Komunitní akci Marketingovou Plzeň pořádá Petr Krauz, Martin Zatkovič a Digitální Architekti v místní Plzeňce, kde jste mezi přednášejícími mohli objevit jména jako Pavel Ungr (SEOloger), Milan Polák (ZOOT), Filip Podstavec (Marketing Miner), Radek Hudák (Shoptet), Dominik Liebezeit (H1) a také mou maličkost s tématem „Jak tvoříme obsah pro e-shopy Dudlu a Čokoládovna JANEK“.
Slidy z přednášky:
K čemu je obsah u e-shopu a jak s ním pracovat? Ukázka několika příkladů jak si hrajeme s popisky kategorií a článků na Dudlu a v Čokoládovně JANEK, včetně slidů otevřených dat z GSC a Collabimu.
Slidy pro SEO přednášku Marketingová Plzeň (Autor: Tomáš Zahálka)
Moc děkuji Marketingové Plzni za pozvání a všem co dorazili. Je vidět, že Plzeň má silnou základnu markeťáků a jelikož jsme končili ve 2 ráno, tak pivka a rumu se tam nebojí.
0 komentáøù