41. díl — Jak na ověření inzerenta v Google Ads — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

17.10.2022

Tomáš Zahálka

Zahajte ověření inzerenta! Aby se vaše reklamy nepřestaly zobrazovat, musíte ověření inzerenta zahájit do DD/MM/YYYY. Taková hláška vám může vyskočit ve vašem Google Ads účtě a zároveň přijít do e-mailu. Google v dubnu 2020 oznámil, že výhledově spustí ověřování totožnosti v Google Ads  s cílem zvýšení důvěryhodnosti inzerentů a reklam. V praxi to má vypadat tak, že uživatelé si budou moci rozkliknout v reklamě informace o inzerentovi a zjisti tak vaše jméno, název firmy a zemi, kde sídlíte.

Jak na ověření inzerenta v Google Ads

Jak na ověření inzerenta v Google Ads (Autor: Tomáš Zahálka)

Návod na ověření inzerenta v Google Ads?

Zda se vás povinnost na ověření inzerenta týká zjistíte ve svém Google Ads účtu:

Ověření inzerenta v Google Ads

Ověření inzerenta v Google Ads (Zdroj: Google Ads)

Bohužel, ověření nechodí všem účtům ve stejný čas, takže trochu záleží na tom, jak často váš PPC specialista do systému chodí. Pokud žádného nemáte, nebo se vám o kampaně stará někdo jednou za tři měsíce, tak se musíte spolehnout na upozornění v e-mailu, případně to zaznamenat až s banem.

Ověření inzerenta v Google Ads

Žádost o ověření inzerenta v Google Ads (Zdroj: E-mail od Googlu)

Samotné ověření je pak relativně jednoduché a stačí se vést dotazníkem a dodat potřebné dokumenty:

Ověření inzerenta Google Ads

Výhody ověření inzerenta Google Ads (Zdroj: Google Ads)

Každý klient to může mít trochu jiné, ale pokud inzerujete vlastní produkty a zároveň si i sami platíte za reklamu, tak ukázkové nastavení je pravděpodobně správné a můžete ho okopírovat.

Ověření inzerenta Google Ads

Povězte nám o své firmě – Ověření inzerenta Google Ads (Zdroj: Google Ads)

Následně vás bude čekat žádost o zaslání dokumentů. V našem případě jsem jim za Dudlu poslal sken první stránky živnostenského listu a pas. Můžete použít i jiné podklady, jako je výpis z obchodního rejstříku, osvědčení o registraci k DPH, certifikát DUNS a samozřejmě místo pasu i občanku.

Ověření inzerenta Google Ads

Úspěšné ověření inzerenta Google Ads (Zdroj: E-mail od Googlu)

Když se neověřím, skutečně nám Google Ads vypnou?

Ano, na vlastní kůži jsme si to vyzkoušeli! Protože na ověření dává Google jen 30 dní od první notifikace a já tou dobou byl relaxovat v Tanzánii, tak jsme zkusili vyplnit vše co jsem s pasem v ruce mohl, ale bez potvrzení o podnikání jsme i tak dostali ban. Naštěstí jsem po příjezdu dokumenty doplnil a do tří pracovních dnů došlo k odblokování. Každopádně, pokud nechcete ve vánoční špičce zažít výpadek reklam, tak sledujte své účty, po notifikaci data vyplňte, nezahálejte a ať i vám e-shopy rostou!

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

[logo-showcase id=“5325″ title=“Dudlu“]

[supsystic-price-table id=24]

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci budovat PPC

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci budovat SEO

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci jen konzultaci

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *