Rádi bychom přešli k Shoptetu, jenže on neumí napojení na … Takhle obvykle začíná věta od zajetých e-shopistů, kteří roky pracují v nějakém CRM / ERP systému, který nechtějí zahodit, ale zároveň potřebují posunout svůj business dál. Krabicové řešení skýtá řadu skvělých výhod, ale pro pokročilejší majitelé e-shopů může mít i hodně omezení, které je nakonec donutí přejít k řešení na míru. To se však může vyšplhat až k nižším řádům milionů korun a výsledek nemusí zdaleka odpovídat cenovému rozdílu. Shoptet nově přišel k něčemu co už měl, od čeho odešel a teď se k tomu vrátil v nablýskané verzi. Něco, co stojí mezi krabicovým řešením a e-shopem na míru. Něco, co nazývá Shoptet Premium.
Shoptet expanduje mimo krabicová řešení. E-shop na míru nabídneme bez nutnosti milionových investic.
Tak začíná titulek v rozhovoru pro CzechCrunch s Miroslavem Uďanem, zakladatelem a CEO Shoptetu. Jestli někdo protestoval, že v roce 2014 Shoptet zařízl individuální úpravy a začal dělat z technologických a provozních důvodů jen ty změny, které klientům nejvíce pomohou a to většinou s ohledem na vývoj trhu nebo zákaznické tásky na Roadmapě, tak teď mu svitla nová naděje v podobě evolučního comebacku. Shoptet Premium spojuje výhody pronájmového e‑shopu s e‑shopem na míru a nabízí tak možnost programovat vlastní funkce, implementace vlastního designu, neomezený počet produktů, uživatelů, e-mailů, a napojení jakéhokoliv systému pomocí API. K tomu všemu přičtěte pravidelné aktualizace a nové funkce v ceně, žádné starosti s hostingem, provoz na moderních technologích React, GraphQL, dedikovaný account manažer a samozřejmě pomoc s přechodem z jiné platformy. To vše už od nějakých 20 000 Kč / měsíčně.
Rozumím, že 20 000 Kč měsíčně není pro každého hráče a to se bavíme o ceně od 20 000 Kč. Ovšem sám jsem byl u několika vývojů na míru od projektů s roční tržbou 100 000 milionů, po hráče přesahující 1 miliardu a často to bývá neuvěřitelně vysilující porod, který stojí šílené peníze a musíte být vyzbrojeni opravdu šikovným projektovým manažerem, který dohlédne na všechny části. Ve finále stejně budete platit okolo 50 000 Kč měsíčně za hosting, servis a programátorské práce, které jsou vždy spojené s údržbou, opravováním bugů a chyb spojených s aktualizací čehokoliv.
Za mě a to zcela bez jakékoliv provize za článek nebo affiliate program vidím v Shoptet Premium cestu pro střední až větší hráče na trhu, kteří chtějí využívat výhod Shoptetu a zároveň mít možnost pro individuální programování, které jim krabicové řešení nenabízí v dostatečném množství nebo rychlosti nasazení. Není to e-shop na míru, není to krabice, je to něco mezi, ale je to super nápad.
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů