SEO Expert

Jsem SEO expert na volné noze se specializací na český e-commerce. Starám se tak nejčastěji o e-shopy a weby, které potřebují zvednout tržby a dostat se na první stránku výsledků vyhledávání. Zajistím vám analýzu klíčových slov, pomohu vám vylepšit strukturu webu, nasadit správné texty a vytvořím vstupní stránky, které budou lépe odpovídat vyhledávaným dotazům. V neposlední řadě se postarám o úpravu on-page faktorů a redakčního systému na takovou úroveň, aby vyhledávač neměl problém s procházením vašich stránek a zařadil vás do konverzních pozic.

SEO Expert
SEO Expert – Náplň práce

Jak dlouho to bude trvat?

Práce SEO experta je postupná. Nejprve musím prozkoumat váš redakčním systém a samotné stránky, zda nejsou od vývojáře webu vytvořené překážky, za které byste mohli být zbytečně penalizováni. Mezitím provádím analýzu, která mi řekne na jaké fráze zákaznicí hledají vaše zboží či služby a připravím strategii, která povede k rozšíření vašeho webu o relevantní podstránky. Následně vytvořím obsah a zajistím dostatečné prolinkování, tzv. linkbuilding, který dá vyhledávači jasně najevo, že vaše stránky jsou pro zákazníky nejlepší volbou. Pak už jen budeme vyhodnocovat výsledky a vylepšovat ty stránky, které se v první vlně nepovedlo dostat na ideální místo. Jste-li speciálka s málo produkty, zabere to pár jednotek až desítek hodin práce, jste-li obrovský hráč s různým druhem sortimentu, značek a máte toho hodně co nabídnout, můžete to zabrat i stovky hodin času.

Kolik nás to bude stát?

V pravém sloupci na desktopu (notebook, stolní monitor) nebo v patičce (u mobilů, tabletů) najdete mojí aktuální hodinovou cenu. Ta je však pouze orientační pro krátkodobé projekty. Pro delší práci si vždy s klientem domlouvám individuální budget, který odpovídá náročnosti jeho sortimentu, redakčního systému a konkurenci. Cílem je tedy nastavit cenu tak, aby klienta nepoložila, brzo se vrátila a samozřejmě zaplatila moji práci a know-how, které vám do projektu přinesu. Průměrně se pohybujeme v nižších řádech tisíců až desetitisíců korun, rozložených do menších faktur. U velkých klientů jsou to sice vyšší desetitisíce korun, které však vyjdou na méně, než stojí výplata jednoho skladníka.

Vyplatí se nám investice?

Ano, práce je to průběžná, tedy zvedají se pozice i tržby s každým hotovým blokem práce. Největší návratnost pak pocítíte v hlavní sezóně, proto doporučuji klientům začít ideálně 2-3 měsíce před špičkou. Navíc správně vytvořený obsah na vašem webu nejen vylepšuje pozice a zvedá tržby organického vyhledávání, ale pozitivně zvedá i další kanály. Například můžete kontaktovat vašeho PPC Specialistu, a předat mu seznam nových vstupní stránek, které může zařadit do obsahových a vyhledávacích kampaní. Dále se vám rozšíří pole působení DSA (Dynamic Search Ads), který pracuje s obsahem na webu a nakonec každý nový spokojený zákazník se rád vrací, takže se zvedají přímé vstupy, databáze pro remarketing, newslettery a další prvky vašeho marketingového mixu.

Léta jsem pracoval přímo ve velkém e-shopu, a tak jako váš SEO Expert vím, co všechno je třeba řešit na pozadí a umím poradit i v dalších oborech. Máte-li zájem o spolupráci, napište mi prosím na email info@tomaszahalka.cz, přidejte odkaz na vaše stránky a rád vám pomůžu zvednout tržby.

   Hledáte SEO Experta? Můžete mi napsat …