Ne příliš často beru zakázky na obsahové weby, ale když mě oslovil Jaroslav Hruška s jeho cestovatelským blogem Desperado, nešlo odolat. Jako milovník cestování a tak trochu digitální nomád sbírám neustále tipy kam se podívat a trochu mě mrzelo, že tento turistický portál jsem neobjevil dříve. Ať už hledáte tipy na cestu do Albánie, Kambodži, Mexika po Zimbabwe, všude je co objevovat a své první krůčky do to-see listu můžete označit právě díky tomuto webu.
Náplň spolupráce:
- SEO audit on-page faktorů a konzultace obsahové strategie
Stav: Jednorázová spolupráce 2017
Klient mě požádal o SEO audit a prošetření klesající návštěvnosti, kterou přikládal přechodu na nové CMS. Z auditu jsme zjistili, že za nižší návštěvnost nemůže nový redakční systém, ale dlouhodobě trvající propad návštěv ze Seznamu. Připravil jsem proto návod jak lépe využít klíčová slova, jak správně skládat meta Title, meta Description, vysvětlil jsem proč je u Seznamu dobré mít faviconu a jak využít potenciálu obrázků. Cílem blogu není nic prodat, ale udržovat zde traffic a získat finanční podporu na psaní článků z AdSense reklamy. Provést změny chvilku trvalo, ale od ledna 2018 se drastická ztráta z organiku u Seznamu začala srovnávat a únor 2018 poprvé po roce generuje meziroční nárůst návštěv.
[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““] Vyměnil jsem programátora, protože těch školáckých chyb tam bylo poměrně hodně. Mám teď nového, který u práce přemýšlí a za poslední 3 týdny jsme udělali větší pokrok než za poslední 2 roky. Snažíme se odstranit technické chyby, výrazně jsme zrychlili web, máme responsní verzi pro mobil, popisuji fotky ať si užijí i vyhledávací roboti. Takže většinu připomínek jsme již zapracovali a na časově náročnějších úkolem stále pracujeme a vylaďujeme. Za audit ještě jednou díky, bylo to pro mě užitečné.“
……………………………………
Jaroslav Hruška
Desperado.cz[/perfectpullquote]
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na SEO: Jak jsme zvedli tržby o 550.000 Kč
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na Facebook Ads: Jak jsme zvedli tržby o 580%
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů