Tenhle rok byl na přednášky akční a ta poslední, kde jste mohli zaslechnout něco o Dudlu byla v Balónový hotel a pivovar Radešín, kde se uskutečnil pilotní SEO BootCamp. Jakub Rejnuš svolal české a slovenské specialisty na celo víkendový přednáškový SEO storming. 26 přednášejících, 26 hostů! Kdo přijel, ten musel zaplatit vědomostní daň v podobě 15 minutové přednášky, takže nešlo jen anonymně konzumovat, ale sami jste museli kus svého know-how darovat. Jaké to bylo a o čem byla řeč?
Co jste si ze SEO BootCampu mohli odnést?
Celá akce se od prvního dne nesla v duchu soutěže. Pátek zahájil tematicky laděný hospodský kvíz smíšených družstev, ve kterém jsme se probojovali do top pěti nejlepších, ze čtyř týmů. V sobotu pak bylo velké finále a velmi těsný boj o nejlepší přednášku, řádně oceněnou minimalistickým pohárem, pálenkou a ročním předplatným PRO verze nástroje SURFER v hodnotě 30 tisíc korun.
Motivace, zákaz self-promotion, povinná diverzita témat. Mohli jste si tak poslechnout o automatizaci procesů, Core Web Vitals, Gmelius, kdy a jak dělat analýzu klíčových slov, SEO entitách, IndexNow, po optimalizaci pro zahraničí, novinky v Shoptetu a vychytávky ve WordPressu. Za nás jsem odprezentoval Dudlu blog na Shoptetu. Jak lze ohnout CMS pro vytvoření podrubrik, jaké jsou možnosti předělání designu, co lze do článku na Shoptet vložit za doplňky a jaký takový blog může mít v SERPu výsledky.
Jak optimalizovat blog na Shoptetu, SEO Bootcamp 2022 (Autor: Tomáš Zahálka)
Každému se líbí něco jiného, každého v SEO trápí jiné bolístky. Někdo víc hltá přednášky o tom jak komunikovat s klienty, druzí zas ocenění technické zákoutí, další chtějí čísla a ekonomické ukazatele. Já do své top trojky dostal přednášku od Míry Stříšky, který dal dohromady SEO vychytávky pro CMS, kdy některé zatím nemá ani Shoptet. Radka Hojgrová zaujala copywriterskou případovkou, kde standardní rozsah článku na 1 – 2 NS s focusem na pár klíčových slov rozšířila o články na 4 – 8 stran s cílem pokrýt komplexně celé téma. Výsledky to přineslo skvělé a já zas měl o čem mlčky přemýšlet.
Poslední z mé trojce byla Šárka Jakubcová a optimalizace videí v organickém vyhledávání, která si zcela právem vysloužila i první místo mezi námi a titul SEO BootCamp Speaker pro rok 2022.
Tak zas příští rok?
První, teda jak Kuba říká nultý testovací ročník byl skvělý a velké díky patří všem co se na něm podíleli, včetně všech přednášejících. Tyhle akce stejně jako SEOLoger mají velmi přátelskou atmosféru, ale zároveň s cílem si něco hodnotného předat. Osobně jsem velmi ocenil feedbacky na přednášky, které nejsou o poplácání se slovy „bylo to dobré“, ale nikdo se nebál říct i „příště bych chtěl slyšet více o XY“, což je fakt super a na všeobecných e-commerce konferencích nic takového většinou nezažijete.
Děkujeme za pozvání, díky Kubovi a dobrovolníkům za hladkou organizaci a speciální dík Daliborovi z Collabimu, že zacáloval páteční skupinovou útratu. Každopádně Gin s Tonikem už nikdy víc! Takže e-shopisti, jezděte na konference, poslouchejte, sdílejte zkušenosti, testujte a ať i vám e-shopy rostou!
Hlavní partneři projektu Dudlu.cz
[logo-showcase id=“5325″ title=“Dudlu“]
[supsystic-price-table id=24]
Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu
0 komentářů