Proč vyzkoušet mě?

Ve světě e-commerce se pohybuji od roku 2010 a za tu dobu jsem pomáhal v růstu jak začínajícím e-shopistům, tak seniorním projektům s velkým rozpočtem a marketingovým týmem.

75 MIO

roční tržby v PPC

150 MIO

roční tržby v SEO

V obou případech byla strategie velmi podobná. Prodávat kvalitní a konkurence schopné produkty. Vybrat marketingově výkonné e-shopové řešení, což po několika letech vývoje a testování CMS se stal Shoptet. Sestavit marketingovou strategii a nechat ji realizovat profesionálním týmem.

Nic dobrého se nedá dělat polovičatě a levněji. Bez správných produktů a ziskové cenotvorby — nebudete prodávat. Bez synergie SEO, PPC, SMM a UX — nebudete prodávat. Bez vašeho know-how a vlastní práce z pozice majitele — nebudete prodávat. Sám jsem si to vyzkoušel na projektu Dudlu.cz, do kterého jsem investoval 2 500 000 Kč, jen proto, abych mohl ověřit marketingové hypotézy a nemusel jsem za peníze klientů dělat experimenty.

Úspěšný e-shopista má obchodní plán, nespoléhá se na jeden marketingový kanál a rozumí svému sortimentu. Jen 10 % e-shopů v Česku vydělává a málo z nich vyrostlo přes noc. Proto klientům nabízím roční realizační strategii s tím, že s většinou klientů, kteří meziročně rostou o desítky až stovky procent, tak udržujeme dlouholetou spolupráci. Pokud se vám tento přístup líbí, jste na Shoptetu a chcete pomoci se SEO / PPC reklamou, rád vás poznám.

2023 - 2025

2020 - 2022

2017 - 2019

  • Začínám na volné noze jako marketingový specialista se zaměřením na SEO, PPC, SMM a UX pro e-commerce.

2015 - 2016

Projektový manažer na HPP pro firmu LIP Distribution s.r.o., provozující internetové obchody TempleStore, MegaSkate, Esatna a Swis-Shop ve čtyřech jazykových mutací, se stejným sortimentem, ale odlišnou marketingovou strategií.

2010 - 2014

Marketingový manažer na HPP pro firmu ELEKTRA PV s.r.o., provozující internetový obchod LevnéElektro.cz, který dosáhl miliardových obratů a v letech 2013 – 2014 vyhrál cenu popularity v soutěži Heuréka ShopRoku.

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet