Taxido – Reference

23.7.2018

Tomáš Zahálka

Elegantní fashion e-shop Taxido mě oslovil na základě přečtení případové studie na SEO z roku 2017 s žádostí o pomoc s vylepšením pozic a tržeb na konkrétní segment zboží. Během počáteční vstupní komunikaci jsem od klienta zjistil, že e-shop funguje od roku 2010, ale klient ho odkoupil až v roce 2016 a od té doby se mu nedaří dostat ani vzdáleně na historická čísla, která viděl při odkupu. I přes poměrně zastaralý redakční systém a chybami prolezlé kódování jsme se s klientem dohodli, že vyzkoušíme optimalizovat vstupní stránky pro pánská saka, změříme výsledky a případně domluvíme migraci pod jiný a funkčnější redakční systém – s ohledem na rozpočet připadal v úvahu Shoptet.

Taxido – Taxi vyber styl!

Náplň spolupráce:

  • SEOAnalýza klíčových slov pro pánská saka a obsahová strategie
  • SEO – Otestování funkčnosti e-shopu pro budoucí spolupráci
  • Copywriting – Zajištění copywritera Davida Honse a supervize

Stav: Ukončená spolupráce 2018

Dle krátce měřeného meziročního období mimo sezónu došlo k znatelnému zvýšení návštěvnosti z organiky, a to na stránky optimalizované pro prodej sak. Bohužel, ani 100 % nárůst tržeb není při objemech klienta rentabilních a z mého doporučení vyšlo, že bude lepší přejít na jiný redakční systém, protože možnosti současného e-shopu jsou silně limitované. Po dočasném ukončením spolupráce a výzvou k přechodu pod jiný systém jsem s kolegou Jankem Bělohradským zjistil, že při prodeji e-shopu došlo ze strany prodejce k umělému navýšení trafficu pomocí 307 (Temporary Redirect). Odhalení jsme docílili čirou náhodou, kdy Janka oslovil klient, který dostal zajímavou nabídku na odkup e-shopu. Shodou náhod tato komunikace proběhla během společné spolupráce a všimli jsme se, že e-shopy jsou náramně podobné mému klientovi a to včetně sortimentu. Ve výsledku jsme přes archive.org detektivní prací došli k závěru, že prodávající generuje na weby pouze umělý traffic za účelem zvednutí hodnoty e-shopu. Klienta jsem na tento fakt upozornil  i s omluvou, že na e-shopech s více jak 50 % zkreslenou historií neplánuji dále spolupracovat, ale rád mu pomohu s případnou migrací na jiné CMS.

Tržby a traffic pro saka – Organika

Mohlo by vás zajímat: Případová studie na SEO: Jak jsme zvedli tržby o 550.000 Kč
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na Facebook Ads: Jak jsme zvedli tržby o 580%

[supsystic-price-table id=18]

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci budovat PPC

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci budovat SEO

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci jen konzultaci

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů