Proč vyzkoušet mě?

Ve světě e-commerce se pohybuji od roku 2010 a za tu dobu jsem pomáhal v růstu jak začínajícím e-shopistům, tak seniorním projektům s velkým rozpočtem a marketingovým týmem.

75 MIO

roční tržby v PPC

150 MIO

roční tržby v SEO

V obou případech byla strategie velmi podobná. Prodávat kvalitní a konkurence schopné produkty. Vybrat marketingově výkonné e-shopové řešení, což po několika letech vývoje a testování CMS se stal Shoptet. Sestavit marketingovou strategii a nechat ji realizovat profesionálním týmem.

Nic dobrého se nedá dělat polovičatě a levněji. Bez správných produktů a ziskové cenotvorby — nebudete prodávat. Bez synergie SEO, PPC, SMM a UX — nebudete prodávat. Bez vašeho know-how a vlastní práce z pozice majitele — nebudete prodávat. Sám jsem si to vyzkoušel na projektu Dudlu.cz, do kterého jsem investoval 2 500 000 Kč, jen proto, abych mohl ověřit marketingové hypotézy a nemusel jsem za peníze klientů dělat experimenty.

Úspěšný e-shopista má obchodní plán, nespoléhá se na jeden marketingový kanál a rozumí svému sortimentu. Jen 10 % e-shopů v Česku vydělává a málo z nich vyrostlo přes noc. Proto klientům nabízím roční realizační strategii s tím, že s většinou klientů, kteří meziročně rostou o desítky až stovky procent, tak udržujeme dlouholetou spolupráci. Pokud se vám tento přístup líbí, jste na Shoptetu a chcete pomoci se SEO / PPC reklamou, rád vás poznám.

2023 - 2024

  • Stávám se Zlatý Shoptet Partner a jeden ze čtyř poradců pro vývoj a směřování SEO na platformě Shoptet.
  • V rámci edukativního a charitativního projektu Dudlu.cz vybíráme 150 000 Kč pro nadaci Radost dětem.

2020 - 2022

  • Zaměřuji se na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty.

2017 - 2019

  • Začínám na volné noze jako marketingový specialista se zaměřením na SEO, PPC, SMM a UX pro e-commerce.
  • Připravuji analýzu klíčových slov a SEO strategii pro firmu Golemos s.r.o. provozující krabicové řešení Eshop-Rychle.

2015 - 2016

Projektový manažer na HPP pro firmu LIP Distribution s.r.o., provozující internetové obchody TempleStore, MegaSkate, Esatna a Swis-Shop ve čtyřech jazykových mutací, se stejným sortimentem, ale odlišnou marketingovou strategií.

2010 - 2014

Marketingový manažer na HPP pro firmu ELEKTRA PV s.r.o., provozující internetový obchod LevnéElektro.cz, který dosáhl miliardových obratů a v letech 2013 – 2014 vyhrál cenu popularity v soutěži Heuréka ShopRoku.

Chci rychle objednávky

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci ziskový e-shop

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci konzultaci e-shopu

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam