3. díl — Návrh loga a barev šablony — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Doména je vybraná, zaregistrovaná a tak je na čase najít šikovné ruce pro vytvoření loga a navrhnutí barviček pro šablonu. V tomto díle si ukážeme, s čím jsme se při návrhu trápili a co nás trochu vyškolilo.

Návrh loga a barev šablony
Návrh loga a barev šablony pro Dudlu (Zdroj: Canva.com)

Jak jsme tvořili logo pro Dudlu:

Víte, jak se navrhuje logo a vymýšlí zadání pro grafika? To si otevřete třeba messenger a začnete si mezi sebou psát, co se vám jinde líbí a co ne. Chtěla bych, aby bylo takové baculaté víš, aby bylo dobře vidět na Heuréce. Zvolala opička. Já bych zas chtěla, aby bylo minimalistické a mělo tam ikonky s produkty. Ozvala se kočička. A já mám zas rád, když je před logem nějaká ikonka, třeba hlavička miminka. Přidal se pejsek. A jak řekli, tak udělali. No, neudělali. Předali grafikovi a doufali, že to nějak upeče.

První návrh loga a inspirace k protinávrhům
První návrh loga a inspirace k protinávrhům (Autor loga: Ondřej Selner)

Nechcete-li vyrábět logo, jako když si pejsek s kočičkou dělali dort, tak se hodí trochu nastudovat základy psychologie barev a přečíst si třeba článek od Ondřeje Ilinčeva. Potom, co z toho našeho pseudo zadání vznikl první návrh, jsme rychle pochopili, že tudy cesta nepovede a něco nám chybí. Ať už máte jakoukoliv šablonu od Shoptetu, tak v editoru vzhledu najdete nastavení barev, které vám určí základní grafickou komunikaci. Ty se skládají z tří hlavních a tří hoover barviček (barva při najetí myši). Po jejich výběru teprve stojí za to oslovit grafika a rovnou mu ideálně poslat pár tipů k inspiraci.

Barevné nastavení šablony Shoptet
Barevné nastavení šablony (Zdroj: Shoptet)

Závěrem k třetímu dílu:

V Shoptetu si můžete snadno nastavit barevnou komunikaci, ale berte to jako takové základní odlišení šablony. Nejlepším řešením je najmutí UX designera, který vám může i krabici ohnout tak, že váš web bude vypadat jako drahé řešení na míru. Příkladem může být pěkná práce od Lukáše Dubiny na e-shopech Brunoshop a Rybaruvkramek. Závěrem bychom chtěli ještě jednou moc poděkovat Ondrovi Selnerovi, že nám logo nezištně nakreslil a měl trpělivost s naším punkovým zadáním.

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

Tržby (GA)

 15 000 000 Kč

PPC (reklama): 3 400 000 Kč

Ostatní zdroje: 3 700 000 Kč

SEO (reklama): 5 300 000 Kč

Přímá návštěva: 2 200 000 Kč

Sociální sítě: 400 000 Kč

Data aktualizována: Leden  2024

E-shop spuštěn: Březen 2019

Objednávky (GA)

20 000 transakcí

PPC (reklama): 5 700

Ostatní zdroje: 4 100

SEO (reklama): 8 000

Přímá návštěva: 1 800

Sociální sítě: 400

Data aktualizována: Leden 2024

E-shop spuštěn: Březen 2019

Návštěvnost (GA)

3 300 000 návštěv

PPC (reklama): 350 000

Ostatní zdroje: 285 000

SEO (reklama): 2 500 000

Přímá návštěva: 130 000

Sociální sítě: 35 000

Data aktualizována: Leden 2024

E-shop spuštěn: Březen 2019

WordPress Pricing Table Plugin

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

5/5 - (4 votes)
Podpořte autora sdílením:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *