Návrh loga pro e-shop je klíčovým krokem v budování značky. Vizuální identita přímo ovlivňuje, jak si zákazníci e-shop zapamatují a vnímají, proto by mělo být jednoduché, snadno rozpoznatelné a univerzálně použitelné od webu po sociální sítě, PPC reklamy a tiskové materiály.
Návrh loga a barev šablony pro Dudlu (Autor: Tomáš Zahálka)
Jak jsme tvořili logo pro Dudlu:
Výběr barev má psychologický vliv na zákazníky a mohou podpořit důvěryhodnost značky. Oranžová vyvolává pocit energie, kreativity a podněcuje k akci, což je ideální pro zvýšení konverzí. Zelená evokuje přírodu, ekologii, udržitelnost a klid. Fialová působí luxusně, kreativně a může značce dodat exkluzivní nádech, zatímco tyrkysová symbolizuje svěžest, inovaci a přátelskost.
První návrh loga a inspirace k protinávrhům (Autor loga: Ondřej Selner)
Nechali jsme návrh vypracovat grafika s tím, že jsme mu pouze v zadání řekli, že budeme chtít ikonu mimina a název Dudlu. Po první návrhu jsme už tušili jakým směrem chceme jít a poslali jsme Ondrovi další podklady, které zapracoval a vytvořil naše dnešní logo, které je skvěle použitelné pro branding i reklamy. S ohledem na omezené finance jsme nevypracovávali podrobný logo manuál.
Barevné nastavení šablony (Zdroj: Dudlu.cz)
Po vytvoření loga a nastavení barev můžeme v Shoptetu nastavit Barevnost šablony a určit konverzní barvy, které po vás bude chtít i Google Merchant Center a Sklik pro PPC reklamu. Nemáte-li grafické cítění a zároveň máte-li větší rozpočet s cílem postavit e-shop od začátku dobře, doporučuji najmout UX designera, jako je třeba Lukáš Dubina, který se postará o kompletní design projektu.
Tak nás sledujte, sdílejte, komentujte a ať i vám e-shopy rostou — celý seriál zde!
0 komentáøù