Efektivní správa PPC kampaní pro Google (AdWords) a Seznam (Sklik).

27.3.2018

Tomáš Zahálka

Přenechte PPC správu kampaní profesionálům, zatímco získáte čas pro vylepšování vašeho podnikání a hledání nových příležitostí. Jsem certifikovaný PPC specialista, který měsíčně spravuje rozpočty klientů v řádech miliónů korun s cílem zachovat rentabilní PNO a hledat nové příležitosti k růstu firmy. Vyberte si cenový balíček dle vaší velikosti a pojďme společně odstartovat vaše podnikání.

PPC Správa kampaní (AdWords, Sklik)

PPC Správa kampaní – AdWords a Sklik – (Zdroj upravené fotkyFreepik.com)

Správa AdWords (Google) účtu:

Správa Google Ads (dříve AdWords) zahrnuje nastavení Google Merchant Center, Google Firmy a založení vyhledávacích, obsahových a produktových kampaní. Rozšiřování klíčových slov a zároveň jejich vylučování. Aplikace novinek od Googlu a neustálé upravování cen za proklik tak, aby spravovaný účet plnil předem nastavené cíle. Pokud máte kvalitní správu AdWords účtu, můžete se dostat na čísla mých klientů, kterým Google Ads jsou zdrojem více jak 50 % veškerých tržeb s rentabilním PNO.

Správa AdWordsGoogle Ads – (Zdroj: Tomáš Zahálka)

Správa Sklik (Seznam) účtu:

Podobně jako má Google pro správu AdWords, Seznam má pro správu Sklik, který zahrnuje Firmy.cz, Zboží.cz a založení vyhledávacích, obsahových a produktových kampaní. Nastavování klíčových slov, novinek od Seznamu a pravidelné upravování CPC tak, aby i Sklik správa plnila předem nastavené cíle.

Správa SklikSeznam Ads – (Zdroj: Tomáš Zahálka)

Jak vypadá správa PPC reklamy:

S výsledky správy PPC kampaní se můžete potkat na milonech partnerských webech Googlu a Seznamu, stejně tak jako ve výsledcích vyhledávání a na YouTube. Celkový mix PPC správy tvoří až 60 % veškerých tržeb s těsným závěsem 20 % pro SEO a dalších 20 % pro zbožové srovnávače a sociální sítě.

Co je PPC reklama na internetu

Jak vypadá správa PPC reklamy ve vyhledávací síti (Autor: Tomáš Zahálka)

A co si o PPC správě odnést?

Kvalitní PPC správa je alfou i omegou všech internetových obchodů, která je jen zřídka kdy předehnána SEO a SMM. Pro správné nastavení spolupráce je dobré si s PPC specialistou nastavit PNO, kolik hodin má do správy investovat a případně rozpočet, který můžete maximálně utratit. Ideálně se však rozpočet nijak neomezuje, protože pokud máte dobře vypočítané PNO, tak jeho omezení by bylo kontraproduktivní. Menší e-shopy tak za PPC reklamu utratí okolo 30 – 50 000 Kč měsíčně, ti větší až statisíce korun. Hledáte-li parťáka na PPC správu kampaně, můžete se na mě kdykoliv obrátit přes e-mail: info@tomaszahalka.cz a vymyslíme spolu strategii, která bude na míru pro váš projekt.

[supsystic-price-table id=18]

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

2 komentáøù

  1. Poptavka PPC

    Dobry den, premyslim nad novym spravcem nasich ppc kampani. Mohu poprosit o zaslani ukazky mesicniho reportu, ktery zasilate klientum? Soucasny spravce nam nezasila zadny report a vedeni si to vyzaduje. Idealne i s nejakym dotaznikem na vyplneni pro noveho zajemce na ppc. Dekuji. Horak

    Odpovìdìt
    • Tomáš Zahálka

      Dobrý den,

      reporty dělám s klienty na individuální úrovni, tedy záleží zcela na nich, kolik mého času a svých peněz chtějí do reportů investovat.

      Nemám problém napojit data studio, Power BI až po jednoduché reporty práce z GA.

      Když tak mi napište na e-mail Vaše požadavky jaké KPI v PPC chcete sledovat.

      Odpovìdìt

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *