3. díl — Návrh loga a barev šablony — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Doména je vybraná, zaregistrovaná a tak je na čase najít šikovné ruce pro vytvoření loga a navrhnutí barviček pro šablonu. V tomto díle si ukážeme, s čím jsme se při návrhu trápili a co nás trochu vyškolilo.

Návrh loga a barev šablony
Návrh loga a barev šablony pro Dudlu (Zdroj: Canva.com)

Jak jsme tvořili logo pro Dudlu:

Víte, jak se navrhuje logo a vymýšlí zadání pro grafika? To si otevřete třeba messenger a začnete si mezi sebou psát, co se vám jinde líbí a co ne. Chtěla bych, aby bylo takové baculaté víš, aby bylo dobře vidět na Heuréce. Zvolala opička. Já bych zas chtěla, aby bylo minimalistické a mělo tam ikonky s produkty. Ozvala se kočička. A já mám zas rád, když je před logem nějaká ikonka, třeba hlavička miminka. Přidal se pejsek. A jak řekli, tak udělali. No, neudělali. Předali grafikovi a doufali, že to nějak upeče.

První návrh loga a inspirace k protinávrhům
První návrh loga a inspirace k protinávrhům (Autor loga: Ondřej Selner)

Nechcete-li vyrábět logo, jako když si pejsek s kočičkou dělali dort, tak se hodí trochu nastudovat základy psychologie barev a přečíst si třeba článek od Ondřeje Ilinčeva. Potom, co z toho našeho pseudo zadání vznikl první návrh, jsme rychle pochopili, že tudy cesta nepovede a něco nám chybí. Ať už máte jakoukoliv šablonu od Shoptetu, tak v editoru vzhledu najdete nastavení barev, které vám určí základní grafickou komunikaci. Ty se skládají z tří hlavních a tří hoover barviček (barva při najetí myši). Po jejich výběru teprve stojí za to oslovit grafika a rovnou mu ideálně poslat pár tipů k inspiraci.

Barevné nastavení šablony Shoptet
Barevné nastavení šablony (Zdroj: Shoptet)

Závěrem k třetímu dílu:

V Shoptetu si můžete snadno nastavit barevnou komunikaci, ale berte to jako takové základní odlišení šablony. Nejlepším řešením je najmutí UX designera, který vám může i krabici ohnout tak, že váš web bude vypadat jako drahé řešení na míru. Příkladem může být pěkná práce od Lukáše Dubiny na e-shopech Brunoshop a Rybaruvkramek. Závěrem bychom chtěli ještě jednou moc poděkovat Ondrovi Selnerovi, že nám logo nezištně nakreslil a měl trpělivost s naším punkovým zadáním.

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

Tržby (GA)

260 000 Kč

3. díl — Návrh loga a barev šablony — Jak se staví e-shop Dudlu.cz 5

PPC (placené): 140 000 Kč

Srovnávače cen: 45 000 Kč

SEO (neplacené): 40 000 Kč

Přímá návštěvnost: 23 000 Kč

SMM (sociální sítě): 2 000 Kč

Data aktualizovány: Prosinec 2019
E-shop spuštěň: Březen 2019

Objednávky (GA)

405 transakcí

3. díl — Návrh loga a barev šablony — Jak se staví e-shop Dudlu.cz 5

PPC (placené): 220

Srovnávače cen: 40

SEO (neplacené): 80

Přímá návštěvnost: 60

SMM (sociální sítě): 5

Data aktualizovány: Prosinec 2019

E-shop spuštěň: Březen 2019

Návštěvnost (GA)

29 000 návštěv

3. díl — Návrh loga a barev šablony — Jak se staví e-shop Dudlu.cz 5

PPC (placené): 12 200

Srovnávače cen: 2 500

SEO (neplacené): 12 100

Přímá návštěvnost1 200

SMM (sociální sítě): 1 000

Data aktualizovány: Prosinec 2019

E-shop spuštěň: Březen 2019

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Podpořte autora sdílením:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.