SikoraShop.cz je rodinná firma, která vznikla v roce 1992 se zaměřením na výrobu a prodej koženého zboží. Najdete zde dámské a pánské kožené peněženky, značkové kožené opasky, tašky, kabelky a další sortiment, který spadá do kožené galanterie. S klientem spolupracuji od roku 2017, kdy jsem převzal po majiteli práci na organice a začal realizovat strukturovanou analýzu klíčových slov, zakládat landingpage, opravovat meta tagy, copywriting a interní linkbuilding v redakčním systému UPgates.
Náplň spolupráce:
- PPC – Jednorázové nastavené kampaní pro Google Ads a Facebook Ads
- SEO – Analýza klíčových slov, interní linkbuilding a obsahová strategie
Stav: Ukončená spolupráce 2017 – 19
S e-shopem SikoraShop.cz jsme navázali spolupráci v roce 2017 s cílem maximálně optimalizovat veškerý sortiment a zvednout obrat z organického vyhledávání. S ohledem na tehdejší možnosti redakčního systému nešlo vyřešit vstupní stránky pomocí parametrů a museli jsme najít jiné, technicky podobně efektivní, ale uživatelsky méně přívětivé řešení, které ve finále splnilo veškeré cíle klienta. V organice jsme dosáhli relativního maxima co jsme na krabicovém řešení mohli a PPC jsme nastavili tak, aby ho majitelé mohli sami hlídat a spravovat. Od roku 2019 si klient marketing řídí interně.
[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““] Co se týče naší dosavadní spolupráce v oblasti SEO, tak zde jsme za poslední 1,5 roku udělali „mílový krok“ kupředu. Organika je teď naším nejvýdělečnějším kanálem. Co se nám teď ještě během podzimu významně povedlo, bylo zlepšení pozic v rámci SERPu na Googlu, kdy jsme se u řady našich klíčových slov posunuli na přední pozice. Postupně se tak z Googlu stává hlavní zdroj návštěvnosti. U PPC kampaní na Googlu se nám osvědčily nově nastavené kampaně typu PLA, u nichž jsme pak v předvánoční sezóně měli velmi přijatelné PNO.
……………………………………
Václav Síkora
[/perfectpullquote]
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na SEO: Jak jsme zvedli tržby o 550.000 Kč
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na Facebook Ads: Jak jsme zvedli tržby o 580%
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů