Správa PPC reklamy Google a Seznam

Jsem Googlem certifikovaný PPC konzultant a mojí specializací je správa PPC reklamy Google a pro Seznam, tedy (AdWords a Sklik). Svým klientům se starám o to, aby jejich kampaně efektivně fungovaly pro jakýkoliv prodávaný sortiment a přinášely nové zákazníky. V systémech AdWords a Sklik (Google a Seznam) vám vytvořím kampaně, sestavy a reklamy pro vyhledávací, obsahovou a produktovou síť. Aby správa PPC reklamy správně fungovala, je nutné mít dobře nastavenou shodu klíčových slov, vypracovanou jejich analýzu, správné vstupní stránky, rozpočet na reklamu a správně nastavené CPC (cenu za proklik). Jen tak docílíte rentabilní konverze, bude vám vycházet PNO a vy budete vydělávat.

Serpo, ppc, seo, pla a sem
Správa PPC reklamy Google – Ukázka vyhledávací sítě

Jak bude správa PPC reklamy fungovat?

1) Nejdříve si projdu váš sortiment, konkurenci a vymyslíme strategii
2) Připravíme placené kampaně na všechna relevantní klíčová slova
3) Vytáhneme vaše přednosti a použijeme do rozšíření reklam
4) Nastavíme pro začátek nižší rozpočet a analyzujeme první konverze
5) Postupně rozšiřujeme kampaně, sestavy, reklamy a navyšujeme tržby

Pro efektivní správu PPC reklamy je ideální, abychom si nejdříve zvolili PNO, na základě kterého budeme v Google Analytics vyhodnocovat výsledky a měřit navýšení tržeb. Standardně s klienty máme nastavený neomezený výkonnostní budget a paušální cenu za správu, která se pohybuje od 5.000 – 10.000 Kč (cena je závislá dle rozsahu sortimentu). Pokud i vy chcete prodávat přes Google, Seznam a zároveň mít jistotu, že správa PPC reklamy bude správně nastavená od certifikovaného PPC specialisty, tak mě můžete kontaktovat na emailu info@tomaszahalka.cz

   Zajímá vás správa PPC reklamy? Napište mi …