Jak využít potenciál Heureky (2.Díl) – Dotazy zákazníků

13.1.2017

Tomáš Zahálka

Heuréka, stejně jako většina pro zákaznicky založených e-shopů nabízí uživatelům záložku dotazy, kterou však nespravují, ale nabízí jí iniciativním e-shopařům ke konvertování zákazníka. V současnosti máte dvě možnosti jak na dotazy odpovídat. Tou první je stát se „Partner sekce„, který ručí za vyřizování dotazů a za odměnu se mu dostává viditelné ikony Garanta sekce. Ten však může být jen jeden, a téměř všechny kategorie jsou už rozebrané. Tou druhou je buď přesvědčit Heuréku, že byste tento job dělali lépe, nebo partyzánsky sekce napadat, a odpovídat rychleji než oficiální garant. Nejste garantem? Buďte partyzánem …

Heureka dotazy zákazníků - partner sekce

Nejdříve si nastavme profil. Přihlašte se do Heuréky pod svým administrátorským účtem, nahrajte si ikonku vašeho avatara (ideálně logo e-shopu) a přejděte přes „Správu e-shopů“ do sekce „Dotazy z poraden“. Nastavte si email, který pravidelně sledujete, jako příchozí pro upozornění na nový dotaz a vyberte si rozsah zasílání dotazů. Nyní máte 2 možnosti. První, vám nabízí dostávat dotazy pouze od produktů, které prodáváte (posíláte do feedu). A druhá, dostávat všechny dotazy z kategorií, které si zvolíte, i když dotazovaný produkt neprodáváte.

První variantu 100% doporučuji, dotazů není hodně a máte nejvyšší šanci na ukořistění zákazníka. Ta druhá už vyžaduje více času, a počítá s tím, že nabídnete zákazníkovi alternativu k dotazovanému zboží. V příkladu níže vidíte ukázku obou dvou přístupů. Zeleně orámovaný obchod „ukradl“ dotaz garantovi sekce, který dané zboží neměl, ale přesto se snažil zareagovat s alternativou. Výsledek? Uživatel byl spokojený s první odpovědí, kde následně nakoupil, a to i přesto, že obchod nenabízel nejlepší cenu na trhu.

heureka-dotazy-02

Získat zákazníky není nejlevnější, ale díky dotazům z Heuréky máte možnost za pár minut vašeho času udělat cennou konverzi. A nejen to – odpovídáním na dotazy si budujete reputaci, umisťujete na jeden z nejnavštěvovanějších portálů své zpětné odkazy a oslovujete uživatele, kteří o vaše produkty mají zájem.  Co víc si přát, zkuste to a přesvědčte se.

[supsystic-price-table id=18]

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

0 komentáøù