👶 57. díl — Jak na doplněk Shoptet – Základní SEO? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

6.8.2023

Tomáš Zahálka

Základní SEO je doplněk od Shoptetu, který najdete ve všech dostupných tarifech a slouží k nastavení dynamické tvorby Titlů, Meta Descriptionů, konfiguraci skladby URL adres, přesměrování stránek pomocí stavových kódů 301, 302 a k přesměrování domén. Přečtěte si a podívejte se jak máme nastavené Základní SEO na Dudlu a proč nám to šetří v SEO práci.

Jak na doplněk Shoptet – Základní SEO (Autor: Tomáš Zahálka)

Jak na doplněk Shoptet – Základní SEO (Autor: Tomáš Zahálka)

Základní SEO – Meta tagy

Nejpoužívanější záložkou jsou dynamické Meta tagy, tedy automatizovaná skladba Titlů a Meta Descriptionů pro produkty, kategorie, články, homepage, rubriky a značky.

Meta tagy - Základní SEO

Meta tagy – Základní SEO (Zdroj: Shoptet – Dudlu.cz)

Dynamická skladba Meta tagů může obsahovat proměnné typu:

  • #TITLE# = Propisuje nadpis <h1> u článků, kategorií a u produktů výchozí kategorii
  • #WEBSITE_NAME# = Název obchodu ze sekce „Nastavení obchodu – Obecné“
  • #DESCRIPTION# = U článků první odstavec textu, u produktů „Krátký popis“
  • #PRODUCTS_COUNT# = Počet produktů zařazených v kategorii
  • #MANUFACTURER# = Název a zpravidla i <h1> značky
  • #PRODUCT_NAME# = Název a zpravidla i <h1> produktu
  • #PRODUCT_PRICE# = Aktuální cena produktů s DPH

Jak efektivně nastavit Základní SEO?

Postupů jak se doplňkem pracovat je více a ostatní záložky jsou spíše pro pokročilé uživatele, kteří tuší jak funguje technické pozadí e-shopů a mají pokročilé SEO vzdělání.

Základní SEO pro Shoptet: Video návod (Autor: Tomáš Zahálka)

Doplněk Základní SEO dokáže být špičkový pomocník, pokud potřebujete co nejefektivněji optimalizovat e-shop s více jak 100 produkty. U menších projektů lze vše nastavovat individuálně, ale přesto byste měli mít zálohu v podobě dynamické skladby, která zajistí správné meta tagy u novinek, než se do nich pustíte SEO specialista. Tak mějte pro vyhledávače pochopitelný web, získávejte vyšší návštěvnost z neplacené inzerce a ať i vám e-shopy rostou!

Další zdroj pro vzdělání: https://blog.shoptet.cz/zakladni-seo/

 

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

2 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *