Oblečení, které má styl – to je e-shop Stylomat a jeho široká nabídka outfitů a doplňků, která je z velké části zaměřená na ženy, ale najdete tu i spodní prádlo a boty pro muže. Klient mě prvně oslovil pro online školení na měřící nástroj Collabim a o pár měsíců později jsme navázali i přímou spolupráci na e-shopu, kde jsme krátce před letní sezónou začali tvořit vstupní stránky a copywriting pro letní a plážové šaty + další tématické fráze, které jsme získali z analýzy klíčových slov.
Náplň spolupráce:
- SEO – Analýza klíčových slov pro letní a plážové šaty, vytvoření obsahové strategie
- Copywriting – Zajištění copywriterky Radky Mácové a supervize nad prací
Stav: Aktivní spolupráce od 2018
Naneštěstí šaty prodává po elektronice snad nejvíce e-shopů v ČR a tím i konkurence v tomto segmentu je značná. Zvolili jsme tedy plošný zásah na všechny relevantní fráze s tématem letní a plážové šaty, kde výsledky přináší hlavně méně frekventované, ale za to snáze získatelné dotazy. Náklady spojené s pracností vyzobat dobré pozice při tak velké konkurenci nejsou zanedbatelné, a tak jsme se dohodli na vyhotovení pouze dvou frází (cca 150 vstupních stránek) a zbytek dokončit po sezóně. Prozatímní čísla ke dni 23. 7. vykazují meziroční nárůst prodejů šatů z organiky o +281 % na kusech a +297 % na tržbách, tato čísla však věřím, že nebudou finální a ještě se zlepší. S ohledem na rozpracování zakázky poskytuji pouze jméno referenční osoby – Jaroslava Dluhošová.
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na SEO: Jak jsme zvedli tržby o 550.000 Kč
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na Facebook Ads: Jak jsme zvedli tržby o 580%
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů