3. díl — Návrh loga a barev šablony — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

14.4.2019

Tomáš Zahálka

Doména je vybraná, zaregistrovaná a tak je na čase najít šikovné ruce pro vytvoření loga a navrhnutí barviček pro šablonu. V tomto díle si ukážeme, s čím jsme se při návrhu trápili a co nás trochu vyškolilo.

Návrh loga a barev šablony

Návrh loga a barev šablony pro Dudlu (Zdroj: Canva.com)

Jak jsme tvořili logo pro Dudlu:

Víte, jak se navrhuje logo a vymýšlí zadání pro grafika? To si otevřete třeba messenger a začnete si mezi sebou psát, co se vám jinde líbí a co ne. Chtěla bych, aby bylo takové baculaté víš, aby bylo dobře vidět na Heuréce. Zvolala opička. Já bych zas chtěla, aby bylo minimalistické a mělo tam ikonky s produkty. Ozvala se kočička. A já mám zas rád, když je před logem nějaká ikonka, třeba hlavička miminka. Přidal se pejsek. A jak řekli, tak udělali. No, neudělali. Předali grafikovi a doufali, že to nějak upeče.

První návrh loga a inspirace k protinávrhům

První návrh loga a inspirace k protinávrhům (Autor loga: Ondřej Selner)

Nechcete-li vyrábět logo, jako když si pejsek s kočičkou dělali dort, tak se hodí trochu nastudovat základy psychologie barev a přečíst si třeba článek od Ondřeje Ilinčeva. Potom, co z toho našeho pseudo zadání vznikl první návrh, jsme rychle pochopili, že tudy cesta nepovede a něco nám chybí. Ať už máte jakoukoliv šablonu od Shoptetu, tak v editoru vzhledu najdete nastavení barev, které vám určí základní grafickou komunikaci. Ty se skládají z tří hlavních a tří hoover barviček (barva při najetí myši). Po jejich výběru teprve stojí za to oslovit grafika a rovnou mu ideálně poslat pár tipů k inspiraci.

Barevné nastavení šablony Shoptet

Barevné nastavení šablony (Zdroj: Shoptet)

Závěrem k třetímu dílu:

V Shoptetu si můžete snadno nastavit barevnou komunikaci, ale berte to jako takové základní odlišení šablony. Nejlepším řešením je najmutí UX designera, který vám může i krabici ohnout tak, že váš web bude vypadat jako drahé řešení na míru. Příkladem může být pěkná práce od Lukáše Dubiny na e-shopech Brunoshop a Rybaruvkramek. Závěrem bychom chtěli ještě jednou moc poděkovat Ondrovi Selnerovi, že nám logo nezištně nakreslil a měl trpělivost s naším punkovým zadáním.

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

[logo-showcase id=“5325″ title=“Dudlu“]

[supsystic-price-table id=24]

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci budovat PPC

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci budovat SEO

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci jen konzultaci

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *