👶3. díl — Grafický návrh loga a barev šablony — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

14.4.2019

Tomáš Zahálka

Návrh loga pro e-shop je klíčovým krokem v budování značky. Vizuální identita přímo ovlivňuje, jak si zákazníci e-shop zapamatují a vnímají, proto by mělo být jednoduché, snadno rozpoznatelné a univerzálně použitelné od webu po sociální sítě, PPC reklamy a tiskové materiály.

Návrh loga a barev šablony pro Dudlu

Návrh loga a barev šablony pro Dudlu (Autor: Tomáš Zahálka)

Jak jsme tvořili logo pro Dudlu:

Výběr barev má psychologický vliv na zákazníky a mohou podpořit důvěryhodnost značky. Oranžová vyvolává pocit energie, kreativity a podněcuje k akci, což je ideální pro zvýšení konverzí. Zelená evokuje přírodu, ekologii, udržitelnost a klid. Fialová působí luxusně, kreativně a může značce dodat exkluzivní nádech, zatímco tyrkysová symbolizuje svěžest, inovaci a přátelskost.

První návrh loga a inspirace k protinávrhům

První návrh loga a inspirace k protinávrhům (Autor loga: Ondřej Selner)

Nechali jsme návrh vypracovat grafika s tím, že jsme mu pouze v zadání řekli, že budeme chtít ikonu mimina a název Dudlu. Po první návrhu jsme už tušili jakým směrem chceme jít a poslali jsme Ondrovi další podklady, které zapracoval a vytvořil naše dnešní logo, které je skvěle použitelné pro branding i reklamy. S ohledem na omezené finance jsme nevypracovávali podrobný logo manuál.

Barevné nastavení šablony Shoptet

Barevné nastavení šablony (Zdroj: Dudlu.cz)

Po vytvoření loga a nastavení barev můžeme v Shoptetu nastavit Barevnost šablony a určit konverzní barvy, které po vás bude chtít i Google Merchant Center a Sklik pro PPC reklamu. Nemáte-li grafické cítění a zároveň máte-li větší rozpočet s cílem postavit e-shop od začátku dobře, doporučuji najmout UX designera, jako je třeba Lukáš Dubina, který se postará o kompletní design projektu.

Tak nás sledujte, sdílejte, komentujte a ať i vám e-shopy rostou — celý seriál zde!

 

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *