LevnéElektro.cz – Reference

S miliardovým e-shopem levneelektro.cz jsem aktivně spolupracoval od ledna 2011 do června 2014. Během tohoto období se celému týmu podařilo několikanásobně zvednout obrat, vytvořit silnou komunitu fanoušků na Facebooku, vylepšit obsah webu, dobýt přední pozice ve výsledcích vyhledávání, navázat úzkou spolupráci s řadou zajímavých partnerů a získat několik prestižích ocenění.

Homepage – LevneElektro.cz
Karta produktu – LevneElektro.cz

Náplň spolupráce:

  • Sociální sítě – Facebook, Twitter a LinkedIn
  • Copywriting – Kategorie, blog, dotazy a recenze
  • Grafika – Bannery, newslettery a redesign eshopu
  • Vendor management – Outbound, InBound marketing

Stav: Ukončená spolupráce 2011 – 14

Od začátku naší spolupráce získalo LevnéElektro opakovaně prestižní ocenění ShopRokuŠtika českého byznysu, následně vyhrálo druhé místo v české soutěži efektivity digitálních projektů IEA, a nakonec se i proslavilo v kontroverzní anti-ceně Sexistické prasátečko. V červnu 2016 došlo z dosud nevyjasněných důvodů k zátahu finančního úřadu, který ukončil činnost třetího největšího elektro e-shopu s více jak 120 zaměstnanci a stovkou partnerů. Situace není dodnes rozsouzena.

Dovoluji si tímto předat kladné reference na p. Tomáše Zahálku, jehož náplní byla zejména realizace marketingových kampaní společnosti a jejich partnerů, se zaměřením na online komunikaci. Cením si zejména jeho iniciativního přístupu ke svěřeným úkolům, rozhledu v oboru a flexibility při plnění nestandardních zadání.

……………………

Ondřej Liška
ředitel marketingu

Mohlo by vás zajímat: Případová studie na SEO: Jak jsme zvedli tržby o 550.000 Kč
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na Facebook Ads: Jak jsme zvedli tržby o 580%

 Chtěli byste zvednout tržby v eshopu? Napište mi …