SEO Servis – Recept podle Tomáše Zahálky

6.11.2017

Tomáš Zahálka

Nejsem sice kuchař, ale SEO konzultant se zaměřením na eshopy, který rád poskytuje SEO servis i začínajícím projektům a klientům, kteří by rádi zvýšili prodeje či zviditelnili své služby. V tomto článku zkusím celý proces přiblížit k receptu a přípravě dobrého jídla, takže jestli máte hlad, jdeme vařit …

SEO Servis – Kompletní kuchařka služeb

Recept na kompletní SEO servis:

SEO servis vašeho webu se skládá z pěti základních procesů, které se zde pokusím co nejjednodušeji popsat. V zásadě je to jako vaření v restauraci, nejdříve je třeba připravit ingredience, zjistit jestli máme správné nádobí a prostor na vaření, očistit suroviny, nakrájet, začít vařit, probudit chutě a podávat. Když se vše udělá dobře a zákazníkům bude chutnat, vyhledávače vás ocení a zobrazí na dobré pozici.

  1.  Úklid kuchyně před vařením

    [perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]To je tolik neoblíbená, ale velmi důležitá revize on-page faktorů, redakčního systému a použitelnosti stránek pro uživatele a tím i vyhledávače. Výsledkem této práce je seznam doporučeních, které byste měli na webu aplikovat pro zlepšení průchodnosti a umožnění vyhledávačům vás umístit na dobré pozici. Je to vlastně stejné, jako když si kuchař umyje nádobí, uklidí linku a chce si být jistý, že bude vařit v čisté a připravené kuchyni.[/perfectpullquote]

  2. Příprava surovin do receptu

    [perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]Vaši zákazníci zadávají tisíce možných dotazů, na základě nichž vyhledávače třídí weby a hledají správné odpovědi. Kouzlem jedinečnosti lidí je jejich rozmanitost v pokusech popsat nějakou službu či zboží. Proto se dělá analýza klíčových slov, která supluje nákup a přípravu ingrediencí. Také nebudete vařit svíčkovou a místo knedlíku podávat hranolky. Všechny fráze rozdělíme do bloků podle hledanosti a témat, podobně jako suroviny do mističek. [/perfectpullquote]

  3. Začínáme vařit

    [perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]Z analýz klíčových slov mám krásnou tabulku a teď je třeba pro všechny ty dotazy vytvořit vhodné vstupní stránky. Ty naplníme kvalitním obsahem, který pomůže nejen zákazníkům, ale i vyhledávačům porozumět co je účelem webu. Následně upravíme on-page faktory jako jsou titly, url, <h1> a meta tagy a dáme vařit.[/perfectpullquote]

  4. Propagace nového jídla

    [perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]Musíme dát světu o vás vědět. Na stránkách provedeme ruční indexaci a vytvoříme linkbuilding, který upozorní vyhledávače a zákazníky na nový obsah. Je to podobné, jako když číšník přijde nabídnout dnešní specialitu, kterou chcete aby zákazníci vyzkoušeli.[/perfectpullquote]

  5. Ochutnáváme a servírujeme 

    [perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]Poslední je tolik očekávaná smetana. Výsledky sledujeme přes různé měřící nástroje jako je Collabim, Google Analytics, Search Console, ale také ručně přes anonymní režim. Následuje pak jen okořenění a osolení těch částí, které se nepovedlo získat na první dobrou a můžeme se těšit z rostoucích tržeb a spokojených strávníků.[/perfectpullquote]

Článek vznikl trochu z hladu, ale v zásadě je celá práce na vylepšení pozic podobná jakémukoliv jinému řemeslu, v našem případě kuchařině. I dobrý recept se dá se špatným kuchařem, výběrem surovin a v nevhodném prostředí pro vaření zpackat. Nejsem sice zrovna žádný dobrý kuchař, ale zajistím takový SEO servis, který bude chutnat vám i zákazníkům. Kontaktovat mě můžete na: info@tomaszahalka.cz

[supsystic-price-table id=18]

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci rychle objednávky

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci ziskový e-shop

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci konzultaci e-shopu

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů