👶3. díl — Grafický návrh loga a barev šablony — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

14.4.2019

Tomáš Zahálka

Návrh loga pro e-shop je klíčovým krokem v budování značky. Vizuální identita přímo ovlivňuje, jak si zákazníci e-shop zapamatují a vnímají, proto by mělo být jednoduché, snadno rozpoznatelné a univerzálně použitelné od webu po sociální sítě, PPC reklamy a tiskové materiály.

Návrh loga a barev šablony pro Dudlu

Návrh loga a barev šablony pro Dudlu (Autor: Tomáš Zahálka)

Jak jsme tvořili logo pro Dudlu:

Výběr barev má psychologický vliv na zákazníky a mohou podpořit důvěryhodnost značky. Oranžová vyvolává pocit energie, kreativity a podněcuje k akci, což je ideální pro zvýšení konverzí. Zelená evokuje přírodu, ekologii, udržitelnost a klid. Fialová působí luxusně, kreativně a může značce dodat exkluzivní nádech, zatímco tyrkysová symbolizuje svěžest, inovaci a přátelskost.

První návrh loga a inspirace k protinávrhům

První návrh loga a inspirace k protinávrhům (Autor loga: Ondřej Selner)

Nechali jsme návrh vypracovat grafika s tím, že jsme mu pouze v zadání řekli, že budeme chtít ikonu mimina a název Dudlu. Po první návrhu jsme už tušili jakým směrem chceme jít a poslali jsme Ondrovi další podklady, které zapracoval a vytvořil naše dnešní logo, které je skvěle použitelné pro branding i reklamy. S ohledem na omezené finance jsme nevypracovávali podrobný logo manuál.

Barevné nastavení šablony Shoptet

Barevné nastavení šablony (Zdroj: Dudlu.cz)

Po vytvoření loga a nastavení barev můžeme v Shoptetu nastavit Barevnost šablony a určit konverzní barvy, které po vás bude chtít i Google Merchant Center a Sklik pro PPC reklamu. Nemáte-li grafické cítění a zároveň máte-li větší rozpočet s cílem postavit e-shop od začátku dobře, doporučuji najmout UX designera, jako je třeba Lukáš Dubina, který se postará o kompletní design projektu.

Tak nás sledujte, sdílejte, komentujte a ať i vám e-shopy rostou — celý seriál zde!

 

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci rychle objednávky

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci ziskový e-shop

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci konzultaci e-shopu

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentáøù

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *