41. díl — Jak na ověření inzerenta v Google Ads — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

17.10.2022

Tomáš Zahálka

Zahajte ověření inzerenta! Aby se vaše reklamy nepřestaly zobrazovat, musíte ověření inzerenta zahájit do DD/MM/YYYY. Taková hláška vám může vyskočit ve vašem Google Ads účtě a zároveň přijít do e-mailu. Google v dubnu 2020 oznámil, že výhledově spustí ověřování totožnosti v Google Ads  s cílem zvýšení důvěryhodnosti inzerentů a reklam. V praxi to má vypadat tak, že uživatelé si budou moci rozkliknout v reklamě informace o inzerentovi a zjisti tak vaše jméno, název firmy a zemi, kde sídlíte.

Jak na ověření inzerenta v Google Ads

Jak na ověření inzerenta v Google Ads

Návod na ověření inzerenta v Google Ads?

Zda se vás povinnost na ověření inzerenta týká zjistíte ve svém Google Ads účtu:

Ověření inzerenta v Google Ads

Ověření inzerenta v Google Ads (Zdroj: Google Ads)

Bohužel, ověření nechodí všem účtům ve stejný čas, takže trochu záleží na tom, jak často váš PPC specialista do systému chodí. Pokud žádného nemáte, nebo se vám o kampaně stará někdo jednou za tři měsíce, tak se musíte spolehnout na upozornění v e-mailu, případně to zaznamenat až s banem.

Ověření inzerenta v Google Ads

Žádost o ověření inzerenta v Google Ads (Zdroj: E-mail od Googlu)

Samotné ověření je pak relativně jednoduché a stačí se vést dotazníkem a dodat potřebné dokumenty:

Ověření inzerenta Google Ads

Výhody ověření inzerenta Google Ads (Zdroj: Google Ads)

Každý klient to může mít trochu jiné, ale pokud inzerujete vlastní produkty a zároveň si i sami platíte za reklamu, tak ukázkové nastavení je pravděpodobně správné a můžete ho okopírovat.

Ověření inzerenta Google Ads

Povězte nám o své firmě – Ověření inzerenta Google Ads (Zdroj: Google Ads)

Následně vás bude čekat žádost o zaslání dokumentů. V našem případě jsem jim za Dudlu poslal sken první stránky živnostenského listu a pas. Můžete použít i jiné podklady, jako je výpis z obchodního rejstříku, osvědčení o registraci k DPH, certifikát DUNS a samozřejmě místo pasu i občanku.

Ověření inzerenta Google Ads

Úspěšné ověření inzerenta Google Ads (Zdroj: E-mail od Googlu)

Když se neověřím, skutečně nám Google Ads vypnou?

Ano, na vlastní kůži jsme si to vyzkoušeli! Protože na ověření dává Google jen 30 dní od první notifikace a já tou dobou byl relaxovat v Tanzánii, tak jsme zkusili vyplnit vše co jsem s pasem v ruce mohl, ale bez potvrzení o podnikání jsme i tak dostali ban. Naštěstí jsem po příjezdu dokumenty doplnil a do tří pracovních dnů došlo k odblokování. Každopádně, pokud nechcete ve vánoční špičce zažít výpadek reklam, tak sledujte své účty, po notifikaci data vyplňte, nezahálejte a ať i vám e-shopy rostou!

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

[logo-showcase id=“5325″ title=“Dudlu“]

[supsystic-price-table id=24]

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *