Jak vybrat redakční systém CMS pro SEO?

29.5.2017

Tomáš Zahálka

Co je CMS? CMS (Content Management System) je publikační systém, který umožňuje snadnou správu webu bez znalostí html, css, php a dalších jazyků. Výhodou kvalitních redakčních systému je rychlá editace obsahu, ale také připravenost nástrojů pro SEO – optimalizaci stránek pro vyhledávače.

Jak vybrat redakční systém (CMS)

Není každý CMS systém stejný. Některé nabízejí řadu funkcí a vychytávek, které pomáhají SEO konzultantům upravovat on-page faktory a rychleji zvedat tržby klientů. Pokud však narazíte na jednoduchý redakční systém, který má jen základní a často špatně naprogramované až poškozující funkce pro SEO, tak ani ten nejlepší SEO specialista vám nepomůže. Jaké požadavky zvolit pro redakční systém a na co si dejte pozor při výběru CMS – najde v mém článku na magazínu mladypodnikatel.cz

Tomáš Zahálka - SEO konzultant

Tomáš Zahálka – MladýPodnikatel

[supsystic-price-table id=18]

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci budovat PPC

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci budovat SEO

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci jen konzultaci

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů