SEO Analytik

19.11.2016

Tomáš Zahálka

Jsem SEO analytik na volné noze a pomůžu vám optimalizovat eshop / web. Hlavní prací SEO analytika je pochopení vašeho obchodní cíle, zákazníků a jejich způsobu myšlení na internetu. Výstupem vám pak je kvalitní analýza klíčových slov, která se jednak stane hlavním nástrojem pro práci copywritera, ale také důležitý manuál pro případnou restrukturalizaci e-shopu / webu. Dalším krokem je analýza již fungujícího obsahu z pohledu kvality vstupní stránek a srovnání práce na obsahu u vaší konkurence.

Serpo, ppc, seo, pla a sem

SEO (průměrně u klientů generuje 20% tržeb)

Časté zjištění u klientů je, že nějakým způsobem s obsahem pracují, kolikrát i vyjíždějí na předních pozicích, ale jejich vstupní stránka nedosahuje žádných konverzí. Zpravidla to jsou blogy, které i přes kvalitní obsah nemají na konci článku žádnou výzvu k akci, prolinkovaná slova s dalšími kategoriemi či možnost pomocí blogu nakoupit prezentované zboží. Stejně tak, jako začátečnická analýza KW, která vás směruje cílit na nejsilnější klíčová slova, a zcela opomíjí longtaiolové výrazy. Ty mají díky menší konkurenci větší šanci na úspěch a mohou vám přinést přesněji zacílené zákazníky a konverze.

Pro kvalitní SEO analýzu vašeho webu je řada nástrojů, které jsou poskytovány zdarma, ale i několik velmi kvalitních, za které si budete muset zaplatit. Pro co nejpřesnější výsledky budu od vás potřebovat čtecí přístup do vašeho Google Analytics, Google Search Console (Webmasters Tools) a případně CMS (Redakčního systému). Plánujete-li redesign webu či začít pracovat na kvalitním obsahu tak, aby vám vynaložená práce generovala tržby, můžete mě kontaktovat na emailu info@tomaszahalka.cz

[supsystic-price-table id=18]

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci rychle objednávky

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci ziskový e-shop

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci konzultaci e-shopu

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů

Trackbacky/pingbacky

  1. SEO Konzultant - Tomáš Zahálka - […] konzultant patří do trojce profesí, ke které se řadí SEO specialista a SEO analytik. Všechny tyto funkce mají stejný úkol,…
  2. Analýza klíčových slov - 7 tipů zdarma! - Tomáš Zahálka - […] ale o tom až v jiném článku. Rozdíl od standardní analýzy, kterou poskytuje většina SEO analytiků a tou, kterou…
  3. SEO Specialista - Tomáš Zahálka - […] specialista je nejrozšířenější pracovní pozice, která zahrnuje znalosti konzultanta, analytika, linkbuildera a copywritera. Jeho cílem je nejen efektivně rozklíčovat všechny…