Na trhu mohu klientům doporučit pouze dvě e-shopové řešení. Tím prvním pro náročnější klienty, kteří už mají připravené rozpočty v řádech stovek tisíc do online marketingu je Shoptet. Druhým, pro začínající hráče, ale i pokročilé e-shopisty, kteří se orientují na B2B, nebo marketing na sociálních sítí, tak pro ty je tu řešení z Českých Budějovic, vynikající eshop-rychle.cz. Na obou největších e-shopových řešeních jsem měl tu čest pracovat, auditovat a dávat do zásobníku úkolů podněty na zlepšení v SEO.
Náplň spolupráce: SEO
- Analýza klíčových slov
- Technický audit CMS a šablon
- Konzultace SEO perliček s vývojem
Na projektu jsem spolupracoval s Honzou Brožem, který v eshop-rychle působí jako marketingový manažer a má na starost posouvání vývoje této skvělé platformy kousek po kousku dál. Proto jsme vypracovali pro jejich coypwritery analýzu klíčových slov, která pokryla data set všech dotazů spojených s e-commerce a podnikáním a zároveň jsme se pustili do technického auditu redakčního systému s návrhem nástrojů, které by nám pomohli zvednout výkon v SEO u více jak 7 000 klientů.
[perfectpullquote align=“full“ bordertop=“false“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]
No tak to je pecka! To mi udělalo radost! :) Tak teď už se jenom těším, až se nám to podaří vykopnout. Dám vědět, až to půjde ven, jestli to opravdu i v praxi bude tak super. Věřím, že jo. Ještě jednou díky moc.
……………………
Jan Brož, Marketingový manager
[/perfectpullquote]
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů