Jak získat fanoušky na facebooku a zadarmo!

13.11.2016

Tomáš Zahálka

Máte rozjetou FB stránku, uživatelé vám lajkují příspěvky, ale číslo vašich fanoušků příliš neroste? Možná jste je jen zapomněli pozvat. Facebook už nějakou dobu nabízí trochu nepohodlný, ale poctivý způsob, jak pozvat každého uživatele, který projevil zájem o váš příspěvek. Stačí pouze vytvořit uživatelsky zajímavý post a získat na něm pár liků.

Facebook like

Ať už virálně nebo placeně, váš příspěvěk funguje jako mucholapka. Nejdříve potenciální fanoušky nalákáte, a pak oslovíte. Klikněte na číslo znázorňující počet liků, a zde vám vyskočí nabídka s možností pozvat nové uživatele k označení vaší stránky „To se mi líbí“.

facebook like

Cesta k pozvánkám je otevřená, ale není neomezená. Můžete najednou pozvat několik desítek nových uživatelů, než se vám funkce dočasně zablokuje. Pak musíte počkat. Facebook nemá rád spam, a tak vám funkci povolí až po tom, co některý ze zvaných uživatelů zareaguje a likne vaší stránku. Ze zkušenosti je úspěšnost něco mezi 10-15%, tak se nebojte zvát a rozšiřovat svou fanouškovskou základnu – máte to přeci jen zadarmo.

Aktualizace 7. 2. 2017

Vypůjčím si dobrý trik, který jsem našel od Honzy Bartoše na stránkách mladypodnikatel.cz. Pokud se nechcete trápit zdlouhavým klikáním na pozvánky, tak můžete využít jednoduchý a vyzkoušený script. Stačí kliknout na číslo s počtem fanoušků, v Chrom prohlížeči zmáčknou Ctrl+Shift+J a vložit do kódu následující příkaz:

[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]
function clickAllButtons() {
    var buttons = document.querySelectorAll( 'a._42ft._4jy0._4jy3._517h._51sy' );
    for( var i=1; i<buttons.length; i++ ) { 
        buttons[i].click(); 
    }
}
clickAllButtons();[/perfectpullquote]

Snadněji pochopitelné v tomto videu:

Aktualizace 29. 5. 2017

Vývojáři špičkových eshopů z PeckaDesign přišli s Facebook pluginem pro Chrome, který celý proces ještě trochu zjednoduší – osobně používám a vřele doporučuji.

Aktualizace 23. 8. 2017

Tato funkce vám bude zpřístupněna pouze pokud nemáte více jak 100.000 fanoušků.

[supsystic-price-table id=18]

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

0 komentáøù