Doména je vybraná, zaregistrovaná a tak je na čase najít šikovné ruce pro vytvoření loga a navrhnutí barviček pro šablonu. V tomto díle si ukážeme, s čím jsme se při návrhu trápili a co nás trochu vyškolilo.
Jak jsme tvořili logo pro Dudlu:
Víte, jak se navrhuje logo a vymýšlí zadání pro grafika? To si otevřete třeba messenger a začnete si mezi sebou psát, co se vám jinde líbí a co ne. Chtěla bych, aby bylo takové baculaté víš, aby bylo dobře vidět na Heuréce. Zvolala opička. Já bych zas chtěla, aby bylo minimalistické a mělo tam ikonky s produkty. Ozvala se kočička. A já mám zas rád, když je před logem nějaká ikonka, třeba hlavička miminka. Přidal se pejsek. A jak řekli, tak udělali. No, neudělali. Předali grafikovi a doufali, že to nějak upeče.
Nechcete-li vyrábět logo, jako když si pejsek s kočičkou dělali dort, tak se hodí trochu nastudovat základy psychologie barev a přečíst si třeba článek od Ondřeje Ilinčeva. Potom, co z toho našeho pseudo zadání vznikl první návrh, jsme rychle pochopili, že tudy cesta nepovede a něco nám chybí. Ať už máte jakoukoliv šablonu od Shoptetu, tak v editoru vzhledu najdete nastavení barev, které vám určí základní grafickou komunikaci. Ty se skládají z tří hlavních a tří hoover barviček (barva při najetí myši). Po jejich výběru teprve stojí za to oslovit grafika a rovnou mu ideálně poslat pár tipů k inspiraci.
Závěrem k třetímu dílu:
V Shoptetu si můžete snadno nastavit barevnou komunikaci, ale berte to jako takové základní odlišení šablony. Nejlepším řešením je najmutí UX designera, který vám může i krabici ohnout tak, že váš web bude vypadat jako drahé řešení na míru. Příkladem může být pěkná práce od Lukáše Dubiny na e-shopech Brunoshop a Rybaruvkramek. Závěrem bychom chtěli ještě jednou moc poděkovat Ondrovi Selnerovi, že nám logo nezištně nakreslil a měl trpělivost s naším punkovým zadáním.
Hlavní partneři projektu Dudlu.cz
[logo-showcase id=“5325″ title=“Dudlu“]
[supsystic-price-table id=24]
Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu
0 komentářů