Jsem online marketingový specialista a pomáhám klientům s hlavím pokrytím všech onlinových disciplín, které budete potřebovat pro navýšení tržeb. Náplň této práce trochu připomíná brouka Pytlíka. Staráte se zbožové srovnávače, sociální sítě, budování obsahu pro výsledky organického (SEO) a placeného (PPC) vyhledávání, upravujete CMS-ko, newslettery a konzultujete strategii na další marketingové kampaně.
V praxi lze tahle funkce uplatnit pouze ve dvou případech. Zaprvé, máte „One man show“ projekt – jste dobří obchodníci a svému sortimentu rozumíte, jen nemáte čas a chuť se věnovat všem aspektům marketingu. Potřebujete nastartovat základy, které už má někdo vyzkoušené a může vám pomoci s výběrem vhodných kanálů, nastavením kampaní a výpisem doporučení, které byste mohl v budoucnu pro svůj business aplikovat.
Zadruhé, máte tým zaměstnanců, který potřebujete správně nasměrovat. Pokud se bavíme o freelancerovi, tak se v podstatě jedné o audit dosavadních aktivit, který by měl odhalit přehlédnuté chyby a poradit vám, jakým směrem svůj mkt business efektivně vést.
Nemáte-li rozpočet a plán najmout si zaměstnance, tak marketingový specialista může být dobrým externím řešením. Výhodou je, že služby budete platit pouze tehdy, pokud budete plánovat rozšíření svého marketingového mixu, a to v době, kdy je to zrovna aktuální. Tím ušetříte spoustu peněz za prokrastinaci standardního zaměstnance na HPP.
Jako SEO konzultant a specialista online marketingu jsem působil od roku 2011 ve středních i velkých e-shopech. V případě zájmu o nastavení marketingové komunikace mě můžete kontaktovat na emailu info@tomaszahalka.cz
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů
Trackbacky/pingbacky