Projektový manažer

4.6.2017

Tomáš Zahálka

Jsem externí projektový manažer (project manager) pro eshopy, internetové projekty a startupy. Realizuji váš nápad a postarám se o to, aby rozpočet nebyl vyhozený za nesmyslné řešení či polotovar, který vás uvrhne do šedi dalších 37.000 eshopů.

Co dělá projektový manažer

Náplň práce projektového manažera je komunikace a zastřešení projektu jak ve fázi vývoje, tak při jeho spuštění. V ideálním případě by si měl kompletně vybrat tým, ale v praxi jsem většinou svázaný budgetem klienta a už připraveným týmem, který jen potřebuje vedení.

  • Vybere vhodný tým, nebo organizuje práci přiděleným kolegům
  • Vybere vhodný redakční systém (doporučuji článek – Jak vybrat CMS)
  • Vybere designera / grafika a vysvětlí mu vizi klienta
  • Vybere webové kodéry a hlídá realizaci práce designera
  • Vybere programátora a řeší implementaci na míru
  • Vybere marketingové nástroje a zajistí propagaci projektu

Co nedělá projektový manažer

V projektovém manažerovi nehledejte někoho na one-man show. Tedy nechtějte, aby vám webovky naprogramoval, nakódoval, nakreslil, udělal jim nějaké to SEO, PPC, nastavil feedy a ideálně aby po večerech ještě zboží balil a expedoval. Žádný člověk tolik funkcí není schopen dělat kvalitně, proto:

  • Projekt manažer není programátor (neprogramuje)
  • Projekt manažer není kodér (nekóduje)
  • Projekt manažer není grafik (nekreslí)

Jako manažer projektu vám mohu pomoci vytvořit kvalitní eshop, který bude odpovídat UX standardům a bude správně naprogramovaný pro snadné procházení vyhledávači. Cílem bude vždy maximální efektivita za co nejlepší stanovený rozpočet. V sekci reference najdete některé mé předchozí projekty z nichž nejhrdější jsem na projektové řízení čtyř vzájemně konkurenčních e-shopů, které dokázali i přes shodný sortiment neparazitovat na zákaznících.

[supsystic-price-table id=18]

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

0 komentáøù