Ikony a smajlíci na facebook! Firemní příspěvky

13.11.2016

Tomáš Zahálka

Facebookové smailíky můžete používat nejen na vylepšení vašich soukromých statusů, ale i pro firemní stránky. Mohou vám tak obohatit příspěvek, zvednout CTR a trochu odlišit na newsfeedu.
Hlavně to však nepřehánět. Emoticons jsou perfektním nástrojem pokud cílíte na nižší věkovou kategorie od 13-18 let. Zde je hravost vítaná a máte tak větší šanci zaujmout. Naopak pro starší cílovou skupinu od 25 a více bych se nad jejich využitím zamyslel.

smailici-ikony-facebook-2

Smailíci a ikony mají přes 350 variant a určitě si vyberete takové, které budou elegantně zapadat do vašeho příspěvku. Od oblečení, karet, sportovních symbolů, po různé slevy.

smailici-ikony-facebook-4

Možností je opravdu hodně, ale přesto se ikony hodí pouze pro některé persony. Vyhněte se tedy roztomilým příspěvků všude tam, ke budujete brand a plánujete zaujmout starší zákazníky. Pro vás ostatní doporučuji tyto: Facebook ikony.

smailici-ikony-facebook

Facebook ikony

[supsystic-price-table id=18]

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci budovat PPC

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci budovat SEO

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci jen konzultaci

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů