Heuréka – Porovnání cen, které s efektivní správou vyhrajete!

Co je Heuréka? Heureka Shopping je největší srovnávač zboží a zároveň i největší dropshippingová platforma, jenž umožňuje zákazníkům porovnávat nejen cenu a hodnocení u produktů a internetových obchodů, ale také přímé objednání zboží přes Heuréka košík. Ať už prodáváte hračky, pračky, mobily, knihy, televize, vysavače či oblečení – Heuréka umí e-shopům generovat 5–10 % veškerých tržeb.

Heuréka - Porovnání cen, které s efektivní správou vyhrajete! 1
Heuréka – BiddingFox – Mergádo (Autor: Tomáš Zahálka)

Přečtěte si více „Heuréka – Porovnání cen, které s efektivní správou vyhrajete!“

MiloTec.net – Reference

Výrobce Milotec.net je na trhu více jak 26 let a se svými 20 zaměstnanci vyrábí nebo zajišťuje výrobu a distribuci pro přibližně 400 produktů na automobily Škoda, které se prodávají pod značkou Milotec po celém světě. Nedílnou součástí jejich produkce je i výroba dílů pro Automotive do prvovýroby os. automobilů či výroba vlastních dílů pro renomované tuningové značky v Německu, Rakousku a Holandsku. Ať už si tedy přejete vylepšit svou Škodu Superb, Octavia, Fabia, Felicia, Roomster, Rapid, Citigo, Yeti, Kodiaq či Karoq, na Milotecu si vyberete ze stovek 100% recyklovatelných doplňků.

MiloTec - Reference - SEO
Milotec.net – Reference (Zdroj: Milotec.net)

Přečtěte si více „MiloTec.net – Reference“

Taxido – Reference

Elegantní fashion e-shop Taxido mě oslovil na základě přečtení případové studie na SEO z roku 2017 s žádostí o pomoc s vylepšením pozic a tržeb na konkrétní segment zboží. Během počáteční vstupní komunikaci jsem od klienta zjistil, že e-shop funguje od roku 2010, ale klient ho odkoupil až v roce 2016 a od té doby se mu nedaří dostat ani vzdáleně na historická čísla, která viděl při odkupu. I přes poměrně zastaralý redakční systém a chybami prolezlé kódování jsme se s klientem dohodli, že vyzkoušíme optimalizovat vstupní stránky pro pánská saka, změříme výsledky a případně domluvíme migraci pod jiný a funkčnější redakční systém – s ohledem na rozpočet připadal v úvahu Shoptet.

Taxido - Reference 2
Taxido – Taxi vyber styl!

Přečtěte si více „Taxido – Reference“

Stylomat – Reference

Oblečení, které má styl – to je e-shop Stylomat a jeho široká nabídka outfitů a doplňků, která je z velké části zaměřená na ženy, ale najdete tu i  spodní prádlo a boty pro muže. Klient mě prvně oslovil pro online školení na měřící nástroj Collabim a o pár měsíců později jsme navázali i přímou spolupráci na e-shopu, kde jsme krátce před letní sezónou začali tvořit vstupní stránky a copywriting pro letní a plážové šaty + další tématické fráze, které jsme získali z analýzy klíčových slov.

Stylomat - Reference 3
Stylomat – Oblečení, které má styl

Přečtěte si více „Stylomat – Reference“

Jak vylepšit návštěvnost stránek?

Jak na návštěvnost stránek a tržeb e-shopu tak, aby na tom klient vydělal? Čas od času mi přijde poptávka, která není zaměřena na výkonnostní marketing, ale budování návštěvnosti. Zadání zní asi takto „Téměř rok provozuji e-shop a veškerý traffic generuji hlavně z Heuréky, Zboží a Facebooku. Potřeboval bych vylepšit návštěvnost stránek z výsledků vyhledávání.“. Vygenerovat z 10 lidí denně 10 000 není nic těžkého, stačí vám jen zapnout PPC a zacílit na pár hledaných klíčových slov. Jenže užitek z toho klient nebude mít žádný. Aby spolupráce byla pro klienta efektivní, domluvili jsme se na konverzní strategii s cílem nejen dostat lidi na stránky, ale přivádět rovnou zákazníky. Přečtěte si více „Jak vylepšit návštěvnost stránek?“

Jak na správnou návštěvnost webu?

Jak na návštěvnost webu a tržeb e-shopu tak, aby na tom klient vydělal? Čas od času mi přijde poptávka, která není zaměřena na výkonnostní marketing, ale budování návštěvnosti. Zadání zní asi takto „Téměř rok provozuji e-shop a veškerý traffic generuji hlavně z Heuréky, Zboží a Facebooku. Potřeboval bych vylepšit návštěvnost webu z výsledků vyhledávání.“. Vygenerovat z 10 lidí denně 10 000 není nic těžkého, stačí vám jen zapnout PPC a zacílit na pár hledaných klíčových slov. Jenže užitek z toho klient nebude mít žádný. Aby spolupráce byla pro klienta efektivní, domluvili jsme se na konverzní strategii s cílem nejen dostat lidi na web, ale přivádět rovnou zákazníky. Přečtěte si více „Jak na správnou návštěvnost webu?“

Jak na zvýšení návštěvnosti webu | Případová studie

Jak na zvýšení návštěvnosti webu a tržeb e-shopu tak, aby na tom klient vydělal? Čas od času mi přijde poptávka, která není zaměřena na výkonnostní marketing, ale budování návštěvnosti. Zadání zní asi takto „Téměř rok provozuji e-shop a veškerý traffic generuji hlavně z Heuréky, Zboží a Facebooku. Potřeboval bych zvýšit návštěvnost webu z výsledků vyhledávání.“. Vygenerovat z 10 lidí denně 10 000 není nic těžkého, stačí vám jen zapnout PPC a zacílit na pár hledaných klíčových slov. Jenže užitek z toho klient nebude mít žádný. Aby spolupráce byla pro klienta efektivní, domluvili jsme se na konverzní strategii s cílem nejen dostat lidi na web, ale přivádět rovnou zákazníky. Přečtěte si více „Jak na zvýšení návštěvnosti webu | Případová studie“

Jak na návštěvnost webových stránek | Případová studie

Jak na návštěvnost webových stránek a tržby e-shopu tak, aby na tom klient vydělal? Čas od času mi přijde poptávka, která není zaměřena na výkonnostní marketing, ale budování návštěvnosti. Zadání zní asi takto „Téměř rok provozuji e-shop a veškerý traffic generuji hlavně z Heuréky, Zboží a Facebooku. Potřeboval bych zvýšit návštěvnost webových stránek z výsledků vyhledávání.“. Vygenerovat z 10 lidí denně 10 000 není nic těžkého, stačí vám jen zapnout PPC a zacílit na pár hledaných klíčových slov. Jenže užitek z toho klient nebude mít žádný. Aby spolupráce byla pro klienta efektivní, domluvili jsme se na konverzní strategii s cílem nejen dostat lidi na web, ale přivádět rovnou zákazníky. Přečtěte si více „Jak na návštěvnost webových stránek | Případová studie“

Jak na zvýšení návštěvnosti stránek | Případová studie

Jak na zvýšení návštěvnosti stránek a tržby e-shopu tak, aby na tom klient vydělal? Čas od času mi přijde poptávka, která není zaměřena na výkonnostní marketing, ale budování návštěvnosti. Zadání zní asi takto „Téměř rok provozuji e-shop a veškerý traffic generuji hlavně z Heuréky, Zboží a Facebooku. Potřeboval bych zvýšit návštěvnost stránek z výsledků vyhledávání.“. Vygenerovat z 10 lidí denně 10 000 není nic těžkého, stačí vám jen zapnout PPC a zacílit na pár hledaných klíčových slov. Jenže užitek z toho klient nebude mít žádný. Aby spolupráce byla pro klienta efektivní, domluvili jsme se na konverzní strategii s cílem nejen dostat lidi na web, ale přivádět rovnou zákazníky. Přečtěte si více „Jak na zvýšení návštěvnosti stránek | Případová studie“

SEO reference, které lze ověřit!

Zajímají vás skutečné SEO reference od reálných e-shopů víc, než automatem vygenerovaná čísla typu (celkový počet klientů 1363, z toho aktuálně ve správě 208). Skvělé! Ostatně kvalitně zvládat takový objem klientů by vyžadovalo tým s více jak 100 profesionály, kteří by museli být královsky placeni. U mě najdete skutečné reference klientů, a to včetně jejich jména a odkazu na e-shop. Jmenuji se Tomáš Zahálka a e-commerce marketingem se živím od roku 2011. Nabízím vám zkušenosti z velkých a středních e-shopů, kterým jsem řešil kompletní marketingovou strategii do té doby, než se mé schopnosti vykrystalizovaly a stal jsem se SEO konzultant na volné noze. Dnes mě baví pomáhat klientům různé velikosti s vylepšením pozic ve výsledcích vyhledávání a zvýšení ziskovosti e-shopu. Přečtěte si více „SEO reference, které lze ověřit!“

Dokážeme víc, než běžné SEO firmy!

Naše SEO firma vznikla jako unikátní spojení e-shopy odchovaných freelancerů se specializací na SEO, PPC, UX, Copywriting a grafické práce. Od roku 2011 pracuji v e-commerce a díky tomu jsem měl možnost poznat řadu nadaných lidí, které rád doporučím svým klientům a pomohu jim tak obsáhnout kompletní marketingový mix. Nepatříme tedy mezi SEO firmy, které posílají juniory ze školy na své menší a střední klienty, naopak jsme tým lidí, kteří si své lety prověřené know-how hýčkají s cílem porazit jakoukoliv konkurenci, kterou před nás postavíte. Přečtěte si více „Dokážeme víc, než běžné SEO firmy!“

Reklama a propagace PPC

Jsem Googlem certifikovaný PPC konzultant a mojí specializací je reklama a propagace PPC pro Google a Seznam, tedy (AdWords a Sklik). Svým klientům se starám o to, aby jejich kampaně efektivně fungovaly pro jakýkoliv prodávaný sortiment a přinášely nové zákazníky. V systémech AdWords a Sklik (Google a Seznam) vám vytvořím kampaně, sestavy a reklamy pro vyhledávací, obsahovou a produktovou síť. Aby propagace PPC správně fungovala, je nutné mít dobře nastavenou shodu klíčových slov, vypracovanou jejich analýzu, správné vstupní stránky, rozpočet na reklamu a správně nastavené CPC (cenu za proklik). Jen tak docílíte rentability, bude vám vycházet PNO a vy začnete vydělávat. Přečtěte si více „Reklama a propagace PPC“

PPC reklama na internetu

Jsem Googlem certifikovaný PPC konzultant a mojí specializací je PPC reklama na internetu pro Google, Seznam a sociální sítě, tedy (AdWords, Sklik, Facebook Ads, Instagram a další). Svým klientům se starám o to, aby jejich kampaně efektivně fungovaly pro jakýkoliv prodávaný sortiment a přinášely nové zákazníky. V systémech AdWords a Sklik (Google a Seznam) vám vytvořím kampaně, sestavy a reklamy pro vyhledávací, obsahovou a produktovou síť. Aby PPC reklama na internetu fungovala, je nutné mít dobře nastavenou shodu klíčových slov, vypracovanou jejich analýzu, správné vstupní stránky, rozpočet na reklamu a správně nastavené CPC (cenu za proklik). Jen tak docílíte rentabilní konverze, bude vám vycházet PNO a vy budete navyšovat zisky svého eshopu. Přečtěte si více „PPC reklama na internetu“

Správa PPC

Jsem Googlem certifikovaný PPC konzultant a mojí specializací je správa PPC pro Google a Seznam, tedy (AdWords a Sklik). Svým klientům se starám o to, aby jejich kampaně efektivně fungovaly pro jakýkoliv prodávaný sortiment a přinášely nové zákazníky. V systémech AdWords a Sklik (Google a Seznam) vám vytvořím kampaně, sestavy a reklamy pro vyhledávací, obsahovou a produktovou síť. Aby správa PPC správně fungovala, je nutné mít dobře nastavenou shodu klíčových slov, vypracovanou jejich analýzu, správné vstupní stránky, rozpočet na reklamu a správně nastavené CPC (cenu za proklik). Jen tak docílíte rentabilní konverze, bude vám vycházet PNO a vy budete vydělávat. Přečtěte si více „Správa PPC“

Správa PPC kampaní

Jsem Googlem certifikovaný PPC konzultant a mojí specializací je správa PPC kampaní pro Google a Seznam, tedy (AdWords a Sklik). Svým klientům se starám o to, aby jejich kampaně efektivně fungovaly pro jakýkoliv prodávaný sortiment a přinášely nové zákazníky. V systémech AdWords a Sklik (Google a Seznam) vám vytvořím kampaně, sestavy a reklamy pro vyhledávací, obsahovou a produktovou síť. Aby správa PPC kampaně správně fungovala, je nutné mít dobře nastavenou shodu klíčových slov, vypracovanou jejich analýzu, správné vstupní stránky, rozpočet na reklamu a správně nastavené CPC (cenu za proklik). Jen tak docílíte rentabilní konverze, bude vám vycházet PNO a vy budete vydělávat. Přečtěte si více „Správa PPC kampaní“

Správa PPC reklamy Google a Seznam

Jsem Googlem certifikovaný PPC konzultant a mojí specializací je správa PPC reklamy Google a pro Seznam, tedy (AdWords a Sklik). Svým klientům se starám o to, aby jejich kampaně efektivně fungovaly pro jakýkoliv prodávaný sortiment a přinášely nové zákazníky. V systémech AdWords a Sklik (Google a Seznam) vám vytvořím kampaně, sestavy a reklamy pro vyhledávací, obsahovou a produktovou síť. Aby správa PPC reklamy správně fungovala, je nutné mít dobře nastavenou shodu klíčových slov, vypracovanou jejich analýzu, správné vstupní stránky, rozpočet na reklamu a správně nastavené CPC (cenu za proklik). Jen tak docílíte rentabilní konverze, bude vám vycházet PNO a vy budete vydělávat. Přečtěte si více „Správa PPC reklamy Google a Seznam“

HomePond.cz – Reference

Jezírkový e-shop HomePond.cz tvoří tým letitých odborníků v oborech hydrochemie a hydrobiologie, pohybujících se na trhu téměř 20 let! Unikátností tohoto klienta není jen vlastní řada produktů Pond, které zahrnují bakterie do jezírka, prostředky likvidující vláknité řasyzelenou vodu v jezírku a léčiva pro ryby. Ale i to, že celý tým úzce spolupracuje například s Oddělením rybářství a hydrobiologie při Mendelově univerzitě v Brně a několika velkými realizátory v oblasti zahradních jezírek a rybníčků.

HomePond.cz - Reference 4
HomePond.cz – Reference

Přečtěte si více „HomePond.cz – Reference“

Mobilni.cz – Reference

Specializovaný eshop Mobilni.cz nabízí největší výběr na příslušenství pro mobilní telefony pro téměř všechny značky na trhu. Ať už hledáte pouzdra, obaly či kryty na Apple Iphone, Samsung, HTC, Sony, Microsoft, Hauwei, Lenovo, Xiaomi či Honor, zde si 100% vyberete za nejlepší ceny.

Mobilni.cz - Reference 5
Mobilni.cz – Kryty, obaly a pouzdra na mobily

Náplň spolupráce:

  • Marketingové konzultace

Stav: Nezisková spolupráce

Mobilni.cz není můj klient a tato reference je získaná jako kolegiální uznání, kterého si velmi vážím. S Jankem Bělohradským spolupracuji od roku 2015 a jedná se o špičkového specialistu, který se snaží svým klientům poskytnout maximální servis a podporu. Nikdo z nás není chodící encyklopedie a ve světě e-commerce se toho mění tolik a tak moc rychle, že je dobré mít po ruce kolegu z oboru pro sdílení názorů. Stejně tak jako s Jankem vedu diskuze nad svými klienty, tak i Janek využil mého názoru pro hledání další cesty jak zlepšit tržby na eshopu Mobilni.cz. Všem freelancerům vřele doporučuji si k sobě najít kolegu, s kterým můžete sdílet své nápady. I když jste konkurenti, tak věřte, že vzájemnou komunikací docílíte lepších výsledků nejen ve svém oboru, ale hlavně u svých klientů.

Tomáš patří mezi jedny z největších specialistů orientujících se na e-shopy působících na českém trhu. Společně pracujeme na několika klientech, ať už v roli Toma jako SEO konzultanta a mě jako PPC specialisty či obráceně. Je skvělé, když se sejdou dvě hlavy a snaží se ve velmi konkurenčním prostředí jako je mobilní příslušenství najít prodejní cestu, která se klientovi vyplatí. Našli jsme a určitě Toma a jeho blog rád všem doporučím.

……………………………………

Jan Bělohradský
manažer marketingu
Mobilni.cz

Mohlo by vás zajímat: Případová studie na SEO: Jak jsme zvedli tržby o 550.000 Kč
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na Facebook Ads: Jak jsme zvedli tržby o 580%

 Chtěli byste zvednout tržby v eshopu? Napište mi …

Bolder – Reference

Každý koho jen trochu zajímá motokros zná jméno Martin Michek – několikanásobný mistr Evropy, České Republiky a držitel stříbrných medailích z mistrovství světa. Martin Michek je také ambasadorem motorkářské značky Bolder, které si během několika málo let získala pozornost všech milovníků crossu a endura. Na internetovém obchodě Bolder.cz najdete nejen bundy na motorku, kalhoty a všechny druhy chráničů. Můžete zde také nakoupit Dunlop pneu, ale i mnoho dalších doplňků pro motorkáře.

Bolder - Reference 6
Bolder.cz – Motokrosové oblečení a pneu (Zdroj: Bolder)

Přečtěte si více „Bolder – Reference“

Desperado.cz – Reference

Ne příliš často beru zakázky na obsahové weby, ale když mě oslovil Jaroslav Hruška s jeho cestovatelským blogem Desperado, nešlo odolat. Jako milovník cestování a tak trochu digitální nomád sbírám neustále tipy kam se podívat a trochu mě mrzelo, že tento turistický portál jsem neobjevil dříve. Ať už hledáte tipy na cestu do Albánie, Kambodži, Mexika po Zimbabwe, všude je co objevovat a své první krůčky do to-see listu můžete označit právě díky tomuto webu.

Desperado.cz - Reference 7
Desperado.cz – Inspirace pro vaše cesty

Přečtěte si více „Desperado.cz – Reference“

Shoptet.cz – Reference

Redakční systém Shoptet není třeba příliš představovat. Jedná se zatím o nejlepší krabicové řešení, které s ohledem na měsíční poplatek a množství nástrojů najdete na trhu. Osobně ho mohu doporučit všem začínajícím, ale i středním e-shopům do měsíčního obratu až 5.000.000 Kč. Shoptet sice nemá úplně všechny funkce dotažené na takovou úroveň, kterou bych v budoucnu uvítal, ale stále je mílovými kroky napřed od agenturních „řešení na míru“ do 100.000 Kč, kde za každou banální úpravu platíte.

Shoptet.cz - Reference 8
Shoptet doporučení – Tomáš Zahálka

Přečtěte si více „Shoptet.cz – Reference“

SEO České Budějovice – Optimalizace pro vyhledávače

Budu teď trochu hádat, ale na tuto stránku jste se asi dostali přes dotaz typu – SEO optimalizace České Budějovice a další podobné fráze kombinující SEO a České Budějovice. Není to sice nejlepší způsob jak vás mohu poznat, ale jste tu, takže funguje. A na jaká slova vy potřebujete vyjíždět? Přečtěte si více „SEO České Budějovice – Optimalizace pro vyhledávače“

SEO Hradec Králové – Optimalizace pro vyhledávače

Zkusím teď trochu hádat, ale na tuto stránku jste se pravděpodobně dostali přes dotaz typu – SEO optimalizace Hradec Králové a další podobné fráze se slovy SEO a Hradec králové. Není to sice nejlepší způsob jak vás sem nalákat, ale jste tu, takže funguje. A na jaká slova vy potřebujete vyjíždět? Přečtěte si více „SEO Hradec Králové – Optimalizace pro vyhledávače“

SEO Služby

Jmenuji se Tomáš Zahálka a e-commerce marketingem se živím od roku 2011. Nabízím vám SEO služby a zkušenosti z velkých i středních eshopů, kterým jsem řešil kompletní marketingovou strategii do té doby, než se mé schopnosti vykrystalizovaly a stal jsem se předním odborníkem na SEO. Dnes mě baví pomáhat klientům různé velikosti s vylepšením pozic ve výsledcích vyhledávání a zvýšení ziskovosti. Přečtěte si více „SEO Služby“

Co je SEO? Z čeho skládá a proč se dělá …

Co je SEO? Anglická zkratka pro Search Engine Optimization je historicky spojována s úpravou webů a e-shopů dle technických standardů pro crawlers (roboty). Cílem této metody je upravit obsah každé stránky tak, aby byla pro vyhledávače čitelná a pro uživatele maximálně přínosná. Díky několika stovkám faktorů, (které je ideální při této činnosti znát) se můžete dostat na přední pozice ve výsledcích vyhledávání, přivést na svůj web nové uživatele a zvednout tržby e-shopu.

SEO - Search Engine Optimization
Co je SEO – Jednotlivé elementy

Přečtěte si více „Co je SEO? Z čeho skládá a proč se dělá …“