Deejadafashion.cz patří mezi fashion klienta redakčního systému Shoptet, jenž mě poptal na jednorázovou spolupráci při UX a GA auditu webu, s cílem odhalit příčinu vzrůstající míry okamžitého opuštění ze vstupních stránek. Výsledkem auditu byl několika stránkový .pdf dokument, který odhalil zásadní navýšení opuštění stránek ze zdroje AdWords, kde měl klient špatně nastavené kampaně a zacílení klíčových slov. Druhá část se věnovala UX, tedy sadě doporučení, které může klient v rámci omezených možností krabicového řešení změnit a zvýšit tak konverzní poměr obchodu.
Náplň spolupráce:
- Audity – Technický, obsahový, UX a audit Google Ads
Stav: Jednorázová spolupráce 2017
Pokud si zkoušíte dělat vlastní online marketing a postupně se metodou pokus – omyl učit, je třeba počítat s tím, že se občas něco nepovede. Ztratíte-li se v datech a potřebujete rozklíčovat chybu, můžeme si vyčlenit pár hodin a cíleně zaměřit audit na konkrétní problém. Odměnou vám může být odhalení zdroje problému, ušetření peněz za například špatně nastavené PPC kampaně a sada doporučeních, které vám mohou vylepšit konverze na eshopu. V současnosti s Deejada Fashion spolupracuji už jen pasivně, a to v rámci občasných krátkých konzultací.
[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]Díky panu Zahálkovi a jeho profesionálnímu přístupu jsme posunuli náš eshop o velký kus dopředu. Využili jsme zejména služeb v oblasti UX kdy jsme vytvořili pro naše klienty příjemné prostředí pro nakupování a již máme i zpětné vazby od klientů, že jsou velice spokojeni s přehledností. S panem Zahálkou jsme spolupracovali i v oblasti PPC propagace a díky perfektním konzultacím jsme naše kampaně vyladili a již po 2 měsících můžeme s jistotou říci, že se nám zvedla míra konverze o několik procent. Spolupráci s panem Zahálkou rozhodně doporučujeme.
……………………………………
Jaroslava Dědinová
jednatelka, Deejadafashion[/perfectpullquote]
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na SEO: Jak jsme zvedli tržby o 550.000 Kč
Mohlo by vás zajímat: Případová studie na Facebook Ads: Jak jsme zvedli tržby o 580%
0 komentářů