Olomouc je místo, kde denně svádíte boj s konkurencí o zákazníky a hledáte způsob jak se zviditelnit placenou reklamou na Googlu a Seznamu? Máte kvalitní produkty, pěkné webové stránky, ale stále se vám nedaří zvednout objem vašich objednávek? Tak to jsou pro vás PPC reklamy to pravé. Zkratka PPC znamená Pay Per Click a obecně se jí označují všechny reklamy, kde platíte poskytovatelům služby za proklik. Mezi nejčastější zástupce této internetové reklamy patří Google Ads, Seznam Ads a Facebook Ads, ale lze sem zahrnout i zbožové srovnávače. Propagace přes PPC dělá u olomouckých e-shopů více jak 50 % objednávek, a je tak klíčovým prvkem pro výdělečné fungování obchodu.
Co je PPC reklama v Olomouci?
PPC reklamou jste zahlceni prakticky všude a dala by se zjednodušeně rozdělit na tři nejpoužívanější skupiny. Tou nejznámější jsou textové reklamy ve vyhledávací síti a mohou se týkat jednoho až čtyř prvních výsledků v Googlu a Seznamu, které uvidíte při vložení jakéhokoliv dotazu (např. kočárky). Následují pak neplacené výsledky (SEO) a po nich mohou znovu pokračovat další placené reklamy.
Druhou částí je obsahová síť, zaměřující na budování značky a remarketing, které najdete na milionech partnerských webech Googlu a Seznamu. Poslední skupinou jsou produktové reklamy, jenž považuji za nejvýkonnější reklamu v e-shopech, protože zobrazují zákazníkům přímo produkty a jejich aktuální cenu. Cena reklamy se pohybuje od 1 Kč po 30 Kč za proklik v závislosti na segmentu a konkurenci zboží. Proto není většinou účel se zobrazovat na každý dotaz co vás napadne, ale PPC specialisti konfigurují kampaně tak, aby reklama splňovala klientem stanovené PNO.
A co si z toho odnést?
Pokud vám je Olomouc už malá a PPC správa vám nic neříká, tak se na mě můžete kdykoliv obrátit přes e-mail: info@tomaszahalka.cz a vymyslíme spolu strategii, která bude na míru pro váš projekt. Olomouc sice není mé rodné město, ale své klienty mám ze všech koutů světa a můžeme si kdykoliv zavolat.
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů