Máte každé ráno chuť na čerstvou kávu? Ačkoliv nabídky na spolupráci s Coffeespot jsem dostával od UX specialisty Lukáše Dubiny nějaký ten pátek, tak k do procesu jsem se dopracoval až díky spojení s Coffeespotu s Čokoládovnou JANEK. Není nad to, když dvě velké značky spojí sílu, zkušenosti a propojí produkty. Na Coffeespotu tak najdete nejen kvalitní zrnkovou kávu, espresso, kafe bez kofeinu, a pro ty, kteří neví jakou, tak degustační balíčky kávy. Ale najdete tu i vybrané čokoládky od JANKA.
Náplň spolupráce: SEO
- Analýza klíčových slov
- Budování zpětných odkazů
- Návrh informační architektury
- Přesměrování (redirecty) stránek
- Interní prolinkování přes Slovník pojmů
- Nastavení Shoptet nástroje Základní SEO
- Nastavení Shoptet nástroje Pokročilé SEO
- Migrace e-shopu z Eshop-rychle na Shoptet
A jaká byla má role v tomto příběhu?
Z pozice SEO specialisty jsem pomáhal při migraci Coffeespotu z CMS řešení Eshop-Rychle na Shoptet s cílem přesměrovat všechny stránky a zachovat vybudované pozice. Následně jsme se pustili do kontinuální spolupráce, která má za úkol pomocí dostupných nástrojů v Shoptetu a linkbuildingu budovat lepší pozice a rozložit finanční zátěž z placené reklamy i na neplacenou.
Od spuštění e-shopu zažívá COFFEESPOT úspěchy:
- Video na CNN Prima News
- Peak.cz – Spojení, které se povedlo, říká Václav Durďák o koupi Coffeespotu
- HN.cz – Před lety dostal v kamarádově firmě padáka, nyní ji vlastní
- MediaGuru.cz – České značky apelují k nákupu u lokálních firem
- Forbes.cz – Dost bylo čokoládiček. Tohle jsou luxusní adventní kalendáře
- CzechCrunch.cz – Spojení oblíbených moravských značek
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů