením si zejména jeho iniciativního přístupu ke svěřeným úkolům, rozhledu v oboru a flexibility při plnění nestandardních zadání.
……………………
Ondřej Liška
ředitel marketingu[/perfectpullquote]
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů