Cena za PPC reklamu roste, PNO nevychází a e-shopisti si začínají uvědomovat, že SEO není jen doplněk, ale klíčový kanál k stabilizaci e-shopu. Nejen o tom jsme si v rámci seriálu Jak se staví e-shopu Dudlu připravili červnovou přednášku pro SEO jako Brno v Kavárna Trojka.
Co e-shopisti chtěli a co teď chtějí?
Svět e-commerce se neustále mění a vyžaduje intenzivní pozornost majitelů, ovšem dokud ekonomika roste, daří se poměrně všem. Hru zamotává situace, kdy na trh vstoupí velký hráč typu Allegro, stejně tak jako když inflace drží historické rekordy a lidé poctivěji zvažují komu a za co utratí penízky.
Slidy z přednášky pro SEO jako Brno (Autor: Tomáš Zahálka)
V takový rok se téměř každému stane, že meziroční čísla budou klesat a vy jako e-shopisti jste dotlačeni začít hledat i jiné zdroje objednávek, než jen z placené reklamy.
Jenže SEO pro každého znamená trochu něco jiného, a tak jsme probrali jaké nástroje můžete na Shoptetu používat, jaké workflow nám u klientů funguje, proč některé věci v auditech jsou užitečné jak automat na kondomy ve Vatikánu a jaké cíle byste si mohli určit, abyste měli jistotu, že se zbavíte závislosti na PPC reklamě, která je rok od roku nákladnější.
Já moc děkuji všem organizátorům SEOjakoBrno za pozvání, příjemné zázemí, desítky otázek a doufám, že si každý v přednášce našel alespoň jeden hint, který ho inspiroval. A pokud jste nemohli do Brna, tak upravená verze doplněná o dotazy z Brna bude na akci SEOloger v Praze 27. 6. 2023, tak nezahálejte, choďte na přednášky a ať i vám e-shopy zdravě rostou!
0 komentářů