Efektivní správa PPC kampaní pro Google (AdWords) a Seznam (Sklik).

Přenechte PPC správu kampaní profesionálům, zatímco získáte čas pro vylepšování vašeho podnikání a hledání nových příležitostí. Jsem certifikovaný PPC specialista, který měsíčně spravuje rozpočty klientů v řádech miliónů korun s cílem zachovat rentabilní PNO a hledat nové příležitosti k růstu firmy. Vyberte si cenový balíček dle vaší velikosti a pojďme společně odstartovat vaše podnikání.

PPC Správa kampaní (AdWords, Sklik)
PPC Správa kampaní – AdWords a Sklik – (Zdroj upravené fotky: Freepik.com)

Správa AdWords (Google) účtu:

Správa Google Ads (dříve AdWords) zahrnuje nastavení Google Merchant Center, Google Firmy a založení vyhledávacích, obsahových a produktových kampaní. Rozšiřování klíčových slov a zároveň jejich vylučování. Aplikace novinek od Googlu a neustálé upravování cen za proklik tak, aby spravovaný účet plnil předem nastavené cíle. Pokud máte kvalitní správu AdWords účtu, můžete se dostat na čísla mých klientů, kterým Google Ads jsou zdrojem více jak 50 % veškerých tržeb s rentabilním PNO.

Efektivní správa PPC kampaní pro Google (AdWords) a Seznam (Sklik). 1
Správa AdWords – Google Ads – (Zdroj: Tomáš Zahálka)

Správa Sklik (Seznam) účtu:

Podobně jako má Google pro správu AdWords, Seznam má pro správu Sklik, který zahrnuje Firmy.cz, Zboží.cz a založení vyhledávacích, obsahových a produktových kampaní. Nastavování klíčových slov, novinek od Seznamu a pravidelné upravování CPC tak, aby i Sklik správa plnila předem nastavené cíle.

Efektivní správa PPC kampaní pro Google (AdWords) a Seznam (Sklik). 2
Správa Sklik – Seznam Ads – (Zdroj: Tomáš Zahálka)

Jak vypadá správa PPC reklamy:

S výsledky správy PPC kampaní se můžete potkat na milonech partnerských webech Googlu a Seznamu, stejně tak jako ve výsledcích vyhledávání a na YouTube. Celkový mix PPC správy tvoří až 60 % veškerých tržeb s těsným závěsem 20 % pro SEO a dalších 20 % pro zbožové srovnávače a sociální sítě.

Co je PPC reklama na internetu
Jak vypadá správa PPC reklamy ve vyhledávací síti (Autor: Tomáš Zahálka)

A co si o PPC správě odnést?

Kvalitní PPC správa je alfou i omegou všech internetových obchodů, která je jen zřídka kdy předehnána SEO a SMM. Pro správné nastavení spolupráce je dobré si s PPC specialistou nastavit PNO, kolik hodin má do správy investovat a případně rozpočet, který můžete maximálně utratit. Ideálně se však rozpočet nijak neomezuje, protože pokud máte dobře vypočítané PNO, tak jeho omezení by bylo kontraproduktivní. Menší e-shopy tak za PPC reklamu utratí okolo 30 – 50 000 Kč měsíčně, ti větší až statisíce korun. Hledáte-li parťáka na PPC správu kampaně, můžete se na mě kdykoliv obrátit přes e-mail: info@tomaszahalka.cz a vymyslíme spolu strategii, která bude na míru pro váš projekt.

PPC správa cena – Ceník za měsíc spolupráce

Malý e-shop

5 000 Kč / měsíčně

Efektivní správa PPC kampaní pro Google (AdWords) a Seznam (Sklik). 3

PPC konzultace: Ano

Optimalizace reklam: Ano

Reklamních kampaní: < 10

Google Ads (AdWords): Ano

Seznam Ads (Sklik): Ano

Rozpočet: < 75 000 Kč

Zboží.cz / GMC: Ano

Reporting: Základní

Výsledky vyhodnocujeme na základě PNO. Min. délka spolupráce je 6 měsíců.

Střední e-shop

15 000 Kč / měsíčně

Efektivní správa PPC kampaní pro Google (AdWords) a Seznam (Sklik). 3

PPC konzultace: Ano

Optimalizace reklam: Ano

Reklamních kampaní: < 30

Google Ads (AdWords): Ano

Seznam Ads (Sklik): Ano

Rozpočet: < 250 000 Kč

Zboží.cz / GMC: Ano

Reporting: Standardní

Výsledky vyhodnocujeme na základě PNO. Min. délka spolupráce je 6 měsíců.

Velký e-shop

30 000 Kč / měsíčně

Efektivní správa PPC kampaní pro Google (AdWords) a Seznam (Sklik). 3

PPC konzultace: Ano

Optimalizace reklam: Ano

Reklamních kampaní: < 50

Google Ads (AdWords): Ano

Seznam Ads (Sklik): Ano

Rozpočet: < 500 000 Kč

Zboží.cz / GMC: Ano

Reporting: Rozšířený

Výsledky vyhodnocujeme na základě PNO. Min. délka spolupráce je 6 měsíců.

Podpořte autora sdílením:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.