Jak na Google Digital Sales Certification?

3.9.2017

Tomáš Zahálka

Přemýšlíte nad Google Digital Sales Exam, ale nevíte, zda máte pro zkoušku patřičné znalosti, čeho se otázky budou týkat a jestli je pro vás certifikát vhodný? Projdu s vámi na jaká témata byste se měli zaměřit, pro koho si myslím, že je test užitečný a co od nové zkoušky můžete očekávat…

Google Digital Sales Certification mi připomíná nadstavbu pro Digitální Garáž, která vás provádí začátky v online marketingu, kdy Digital Sales Exam si v podstatě jen ověřuje vaše schopnosti jednat s klienty a umění jim nabídnout správné služby. Celý program je tak zaměřený na základní znalosti AdWords (rozdíly v obsahové a vyhledávací síti), ověřuje si vaše vědomosti z analýzy výsledků (co je CPC, CTR, PNO, ROI) a velká část programu se věnuje komunikaci a práci s klienty v terénu.

Digital Sales Certification - Otázka z testu

Digital Sales Exam – Otázka z testu na analýzu

Právě komunikace s klienty a jak správně vést dialog tvoří v testu přes 60% otázek, které občas svádí k více jak jedné odpovědi, ale správná je dle Googlu vždy a pouze jedna. Ověříte si tak, jestli dodržujete základní checklist přípravy na obchodní schůzku (představení sebe i obsahu schůzky, trychtýř otázek), ale také jak schůzku zakončit (rekapitulace bodů, ověření zda klient vše správně pochopil) či jak pracovat u váhavého klienta, kterému se služba líbí, ale není si jistý návratností investic.

Digital Sales Certification - Otázka z testu na komunikaci

Digital Sales Exam – Otázka z testu na komunikaci

Google Digital Sales Exam doporučuji všem obchodním zástupcům v oblastní online marketingu, vendor manažerům, markeťákům, ale i klientům a zástupcům klientů, kteří pracují s freelancery či komunikují s marketingovou agenturou. Celý online test najde v sekci Google Partners, má 55 otázek, které musíte z 80% správně vyplnit a to do 90 min (dá se udělat za 25 min). Na rozdíl od digitální garáže se nemůžete k otázkám vracet, ale můžete si projít Selling in digital Academy, která vám osvěží vědomosti. Ověřte si své znalosti a vylepšete si CV o nový Google Certifikát, určitě mohu doporučit.

[supsystic-price-table id=18]

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

0 komentáøù