57. díl — Jak na doplněk Shoptet – Základní SEO? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Základní SEO je doplněk od Shoptetu, který najdete ve všech dostupných tarifech a slouží k nastavení dynamické tvorby Titlů, Meta Descriptionů, konfiguraci skladby URL adres, přesměrování stránek pomocí stavových kódů 301, 302 a k přesměrování domén. Přečtěte si a podívejte se jak máme nastavené Základní SEO na Dudlu a proč nám to šetří v SEO práci.

Jak na doplněk Shoptet - Základní SEO
Jak na doplněk Shoptet – Základní SEO (Autor: Tomáš Zahálka)

Základní SEO – Meta tagy

Nejpoužívanější záložkou jsou dynamické Meta tagy, tedy automatizovaná skladba Titlů a Meta Descriptionů pro produkty, kategorie, články, homepage, rubriky a značky.

Meta tagy - Základní SEO
Meta tagy – Základní SEO (Zdroj: ShoptetDudlu.cz)

Dynamická skladba Meta tagů může obsahovat proměnné typu:

  • #TITLE# = Propisuje nadpis <h1> u článků, kategorií a u produktů výchozí kategorii
  • #WEBSITE_NAME# = Název obchodu ze sekce “Nastavení obchodu – Obecné”
  • #DESCRIPTION# = U článků první odstavec textu, u produktů “Krátký popis”
  • #PRODUCTS_COUNT# = Počet produktů zařazených v kategorii
  • #MANUFACTURER# = Název a zpravidla i <h1> značky
  • #PRODUCT_NAME# = Název a zpravidla i <h1> produktu
  • #PRODUCT_PRICE# = Aktuální cena produktů s DPH

Jak efektivně nastavit Základní SEO?

Postupů jak se doplňkem pracovat je více a ostatní záložky jsou spíše pro pokročilé uživatele, kteří tuší jak funguje technické pozadí e-shopů a mají pokročilé SEO vzdělání.

Základní SEO pro Shoptet: Video návod (Autor: Tomáš Zahálka)

Doplněk Základní SEO dokáže být špičkový pomocník, pokud potřebujete co nejefektivněji optimalizovat e-shop s více jak 100 produkty. U menších projektů lze vše nastavovat individuálně, ale přesto byste měli mít zálohu v podobě dynamické skladby, která zajistí správné meta tagy u novinek, než se do nich pustíte SEO specialista. Tak mějte pro vyhledávače pochopitelný web, získávejte vyšší návštěvnost z neplacené inzerce a ať i vám e-shopy rostou!

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

Tržby (GA)

 15 000 000 Kč

PPC (reklama): 3 400 000 Kč

Ostatní zdroje: 3 700 000 Kč

SEO (reklama): 5 300 000 Kč

Přímá návštěva: 2 200 000 Kč

Sociální sítě: 400 000 Kč

Data aktualizována: Leden  2024

E-shop spuštěn: Březen 2019

Objednávky (GA)

20 000 transakcí

PPC (reklama): 5 700

Ostatní zdroje: 4 100

SEO (reklama): 8 000

Přímá návštěva: 1 800

Sociální sítě: 400

Data aktualizována: Leden 2024

E-shop spuštěn: Březen 2019

Návštěvnost (GA)

3 300 000 návštěv

PPC (reklama): 350 000

Ostatní zdroje: 285 000

SEO (reklama): 2 500 000

Přímá návštěva: 130 000

Sociální sítě: 35 000

Data aktualizována: Leden 2024

E-shop spuštěn: Březen 2019

WordPress Pricing Table Plugin

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

5/5 - (1 vote)
Podpořte autora sdílením:

Komentáře “57. díl — Jak na doplněk Shoptet – Základní SEO? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *