Přemýšlíte nad Google Digital Sales Exam, ale nevíte, zda máte pro zkoušku patřičné znalosti, čeho se otázky budou týkat a jestli je pro vás certifikát vhodný? Projdu s vámi na jaká témata byste se měli zaměřit, pro koho si myslím, že je test užitečný a co od nové zkoušky můžete očekávat…
Google Digital Sales Certification mi připomíná nadstavbu pro Digitální Garáž, která vás provádí začátky v online marketingu, kdy Digital Sales Exam si v podstatě jen ověřuje vaše schopnosti jednat s klienty a umění jim nabídnout správné služby. Celý program je tak zaměřený na základní znalosti AdWords (rozdíly v obsahové a vyhledávací síti), ověřuje si vaše vědomosti z analýzy výsledků (co je CPC, CTR, PNO, ROI) a velká část programu se věnuje komunikaci a práci s klienty v terénu.
Právě komunikace s klienty a jak správně vést dialog tvoří v testu přes 60% otázek, které občas svádí k více jak jedné odpovědi, ale správná je dle Googlu vždy a pouze jedna. Ověříte si tak, jestli dodržujete základní checklist přípravy na obchodní schůzku (představení sebe i obsahu schůzky, trychtýř otázek), ale také jak schůzku zakončit (rekapitulace bodů, ověření zda klient vše správně pochopil) či jak pracovat u váhavého klienta, kterému se služba líbí, ale není si jistý návratností investic.
Google Digital Sales Exam doporučuji všem obchodním zástupcům v oblastní online marketingu, vendor manažerům, markeťákům, ale i klientům a zástupcům klientů, kteří pracují s freelancery či komunikují s marketingovou agenturou. Celý online test najde v sekci Google Partners, má 55 otázek, které musíte z 80% správně vyplnit a to do 90 min (dá se udělat za 25 min). Na rozdíl od digitální garáže se nemůžete k otázkám vracet, ale můžete si projít Selling in digital Academy, která vám osvěží vědomosti. Ověřte si své znalosti a vylepšete si CV o nový Google Certifikát, určitě mohu doporučit.
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů