Karlík a továrna na čokoládu? Ne, tohle není příběh Karlíka Bucketa o nalezené zlaté vstupence do továrny Willyho Wonka. Ani to není film od Tima Burtona s Johny Deppem. Toto je příběh jedné malé továrny na čokoládu uprostřed Uherského Brodu, kde najdete mléčné, hořké, bílé i Bean to Bar tabulkové čokolády, vynikající pralinky zabalené do čokoládových bonboniér, pečlivě vybrané kakaové boby, máslo, slupky a mnoho dalších sladkých potěšeních, včetně dárkových čokolád s vlastním potiskem, které mohou být skvělou odměnou pro zaměstnance, kolegy, přátele a obchodní partnery.
Náplň spolupráce: SEO
- Analýza klíčových slov
- Budování zpětných odkazů
- Návrh informační architektury
- Přesměrování (redirecty) stránek
- Interní prolinkování přes Slovník pojmů
- Nastavení Shoptet nástroje Základní SEO
- Nastavení Shoptet nástroje Pokročilé SEO
Náplň spolupráce: PPC
- Seznam Ads (Sklik, Zboží, Firmy)
- Google Ads (AdWords, GMC, Moje Firma)
I když by spolupráce s Timem Burtonem a Johny Deppem byla jistě zajímavá, tak na tento sladký projekt jsme pod vedením UX Designera Lukáše Dubiny byli trochu v jiné, ale přesto hvězdně obsazené sestavě v podobě: Radky Mácové — mistryně textace a copywritingu, Jirky Chomáta se zaměřením na budování brandu, Martina Bábíčka, jenž dal Classic šabloně a obalům čokolád nový kabát, Milana Hrnčála, který všechna přání týmu dokázal naprogramovat, Pavla Vrága a Jakuba Viktora zajišťující skvělé video a fotky a Jindry Šulcové, která se postarala o ochranné známky na Čokoládovnu JANEK.
A jaká byla má role v tomto příběhu?
Z pozice SEO konzultanta jsem pro Čokoládovnu JANEK připravil analýzu klíčový slov, která nám pomohla s výběrem vhodných frází pro jednotlivé kategorie, parametry a články. Navrhl jsem společně s Lukášem SEO/UX friendly informační architekturu (IA, strukturu webu), zajistil přesměrování stránek (kategorií, článků) ze staré IA na novou (přechod z Eshop-rychle → Shoptet) a pomáhal s drobnou činností od excelových kouzel s plněním parametrů, roztřídění produktů, nastavení Shoptetu, po finální kontrolu obsahu s cílem zvýšení tržeb z neplacených výsledků vyhledávání (SEO).
Od spuštění e-shopu zažívá Janek jen úspěchy:
- CzechCrunch: Čokoládové království z Uherského Brodu dál roste …
- iRozhlas: Pralinky barvíme řepou nebo špenátem, v chuti to ale nepoznáte …
- Forbes: Janek roste o stovky procent. Staví novou halu a plánuje expanzi …
- SeznamZprávy: Ještě loni měli čtyři zaměstnance, teď staví velkou továrnu na čokoládu …
- Ekonom: I na malém městě se dá dělat velký čokoládový byznys …
- Hospodářské noviny: Čokoláda od Janka míří do světa …
- iTVS24: Brodské delikatesy získaly medaile z Great Taste Awards …
- MladýPodnikatel: První zaměstnanec: Jak se zbavit strachu ho konečně přijmout? …
… a mnoho dalších článků a rozhovrů. Čokoládovnu Janek jste například mohli slyšet v rádiu, vidět reklamu na televizi Nova, ale své místo si našla i mezi influencery jako Leoš Mareš.
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů