Desperado.cz – Reference

16.2.2018

Tomáš Zahálka

Ne příliš často beru zakázky na obsahové weby, ale když mě oslovil Jaroslav Hruška s jeho cestovatelským blogem Desperado, nešlo odolat. Jako milovník cestování a tak trochu digitální nomád sbírám neustále tipy kam se podívat a trochu mě mrzelo, že tento turistický portál jsem neobjevil dříve. Ať už hledáte tipy na cestu do Albánie, Kambodži, Mexika po Zimbabwe, všude je co objevovat a své první krůčky do to-see listu můžete označit právě díky tomuto webu.

Desperado.cz – Inspirace pro vaše cesty

Náplň spolupráce:

  • SEO audit on-page faktorů a konzultace obsahové strategie

Stav: Jednorázová spolupráce 2017

Klient mě požádal o SEO audit a prošetření klesající návštěvnosti, kterou přikládal přechodu na nové CMS. Z auditu jsme zjistili, že za nižší návštěvnost nemůže nový redakční systém, ale dlouhodobě trvající propad návštěv ze Seznamu. Připravil jsem proto návod jak lépe využít klíčová slova, jak správně skládat meta Title, meta Description, vysvětlil jsem proč je u Seznamu dobré mít faviconu a jak využít potenciálu obrázků. Cílem blogu není nic prodat, ale udržovat zde traffic a získat finanční podporu na psaní článků z AdSense reklamy. Provést změny chvilku trvalo, ale od ledna 2018 se drastická ztráta z organiku u Seznamu začala srovnávat a únor 2018 poprvé po roce generuje meziroční nárůst návštěv.

[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““] Vyměnil jsem programátora, protože těch školáckých chyb tam bylo poměrně hodně. Mám teď nového, který u práce přemýšlí a za poslední 3 týdny jsme udělali větší pokrok než za poslední 2 roky. Snažíme se odstranit technické chyby, výrazně jsme zrychlili web, máme responsní verzi pro mobil, popisuji fotky ať si užijí i vyhledávací roboti. Takže většinu připomínek jsme již zapracovali a na časově náročnějších úkolem stále pracujeme a vylaďujeme. Za audit ještě jednou díky, bylo to pro mě užitečné.“

……………………………………

Jaroslav Hruška
Desperado.cz[/perfectpullquote]

Mohlo by vás zajímat: Případová studie na SEO: Jak jsme zvedli tržby o 550.000 Kč
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na Facebook Ads: Jak jsme zvedli tržby o 580%

[supsystic-price-table id=18]

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci budovat PPC

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci budovat SEO

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci jen konzultaci

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů