📢 MKT Čtvrtkon – MKT Přednášky

19.7.2024

Tomáš Zahálka

Budějcké Čtvrtkony jsou každoměsíční čtvrteční vzdělávací akce, které umí přitáhnout přední české speakry, ale i začínající řečníky rozdělené do DEV (vývojáři), MKT (markeťáci), DSN (design) a GMN (gaming) přednášek s více jak stovkou pravidelných posluchačů.

Přednáška pro Marketingový Čtvrtkon

Přednášky pro Marketingový Čtvrtkon (Autor: Tomáš Zahálka)

Pro mě byl Čtvrtkon v rámci přednášení Alma Mater, kdy jsem v roce 2018 dostal svou první příležitost vystoupit v rámci #68 Čtvrtkonu na téma „Kdo všechno a jak v e-shopu ovlivňuje výsledky vyhledávání (od fotografa, skladníka a product manažera, přes programátora, kodéra a designera až po copíka)?“.

Od té doby jsem měl několik dalších přednášek a mikro talků na různá marketingová témata.

Slidy a video z přednášky: #93 Čtvrtkon

„Jak ze mě udělal vlastní e-shop lepšího markeťáka?“ V e-shopech jako zaměstnanec, freelancer a dnes e-shopista. Co přinesla pracovní evoluce a jak vám změní vlastní e-shop pohled na marketing?

Slidy ze přednášky pro Marketingový #93 Čtvrtkon (Autor: Tomáš Zahálka)

Youtube záznam z přednášky Tomáš Zahálka (Autor: Marketingový Čtvrtkon)

Slidy z micro talku: #97 Čtvrtkon

Vánoční Čtvrtkon byl v trochu odlehčeném duchu a tak vznikla přednáška o virálním marketingu na Dudlu s tajuplným názvem „Vánoční pussy opener“.

Slidy ze speciálního Vánočního Čtvrtkonu 2022 (Autor: Tomáš Zahálka)

Slidy z micro talku: #99 Čtvrtkon

Na #99 Čtvrtkonu jsem povyprávěl v rámci micro talků jaké změny v oblasti SEO jsme prosadili na Shoptetu, jak s nimi pracovat a kde vám ušetří čas a vydělají peníze.

Marketingový Čtvrtkon #99 slidy s micro talku (Autor: Tomáš Zahálka)

Video z panelovky: #102 Čtvrtkon

Panelovka — Jak může markeťák díky “online vedlejšáku” získat nové zkušenosti a vydělat peníze?

Záznam z panelovky v BudHub prostorách pro #103 Čtvrtkon (Autor: Jirka Zofaj)

Slidy z cestovatelské přednášky: #118 Čtvrtkon

První cestovatelský Čtvrtkon, na kterém jsem povyprávěl o expedicích do muslimských zemí.

Slidy z přednášky pro #118 Čtvrtkon (Autor: Tomáš Zahálka)

Čtvrtkony mně samotnému pomohli se začátky podnikání a jsou skvělou příležitostí jak se vzdělávat, získávat nové kontakty, přátele a třeba díky tomu i přejít na volnou nohu.

Ať už jste markeťák, obchodník, programátor, grafik či majitel e-shopu, na těchto akcí byste neměli chybět. A protože všechny Čtvrtkony jsou zdarma, tak od roku 2024 jsem stal jejich hrdým sponzorem.

 

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *