Marketingové konzultace zahrnují online školení pro in-house týmy, audity a tematické konzultace pro Shoptet klienty a e-shopy, kteří se chystají na přechod z jiného řešení do Shoptetu.
Jak probíhají marketingové konzultace?
Pro každého klienta sestavuji individuální konzultace s ohledem na jeho dosavadní znalosti.
- Úvodní 15 minutový hovor pro seznámení s projektem
- Do e-mailu mi pošlete orientační seznam otázek a okruhů
- Do e-mailu mi pošlete přístupy do Shoptetu, GA4, GSC a Ads
- Domluvíme si termín přes Google Meet a časový rozsah konzultace
- Po zaplacení 50% zálohy provedu školení, konzultaci, nebo audit e-shopu
Konzultace jsou ideální i pro začínající e-shopisty, kteří si nemohou dovolit kontinuální spolupráci.
Marketingové konzultace, ilustrativní ukázka z GA4 (Autor: Tomáš Zahálka)
Co všechno se můžete naučit?
Primárně se zaměřuji na SEO a PPC reklamy, ale okrajově můžeme probrat i jiná témata.
- Jak efektivně využívat Shoptet doplňky a ušetřit hodiny
- Jak si nastavit efektivní marketingovou a obchodní strategii
- Jak správně psát svépomocí články, popisky kategorií a popisky produktů
- Jak interpretovat data z GA4, GSC, Google Ads a Seznam Ads s ohledem na Cookies
- Jak zapojit dodavatele, obchodní partnery, freelancery a zaměstnance k budování značky
Předávám know-how z e-commerce světa získávané od roku 2010 viz záložka Proč mě?
Nejčastější dotazy okolo konzultací?
Veškeré marketingové konzultace provádím pouze online přes Google Meet.
- Můžeme si školení, konzultaci, nebo audit nahrávat?
Ano, máte automaticky souhlas si veškeré získané informace zaznamenat pro budoucí použití.
- Máme vlastní copywritery, můžete je zaškolit?
Český jazyk nedoučuji, ale ukážu jak správně pracovat s obsahem na e-shopu s ohledem na SEO.
- Máme externisty na marketing, dokážete auditovat jejich práci?
Ano, ale záleží jak jste si nastavili rozpočty, zadání a cíle, nerad hejtím práci druhých, ale mohu poradit.
- Máme problém s datovou analytikou, dokážete nám ji vysvětlit?
Do určité úrovně ano, ale na profesionální level poptejte Digitální Architekty a Measure Design.
Chcete se s námi svůj e-shop konzultovat?
Většina e-shopistů zkouší dělat marketing svépomocí a často neefektivně. Vyplňují ručně Titly a Meta Descriptiony, ačkoliv Shoptet na to má efektivní automatizace.
Zkouší ručně dělat prolinkování, ale odkazy vedou na špatné stránky. Investují do placené reklamy, vytváří si na ní závislost, ale bez podpory alternativních kanálů negenerují ziskovost.
Ať už máte zájem o kontinuální spolupráci a chcete si mě konzultací oťukat, nebo potřebujete jen nasměrovat, tak koukněte na reference, dejte mi o sobě vědět přes kontakty a budu se těšit.
0 komentářů