Facebookové smailíky můžete používat nejen na vylepšení vašich soukromých statusů, ale i pro firemní stránky. Mohou vám tak obohatit příspěvek, zvednout CTR a trochu odlišit na newsfeedu.
Hlavně to však nepřehánět. Emoticons jsou perfektním nástrojem pokud cílíte na nižší věkovou kategorie od 13-18 let. Zde je hravost vítaná a máte tak větší šanci zaujmout. Naopak pro starší cílovou skupinu od 25 a více bych se nad jejich využitím zamyslel.
Smailíci a ikony mají přes 350 variant a určitě si vyberete takové, které budou elegantně zapadat do vašeho příspěvku. Od oblečení, karet, sportovních symbolů, po různé slevy.
Možností je opravdu hodně, ale přesto se ikony hodí pouze pro některé persony. Vyhněte se tedy roztomilým příspěvků všude tam, ke budujete brand a plánujete zaujmout starší zákazníky. Pro vás ostatní doporučuji tyto: Facebook ikony.
[supsystic-price-table id=18]
0 komentáøù