PPC České Budějovice – Reklama

České Budějovice je místo, kde denně svádíte boj s konkurencí o zákazníky a hledáte způsob jak se zviditelnit placenou reklamou na Googlu a Seznamu? Máte kvalitní produkty, pěkné webové stránky, ale stále se vám nedaří zvednout objem vašich objednávek? Tak to jsou pro vás PPC reklamy to pravé. Zkratka PPC znamená Pay Per Click a obecně se jí označují všechny reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za proklik. Mezi nejčastější zástupce propagace patří Google Ads, Seznam AdsFacebook Ads, ale lze sem zahrnout i zbožové srovnávače. Propagace přes PPC dělá u budějovických e-shopů více jak 50 % objednávek, a je tak klíčovým prvkem pro výdělečné fungování obchodu.

PPC kampaně a reklamy
PPC České Budějovice – Reklama a správa PPC pro Budějčáky (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „PPC České Budějovice – Reklama“

PPC Plzeň – Reklama a správa kampaní

Plzeň je místo, kde denně svádíte boj s konkurencí o zákazníky a hledáte způsob jak se zviditelnit placenou reklamou na Googlu a Seznamu? Máte kvalitní produkty, pěkné webové stránky, ale stále se vám nedaří zvednout objem vašich objednávek? Tak to jsou pro vás PPC reklamy to pravé. Zkratka PPC znamená Pay Per Click a obecně se jí označují všechny reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za proklik. Mezi nejčastější zástupce této internetové reklamy patří Google Ads, Seznam AdsFacebook Ads, ale lze sem zahrnout i zbožové srovnávače. Propagace přes PPC dělá u plzeňských e-shopů více jak 50 % objednávek, a je tak klíčovým prvkem pro výdělečné fungování obchodu.

PPC kampaně a reklamy
PPC Plzeň – Reklama a správa PPC pro Plzeňáky (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „PPC Plzeň – Reklama a správa kampaní“

PPC Olomouc – Reklama a správa kampaní

Olomouc je místo, kde denně svádíte boj s konkurencí o zákazníky a hledáte způsob jak se zviditelnit placenou reklamou na Googlu a Seznamu? Máte kvalitní produkty, pěkné webové stránky, ale stále se vám nedaří zvednout objem vašich objednávek? Tak to jsou pro vás PPC reklamy to pravé. Zkratka PPC znamená Pay Per Click a obecně se jí označují všechny reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za proklik. Mezi nejčastější zástupce této internetové reklamy patří Google Ads, Seznam AdsFacebook Ads, ale lze sem zahrnout i zbožové srovnávače. Propagace přes PPC dělá u olomouckých e-shopů více jak 50 % objednávek, a je tak klíčovým prvkem pro výdělečné fungování obchodu.

PPC kampaně a reklamy
PPC Olomouc – Reklama a správa PPC pro Olomoučáky (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „PPC Olomouc – Reklama a správa kampaní“

PPC Liberec – Reklama a správa kampaní

Liberec je místo, kde denně svádíte boj s konkurencí o zákazníky a hledáte způsob jak se zviditelnit placenou reklamou na Googlu a Seznamu? Máte kvalitní produkty, pěkné webové stránky, ale stále se vám nedaří zvednout objem vašich objednávek? Tak to jsou pro vás PPC reklamy to pravé. Zkratka PPC znamená Pay Per Click a obecně se jí označují všechny reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za proklik. Mezi nejčastější zástupce této internetové reklamy patří Google Ads, Seznam AdsFacebook Ads, ale lze sem zahrnout i zbožové srovnávače. Propagace přes PPC dělá u libereckých e-shopů více jak 50 % objednávek, a je tak klíčovým prvkem pro výdělečné fungování obchodu.

PPC kampaně a reklamy
PPC Liberec – Reklama a správa PPC pro Liberečáky (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „PPC Liberec – Reklama a správa kampaní“

PPC Hradec Králové – Reklama a správa

Hradec Králové je místo, kde denně svádíte boj s konkurencí o zákazníky a hledáte způsob jak se zviditelnit placenou reklamou na Googlu a Seznamu? Máte kvalitní produkty, pěkné webové stránky, ale stále se vám nedaří zvednout objem vašich objednávek? Tak to jsou pro vás PPC reklamy to pravé. Zkratka PPC znamená Pay Per Click a obecně se jí označují všechny reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za proklik. Mezi nejčastější zástupce této internetové reklamy patří Google Ads, Seznam AdsFacebook Ads, ale lze sem zahrnout i zbožové srovnávače. Propagace přes PPC dělá u hradeckých e-shopů více jak 50 % objednávek, a je tak klíčovým prvkem pro výdělek obchodu.

PPC kampaně a reklamy
PPC Hradec Králové – Reklama a správa PPC pro Hradečáky (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „PPC Hradec Králové – Reklama a správa“

PPC Praha – Reklama a správa kampaní

Praha je místo, kde denně svádíte boj s konkurencí o zákazníky a hledáte způsob jak se zviditelnit placenou reklamou na Googlu a Seznamu? Máte kvalitní produkty, pěkné webové stránky, ale stále se vám nedaří zvednout objem vašich objednávek? Tak to jsou pro vás PPC reklamy to pravé. Zkratka PPC znamená Pay Per Click a obecně se jí označují všechny reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za proklik. Mezi nejčastější zástupce této internetové reklamy patří Google Ads, Seznam AdsFacebook Ads, ale lze sem zahrnout i zbožové srovnávače. Propagace přes PPC dělá u pražských e-shopů více jak 50 % objednávek, a je tak klíčovým prvkem pro výdělečné fungování obchodu.

PPC kampaně a reklamy
PPC Praha – Reklama a správa PPC pro Pražáky (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „PPC Praha – Reklama a správa kampaní“

PPC Brno – Reklama a správa kampaní

Brno je místo, kde denně svádíte boj s konkurencí o zákazníky a hledáte způsob jak se zviditelnit placenou reklamou na Googlu a Seznamu? Máte kvalitní produkty, pěkné webové stránky, ale stále se vám nedaří zvednout objem vašich objednávek? Tak to jsou pro vás PPC reklamy to pravé. Zkratka PPC znamená Pay Per Click a obecně se jí označují všechny reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za proklik. Mezi nejčastější zástupce této internetové reklamy patří Google Ads, Seznam AdsFacebook Ads, ale lze sem zahrnout i zbožové srovnávače. Propagace přes PPC dělá u brněnských e-shopů více jak 50 % objednávek, a je tak klíčovým prvkem pro výdělečné fungování obchodu.

PPC kampaně a reklamy
PPC Brno – Reklama a správa PPC pro Brňáky (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „PPC Brno – Reklama a správa kampaní“

PPC Zlín – Reklama a správa kampaní

Zlín je místo, kde denně svádíte boj s konkurencí o zákazníky a hledáte způsob jak se zviditelnit placenou reklamou na Googlu a Seznamu? Máte kvalitní produkty, pěkné webové stránky, ale stále se vám nedaří zvednout objem vašich objednávek? Tak to jsou pro vás PPC reklamy to pravé. Zkratka PPC znamená Pay Per Click a obecně se jí označují všechny reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za proklik. Mezi nejčastější zástupce této internetové reklamy patří Google Ads, Seznam AdsFacebook Ads, ale lze sem zahrnout i zbožové srovnávače. Propagace přes PPC dělá u zlínských e-shopů více jak 50 % objednávek, a je tak klíčovým prvkem pro výdělečné fungování obchodu.

PPC kampaně a reklamy
PPC Zlín – Reklama a správa PPC pro Zlíňáky (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „PPC Zlín – Reklama a správa kampaní“

PPC Ostrava – Reklama a správa kampaní

Ostrava je místo, kde denně svádíte boj s konkurencí o zákazníky a hledáte způsob jak se zviditelnit placenou reklamou na Googlu a Seznamu? Máte kvalitní produkty, pěkné webové stránky, ale stále se vám nedaří zvednout objem vašich objednávek? Tak to jsou pro vás PPC reklamy to pravé. Zkratka PPC znamená Pay Per Click a obecně se jí označují všechny reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za proklik. Mezi nejčastější zástupce této internetové reklamy patří Google Ads, Seznam AdsFacebook Ads, ale lze sem zahrnout i zbožové srovnávače. Propagace přes PPC dělá u ostravských e-shopů více jak 50 % objednávek, a je tak klíčovým prvkem pro výdělečné fungování obchodu.

PPC kampaně a reklamy
PPC Ostrava – Reklama a správa PPC pro Ostraváky (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „PPC Ostrava – Reklama a správa kampaní“

Tvorba webových stránek Pardubice

Pardubice jsou vám malé, tvorba webových stránek vám nic neříká, ale chcete mít svou prezentaci na internetu? Nevadí, přenechte to profesionálovi, který vám vytvoří webovky, jenž si můžete snadno editovat, přidávat nové články, upravovat design a zaměřit ho na jakékoliv téma. Ať už plánujete začít blogovat o Pardubicích či potřebujete vytvořit firemní stránky, vymyslíme šablonu, která bude mít responzivní design a splňovat požadavky pro marketingovou propagaci a výsledky vyhledávání (SEO).

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek a webdesign Pardubice (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „Tvorba webových stránek Pardubice“

Tvorba webových stránek Liberec

Liberec je vám malý, tvorba webových stránek vám nic neříká, ale chcete mít svou prezentaci na internetu? Přenechte to profesionálovi, který vám vytvoří webovky, jenž si můžete snadno editovat, přidávat nové články, upravovat design a zaměřit ho na jakékoliv téma. Ať už plánujete začít blogovat o Liberci či potřebujete vytvořit firemní stránky, vymyslíme šablonu, která bude mít responzivní design a splňovat požadavky pro marketingovou propagaci a výsledky vyhledávání (SEO).

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek a webdesign Liberec (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „Tvorba webových stránek Liberec“

Tvorba webových stránek Plzeň

Plzeň je vám malá, tvorba webových stránek vám nic neříká, ale chcete mít svou prezentaci na internetu? Nevadí, přenechte to profesionálovi, který vám vytvoří webovky, jenž si můžete snadno editovat, přidávat nové články, upravovat design a zaměřit ho na jakékoliv téma. Ať už plánujete začít blogovat o Plzni či potřebujete vytvořit firemní stránky, vymyslíme šablonu, která bude mít responzivní design a splňovat požadavky pro marketingovou propagaci a výsledky vyhledávání (SEO).

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek a webdesign Plzeň (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „Tvorba webových stránek Plzeň“

Tvorba webových stránek Hradec Králové

Hradec Králové je vám malý, tvorba webových stránek vám nic neříká, ale chcete mít svou prezentaci na internetu? Nevadí, přenechte to profesionálovi, který vám vytvoří webovky, jenž si můžete snadno editovat, přidávat nové články, upravovat design a zaměřit ho na jakékoliv téma. Ať už plánujete začít blogovat o Hradci Královém či potřebujete vytvořit firemní stránky, vymyslíme šablonu, která bude mít responzivní design a splňovat požadavky pro marketingovou propagaci a výsledky vyhledávání (SEO).

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek a webdesign Hradec Králové (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „Tvorba webových stránek Hradec Králové“

Tvorba webových stránek Zlín

Zlín je vám malý, tvorba webových stránek vám nic neříká, ale chcete mít svou prezentaci na internetu? Nevadí, přenechte to profesionálovi, který vám vytvoří webovky, jenž si můžete snadno editovat, přidávat nové články, upravovat design a zaměřit ho na jakékoliv téma. Ať už plánujete začít blogovat o Zlínu či potřebujete vytvořit firemní stránky, vymyslíme šablonu, která bude mít responzivní design a splňovat požadavky pro marketingovou propagaci a výsledky vyhledávání (SEO).

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek a webdesign Zlín (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „Tvorba webových stránek Zlín“

Tvorba webových stránek Olomouc

Olomouc je vám malá, tvorba webových stránek vám nic neříká, ale chcete mít svou prezentaci na internetu? Nevadí, přenechte to profesionálovi, který vám vytvoří webovky, jenž si můžete snadno editovat, přidávat nové články, upravovat design a zaměřit ho na jakékoliv téma. Ať už plánujete začít blogovat o Olomouci či potřebujete vytvořit firemní stránky, vymyslíme šablonu, která bude mít responzivní design a splňovat požadavky pro marketingovou propagaci a výsledky vyhledávání (SEO).

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek a webdesign Olomouc (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „Tvorba webových stránek Olomouc“

Tvorba webových stránek Ostrava

Ostrava je vám malá, hledáte své místo na internetu, ale tvorba webových stránek vám nic neříká? Nevadí, přenechte to profesionálovi, který vám vytvoří webovky, jenž si můžete snadno editovat, přidávat nové články, upravovat design a zaměřit ho na jakékoliv téma. Ať už plánujete začít blogovat o Ostravě či potřebujete vytvořit firemní stránky, vymyslíme šablonu, která bude mít responzivní design a zároveň splňovat požadavky pro marketingovou propagaci a výsledky vyhledávání (SEO).

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek a webdesign Ostrava (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „Tvorba webových stránek Ostrava“

Heuréka – Porovnání cen, které s efektivní správou vyhrajete!

Co je Heuréka? Heureka Shopping je největší srovnávač zboží a zároveň i největší dropshippingová platforma, jenž umožňuje zákazníkům porovnávat nejen cenu a hodnocení u produktů a internetových obchodů, ale také přímé objednání zboží přes Heuréka košík. Ať už prodáváte hračky, pračky, mobily, knihy, televize, vysavače či oblečení – Heuréka umí e-shopům generovat 5–10 % veškerých tržeb.

Heuréka - Porovnání cen, které s efektivní správou vyhrajete! 1
Heuréka – BiddingFox – Mergádo (Autor: Tomáš Zahálka)

Přečtěte si více „Heuréka – Porovnání cen, které s efektivní správou vyhrajete!“

MiloTec.net – Reference

Výrobce Milotec.net je na trhu více jak 26 let a se svými 20 zaměstnanci vyrábí nebo zajišťuje výrobu a distribuci pro přibližně 400 produktů na automobily Škoda, které se prodávají pod značkou Milotec po celém světě. Nedílnou součástí jejich produkce je i výroba dílů pro Automotive do prvovýroby os. automobilů či výroba vlastních dílů pro renomované tuningové značky v Německu, Rakousku a Holandsku. Ať už si tedy přejete vylepšit svou Škodu Superb, Octavia, Fabia, Felicia, Roomster, Rapid, Citigo, Yeti, Kodiaq či Karoq, na Milotecu si vyberete ze stovek 100% recyklovatelných doplňků.

MiloTec - Reference - SEO
Milotec.net – Reference (Zdroj: Milotec.net)

Přečtěte si více „MiloTec.net – Reference“

Taxido – Reference

Elegantní fashion e-shop Taxido mě oslovil na základě přečtení případové studie na SEO z roku 2017 s žádostí o pomoc s vylepšením pozic a tržeb na konkrétní segment zboží. Během počáteční vstupní komunikaci jsem od klienta zjistil, že e-shop funguje od roku 2010, ale klient ho odkoupil až v roce 2016 a od té doby se mu nedaří dostat ani vzdáleně na historická čísla, která viděl při odkupu. I přes poměrně zastaralý redakční systém a chybami prolezlé kódování jsme se s klientem dohodli, že vyzkoušíme optimalizovat vstupní stránky pro pánská saka, změříme výsledky a případně domluvíme migraci pod jiný a funkčnější redakční systém – s ohledem na rozpočet připadal v úvahu Shoptet.

Taxido - Reference 2
Taxido – Taxi vyber styl!

Přečtěte si více „Taxido – Reference“

Stylomat – Reference

Oblečení, které má styl – to je e-shop Stylomat a jeho široká nabídka outfitů a doplňků, která je z velké části zaměřená na ženy, ale najdete tu i  spodní prádlo a boty pro muže. Klient mě prvně oslovil pro online školení na měřící nástroj Collabim a o pár měsíců později jsme navázali i přímou spolupráci na e-shopu, kde jsme krátce před letní sezónou začali tvořit vstupní stránky a copywriting pro letní a plážové šaty + další tématické fráze, které jsme získali z analýzy klíčových slov.

Stylomat - Reference 3
Stylomat – Oblečení, které má styl

Přečtěte si více „Stylomat – Reference“

Jak vylepšit návštěvnost stránek?

Jak na návštěvnost stránek a tržeb e-shopu tak, aby na tom klient vydělal? Čas od času mi přijde poptávka, která není zaměřena na výkonnostní marketing, ale budování návštěvnosti. Zadání zní asi takto „Téměř rok provozuji e-shop a veškerý traffic generuji hlavně z Heuréky, Zboží a Facebooku. Potřeboval bych vylepšit návštěvnost stránek z výsledků vyhledávání.“. Vygenerovat z 10 lidí denně 10 000 není nic těžkého, stačí vám jen zapnout PPC a zacílit na pár hledaných klíčových slov. Jenže užitek z toho klient nebude mít žádný. Aby spolupráce byla pro klienta efektivní, domluvili jsme se na konverzní strategii s cílem nejen dostat lidi na stránky, ale přivádět rovnou zákazníky. Přečtěte si více „Jak vylepšit návštěvnost stránek?“

Jak na správnou návštěvnost webu?

Jak na návštěvnost webu a tržeb e-shopu tak, aby na tom klient vydělal? Čas od času mi přijde poptávka, která není zaměřena na výkonnostní marketing, ale budování návštěvnosti. Zadání zní asi takto „Téměř rok provozuji e-shop a veškerý traffic generuji hlavně z Heuréky, Zboží a Facebooku. Potřeboval bych vylepšit návštěvnost webu z výsledků vyhledávání.“. Vygenerovat z 10 lidí denně 10 000 není nic těžkého, stačí vám jen zapnout PPC a zacílit na pár hledaných klíčových slov. Jenže užitek z toho klient nebude mít žádný. Aby spolupráce byla pro klienta efektivní, domluvili jsme se na konverzní strategii s cílem nejen dostat lidi na web, ale přivádět rovnou zákazníky. Přečtěte si více „Jak na správnou návštěvnost webu?“

Jak na zvýšení návštěvnosti webu | Případová studie

Jak na zvýšení návštěvnosti webu a tržeb e-shopu tak, aby na tom klient vydělal? Čas od času mi přijde poptávka, která není zaměřena na výkonnostní marketing, ale budování návštěvnosti. Zadání zní asi takto „Téměř rok provozuji e-shop a veškerý traffic generuji hlavně z Heuréky, Zboží a Facebooku. Potřeboval bych zvýšit návštěvnost webu z výsledků vyhledávání.“. Vygenerovat z 10 lidí denně 10 000 není nic těžkého, stačí vám jen zapnout PPC a zacílit na pár hledaných klíčových slov. Jenže užitek z toho klient nebude mít žádný. Aby spolupráce byla pro klienta efektivní, domluvili jsme se na konverzní strategii s cílem nejen dostat lidi na web, ale přivádět rovnou zákazníky. Přečtěte si více „Jak na zvýšení návštěvnosti webu | Případová studie“

Jak na návštěvnost webových stránek | Případová studie

Jak na návštěvnost webových stránek a tržby e-shopu tak, aby na tom klient vydělal? Čas od času mi přijde poptávka, která není zaměřena na výkonnostní marketing, ale budování návštěvnosti. Zadání zní asi takto „Téměř rok provozuji e-shop a veškerý traffic generuji hlavně z Heuréky, Zboží a Facebooku. Potřeboval bych zvýšit návštěvnost webových stránek z výsledků vyhledávání.“. Vygenerovat z 10 lidí denně 10 000 není nic těžkého, stačí vám jen zapnout PPC a zacílit na pár hledaných klíčových slov. Jenže užitek z toho klient nebude mít žádný. Aby spolupráce byla pro klienta efektivní, domluvili jsme se na konverzní strategii s cílem nejen dostat lidi na web, ale přivádět rovnou zákazníky. Přečtěte si více „Jak na návštěvnost webových stránek | Případová studie“

Jak na zvýšení návštěvnosti stránek | Případová studie

Jak na zvýšení návštěvnosti stránek a tržby e-shopu tak, aby na tom klient vydělal? Čas od času mi přijde poptávka, která není zaměřena na výkonnostní marketing, ale budování návštěvnosti. Zadání zní asi takto „Téměř rok provozuji e-shop a veškerý traffic generuji hlavně z Heuréky, Zboží a Facebooku. Potřeboval bych zvýšit návštěvnost stránek z výsledků vyhledávání.“. Vygenerovat z 10 lidí denně 10 000 není nic těžkého, stačí vám jen zapnout PPC a zacílit na pár hledaných klíčových slov. Jenže užitek z toho klient nebude mít žádný. Aby spolupráce byla pro klienta efektivní, domluvili jsme se na konverzní strategii s cílem nejen dostat lidi na web, ale přivádět rovnou zákazníky. Přečtěte si více „Jak na zvýšení návštěvnosti stránek | Případová studie“

Dokážeme víc, než běžné SEO firmy!

Naše SEO firma vznikla jako unikátní spojení e-shopy odchovaných freelancerů se specializací na SEO, PPC, UX, Copywriting a grafické práce. Od roku 2011 pracuji v e-commerce a díky tomu jsem měl možnost poznat řadu nadaných lidí, které rád doporučím svým klientům a pomohu jim tak obsáhnout kompletní marketingový mix. Nepatříme tedy mezi SEO firmy, které posílají juniory ze školy na své menší a střední klienty, naopak jsme tým lidí, kteří si své lety prověřené know-how hýčkají s cílem porazit jakoukoliv konkurenci, kterou před nás postavíte. Přečtěte si více „Dokážeme víc, než běžné SEO firmy!“

HomePond.cz – Reference

Jezírkový e-shop HomePond.cz tvoří tým letitých odborníků v oborech hydrochemie a hydrobiologie, pohybujících se na trhu téměř 20 let! Unikátností tohoto klienta není jen vlastní řada produktů Pond, které zahrnují bakterie do jezírka, prostředky likvidující vláknité řasyzelenou vodu v jezírku a léčiva pro ryby. Ale i to, že celý tým úzce spolupracuje například s Oddělením rybářství a hydrobiologie při Mendelově univerzitě v Brně a několika velkými realizátory v oblasti zahradních jezírek a rybníčků.

HomePond.cz - Reference 4
HomePond.cz – Reference

Přečtěte si více „HomePond.cz – Reference“

Mobilni.cz – Reference

Specializovaný eshop Mobilni.cz nabízí největší výběr na příslušenství pro mobilní telefony pro téměř všechny značky na trhu. Ať už hledáte pouzdra, obaly či kryty na Apple Iphone, Samsung, HTC, Sony, Microsoft, Hauwei, Lenovo, Xiaomi či Honor, zde si 100% vyberete za nejlepší ceny.

Mobilni.cz - Reference 5
Mobilni.cz – Kryty, obaly a pouzdra na mobily

Náplň spolupráce:

  • Marketingové konzultace

Stav: Nezisková spolupráce

Mobilni.cz není můj klient a tato reference je získaná jako kolegiální uznání, kterého si velmi vážím. S Jankem Bělohradským spolupracuji od roku 2015 a jedná se o špičkového specialistu, který se snaží svým klientům poskytnout maximální servis a podporu. Nikdo z nás není chodící encyklopedie a ve světě e-commerce se toho mění tolik a tak moc rychle, že je dobré mít po ruce kolegu z oboru pro sdílení názorů. Stejně tak jako s Jankem vedu diskuze nad svými klienty, tak i Janek využil mého názoru pro hledání další cesty jak zlepšit tržby na eshopu Mobilni.cz. Všem freelancerům vřele doporučuji si k sobě najít kolegu, s kterým můžete sdílet své nápady. I když jste konkurenti, tak věřte, že vzájemnou komunikací docílíte lepších výsledků nejen ve svém oboru, ale hlavně u svých klientů.

Tomáš patří mezi jedny z největších specialistů orientujících se na e-shopy působících na českém trhu. Společně pracujeme na několika klientech, ať už v roli Toma jako SEO konzultanta a mě jako PPC specialisty či obráceně. Je skvělé, když se sejdou dvě hlavy a snaží se ve velmi konkurenčním prostředí jako je mobilní příslušenství najít prodejní cestu, která se klientovi vyplatí. Našli jsme a určitě Toma a jeho blog rád všem doporučím.

……………………………………

Jan Bělohradský
manažer marketingu
Mobilni.cz

Mohlo by vás zajímat: Případová studie na SEO: Jak jsme zvedli tržby o 550.000 Kč
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na Facebook Ads: Jak jsme zvedli tržby o 580%

 Chtěli byste zvednout tržby v eshopu? Napište mi …

Bolder – Reference

Každý koho jen trochu zajímá motokros zná jméno Martin Michek – několikanásobný mistr Evropy, České Republiky a držitel stříbrných medailích z mistrovství světa. Martin Michek je také ambasadorem motorkářské značky Bolder, které si během několika málo let získala pozornost všech milovníků crossu a endura. Na internetovém obchodě Bolder.cz najdete nejen bundy na motorku, kalhoty a všechny druhy chráničů. Můžete zde také nakoupit Dunlop pneu, ale i mnoho dalších doplňků pro motorkáře.

Bolder - Reference 6
Bolder.cz – Motokrosové oblečení a pneu (Zdroj: Bolder)

Přečtěte si více „Bolder – Reference“

Desperado.cz – Reference

Ne příliš často beru zakázky na obsahové weby, ale když mě oslovil Jaroslav Hruška s jeho cestovatelským blogem Desperado, nešlo odolat. Jako milovník cestování a tak trochu digitální nomád sbírám neustále tipy kam se podívat a trochu mě mrzelo, že tento turistický portál jsem neobjevil dříve. Ať už hledáte tipy na cestu do Albánie, Kambodži, Mexika po Zimbabwe, všude je co objevovat a své první krůčky do to-see listu můžete označit právě díky tomuto webu.

Desperado.cz - Reference 7
Desperado.cz – Inspirace pro vaše cesty

Přečtěte si více „Desperado.cz – Reference“

Tvorba webových stránek České Budějovice

České Budějovice jsou vám malé, tvorba webových stránek vám nic neříká a hledáte prostor na internetu? Přenechte to Budějčákovi, který vám vytvoří webovky, jenž si můžete snadno editovat, přidávat nové články, upravovat design a zaměřit ho na jakékoliv téma. Ať už plánujete začít blogovat o Budějcích či potřebujete vytvořit firemní stránky, vymyslíme šablonu, která bude s responzivním designem a zároveň mít všechny nástroje pro marketingovou propagaci a výsledky vyhledávání (SEO).

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek a webdesign České Budějovice (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „Tvorba webových stránek České Budějovice“

Tvorba webových stránek Brno – Webdesign

Brno je vám malé, hledáte své místo na internetu, ale tvorba webových stránek vám nic neříká? Nevadí, přenechte to profesionálovi, který vám vytvoří webovky, jenž si můžete snadno editovat, přidávat nové články, upravovat design a zaměřit ho na jakékoliv téma. Ať už plánujete začít blogovat o Brně či potřebujete vytvořit firemní stránky, vymyslíme šablonu, která bude moderní, mít responzivní design a zároveň splňovat požadavky pro marketingovou propagaci a výsledky vyhledávání (SEO).

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek a webdesign Brno (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „Tvorba webových stránek Brno – Webdesign“

Tvorba webových stránek Praha

Praha je vám malá, hledáte své místo na internetu, ale tvorba webových stránek vám nic neříká? Nevadí, přenechte to profesionálovi, který vám vytvoří webovky, jenž si můžete snadno editovat, přidávat nové články, upravovat design a zaměřit ho na jakékoliv téma. Ať už plánujete začít blogovat o Praze či potřebujete vytvořit firemní stránky, vymyslíme šablonu, která bude moderní, mít responzivní design a zároveň splňovat požadavky pro marketingovou propagaci a výsledky vyhledávání (SEO).

Tvorba webových stránek
Tvorba webových stránek a webdesign Praha (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Přečtěte si více „Tvorba webových stránek Praha“

Shoptet.cz – Reference

Redakční systém Shoptet není třeba příliš představovat. Jedná se zatím o nejlepší krabicové řešení, které s ohledem na měsíční poplatek a množství nástrojů najdete na trhu. Osobně ho mohu doporučit všem začínajícím, ale i středním e-shopům do měsíčního obratu až 5.000.000 Kč. Shoptet sice nemá úplně všechny funkce dotažené na takovou úroveň, kterou bych v budoucnu uvítal, ale stále je mílovými kroky napřed od agenturních „řešení na míru“ do 100.000 Kč, kde za každou banální úpravu platíte.

Shoptet.cz - Reference 8
Shoptet doporučení – Tomáš Zahálka

Přečtěte si více „Shoptet.cz – Reference“

SikoraShop.cz – Reference

SikoraShop.cz je rodinná firma, která vznikla v roce 1992 se zaměřením na výrobu a prodej koženého zboží. Najdete zde dámské a pánské kožené peněženkyznačkové kožené opasky, tašky, kabelky a další sortiment, který spadá do kožené galanterie. S klientem spolupracuji od roku 2017, kdy jsem převzal po majiteli práci na organice a začal realizovat strukturovanou analýzu klíčových slov, zakládat landingpage, opravovat meta tagy, copywriting a interní linkbuilding v redakčním systému UPgates.

SikoraShop - Reference
SikoraShop – Reference

Přečtěte si více „SikoraShop.cz – Reference“

SEO České Budějovice – Optimalizace pro vyhledávače

Budu teď trochu hádat, ale na tuto stránku jste se asi dostali přes dotaz typu – SEO optimalizace České Budějovice a další podobné fráze kombinující SEO a České Budějovice. Není to sice nejlepší způsob jak vás mohu poznat, ale jste tu, takže funguje. A na jaká slova vy potřebujete vyjíždět? Přečtěte si více „SEO České Budějovice – Optimalizace pro vyhledávače“

SEO Hradec Králové – Optimalizace pro vyhledávače

Zkusím teď trochu hádat, ale na tuto stránku jste se pravděpodobně dostali přes dotaz typu – SEO optimalizace Hradec Králové a další podobné fráze se slovy SEO a Hradec králové. Není to sice nejlepší způsob jak vás sem nalákat, ale jste tu, takže funguje. A na jaká slova vy potřebujete vyjíždět? Přečtěte si více „SEO Hradec Králové – Optimalizace pro vyhledávače“

SEO Služby

Jmenuji se Tomáš Zahálka a e-commerce marketingem se živím od roku 2011. Nabízím vám SEO služby a zkušenosti z velkých i středních eshopů, kterým jsem řešil kompletní marketingovou strategii do té doby, než se mé schopnosti vykrystalizovaly a stal jsem se předním odborníkem na SEO. Dnes mě baví pomáhat klientům různé velikosti s vylepšením pozic ve výsledcích vyhledávání a zvýšení ziskovosti. Přečtěte si více „SEO Služby“