SEO / PPC pro Čokoládovna JANEK

24.10.2019

Tomáš Zahálka

Karlík a továrna na čokoládu? Ne, tohle není příběh Karlíka Bucketa o nalezené zlaté vstupence do továrny Willyho Wonka. Ani to není film od Tima Burtona s Johny Deppem. Toto je příběh jedné malé továrny na čokoládu uprostřed Uherského Brodu, kde najdete mléčné, hořké, bílé i Bean to Bar tabulkové čokolády, vynikající pralinky zabalené do čokoládových bonboniér, pečlivě vybrané kakaové boby, máslo, slupky a mnoho dalších sladkých potěšeních, včetně dárkových čokolád s vlastním potiskem, které mohou být skvělou odměnou pro zaměstnance, kolegy, přátele a obchodní partnery.

Čokoládovna JANEK

SEO / PPC pro ČokoládovnaJANEK.cz (Realizace: od roku 2019)

Náplň spolupráce: SEO

  • Analýza klíčových slov
  • Budování zpětných odkazů
  • Návrh informační architektury
  • Přesměrování (redirecty) stránek
  • Interní prolinkování přes Slovník pojmů
  • Nastavení Shoptet nástroje Základní SEO
  • Nastavení Shoptet nástroje Pokročilé SEO

Náplň spolupráce: PPC

  • Seznam Ads (Sklik, Zboží, Firmy)
  • Google Ads (AdWords, GMC, Moje Firma)

I když by spolupráce s Timem Burtonem a Johny Deppem byla jistě zajímavá, tak na tento sladký projekt jsme pod vedením UX Designera Lukáše Dubiny byli trochu v jiné, ale přesto hvězdně obsazené sestavě v podobě: Radky Mácové — mistryně textace a copywritingu, Jirky Chomáta se zaměřením na budování brandu, Martina Bábíčka, jenž dal Classic šabloně a obalům čokolád nový kabát, Milana Hrnčála, který všechna přání týmu dokázal naprogramovat, Pavla Vrága a Jakuba Viktora zajišťující skvělé video a fotky a Jindry Šulcové, která se postarala o ochranné známky na Čokoládovnu JANEK.

A jaká byla má role v tomto příběhu?

Z pozice SEO konzultanta jsem pro Čokoládovnu JANEK připravil analýzu klíčový slov, která nám pomohla s výběrem vhodných frází pro jednotlivé kategorie, parametry a články. Navrhl jsem společně s Lukášem SEO/UX friendly informační architekturu (IA, strukturu webu), zajistil přesměrování stránek (kategorií, článků) ze staré IA na novou (přechod z Eshop-rychle → Shoptet) a pomáhal s drobnou činností od excelových kouzel s plněním parametrů, roztřídění produktů, nastavení Shoptetu, po finální kontrolu obsahu s cílem zvýšení tržeb z neplacených výsledků vyhledávání (SEO).

Od spuštění e-shopu zažívá Janek jen úspěchy:

… a mnoho dalších článků a rozhovrů. Čokoládovnu Janek jste například mohli slyšet v rádiu, vidět reklamu na televizi Nova, ale své místo si našla i mezi influencery jako Leoš Mareš.

[supsystic-price-table id=18]

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci rychle objednávky

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci ziskový e-shop

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci konzultaci e-shopu

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *