Jak získat fanoušky na facebooku a zadarmo!

Máte rozjetou FB stránku, uživatelé vám lajkují příspěvky, ale číslo vašich fanoušků příliš neroste? Možná jste je jen zapomněli pozvat. Facebook už nějakou dobu nabízí trochu nepohodlný, ale poctivý způsob, jak pozvat každého uživatele, který projevil zájem o váš příspěvek. Stačí pouze vytvořit uživatelsky zajímavý post a získat na něm pár liků.

Facebook like

Ať už virálně nebo placeně, váš příspěvěk funguje jako mucholapka. Nejdříve potenciální fanoušky nalákáte, a pak oslovíte. Klikněte na číslo znázorňující počet liků, a zde vám vyskočí nabídka s možností pozvat nové uživatele k označení vaší stránky “To se mi líbí”.

facebook like

Cesta k pozvánkám je otevřená, ale není neomezená. Můžete najednou pozvat několik desítek nových uživatelů, než se vám funkce dočasně zablokuje. Pak musíte počkat. Facebook nemá rád spam, a tak vám funkci povolí až po tom, co některý ze zvaných uživatelů zareaguje a likne vaší stránku. Ze zkušenosti je úspěšnost něco mezi 10-15%, tak se nebojte zvát a rozšiřovat svou fanouškovskou základnu – máte to přeci jen zadarmo.

Aktualizace 7. 2. 2017

Vypůjčím si dobrý trik, který jsem našel od Honzy Bartoše na stránkách mladypodnikatel.cz. Pokud se nechcete trápit zdlouhavým klikáním na pozvánky, tak můžete využít jednoduchý a vyzkoušený script. Stačí kliknout na číslo s počtem fanoušků, v Chrom prohlížeči zmáčknou Ctrl+Shift+J a vložit do kódu následující příkaz:

function clickAllButtons() {
    var buttons = document.querySelectorAll( 'a._42ft._4jy0._4jy3._517h._51sy' );
    for( var i=1; i<buttons.length; i++ ) { 
        buttons[i].click(); 
    }
}
clickAllButtons();

Snadněji pochopitelné v tomto videu:

Aktualizace 29. 5. 2017

Vývojáři špičkových eshopů z PeckaDesign přišli s Facebook pluginem pro Chrome, který celý proces ještě trochu zjednoduší – osobně používám a vřele doporučuji.

Aktualizace 23. 8. 2017

Tato funkce vám bude zpřístupněna pouze pokud nemáte více jak 100.000 fanoušků.

Chci budovat PPC

10 000 Kč / měsíčně

MKT konzultace

Google Ads (PPC)

Optimalizace kampaní

Seznam Ads (PPC)

Reporting práce

Min. délka spolupráce je 6 měsíců.

Chci budovat SEO 

20 000 Kč / měsíčně

MKT konzultace

Analýza klíčových slov

Optimalizace webu

Posilování linkbuildingem

Reporting práce

Min. délka spolupráce je 6 měsíců.

Chci jen konzultaci

od 5 000 Kč / 2,5 h

MKT konzultace

60 minut příprava

SEO + PPC marketing

90 minut konzultace

Audio / video záznam 

Záloha na konzultaci je 50 % předem.

WordPress Pricing Table Plugin

Rate this post
Podpořte autora sdílením: