Také už jste dostali nabídku typu „Balíček 1000+ získáte víc jak 1000 zpětných odkazů“? Podobná akce na hromadný nákup zpětných odkazů přišla snad každému e-shopu a naneštěstí na ní stále ještě řada majitelů kývne. Je to ekonomický i SEO nesmysl!
Nákup odkazu – Účinnost
U nákupu zpětných odkazů se můžeme bavit o dvou zcela odlišných praktikách. První je placená inzerce se zpětným odkazem. Ta pokud je na relevantním magazínu, blogu či zpravodajském kanále, tak má pro uživatele smysl a může vám nejen generovat návštěvnost a konverze, ale také vylepšit vaší pozici ve výsledcích vyhledávání.
Druhá metoda zahrnuje nabídky typu nákup 300 zpětných odkazů, ale i rádoby zajímavé akce, které nabízí stovkomat a slevomat. Jakákoliv nabídka hromadného získávání linků je zcela zcestná, negeneruje konverze a vašemu webu může uškodit. Bavíte-li se o linkbuildingu, bavte se o důkladném výběru webů, nikoliv o zápisu do katalogů.
Prodej zpětných odkazů
Z trochu jiného úhlu se podívejme na prodej zpětných odkazů. Máte-li sledovaný blog a nabízete svůj prostor inzerentům a PPC nástrojům jako je AdSense, Sklik Partner a eTarget, tak prosím. Pokud však provozujete e-shop, na kterém začnete nabízet prodej zpětných odkazů svým partnerům, kamarádům či dokonce konkurenci, tak si nejen znehodnotíte web, ale také ztratíte důvěryhodnost u svých zákazníků. A ano, počítá se do toho i patička!
Cena za zpětný odkaz, který vám získá kvalitní linkbuilder se běžně pohybuje okolo 300 – 500 Kč. To zpravidla pokryje časové náklady na analýzu sortimentu a vyhledávání správného webu pro umístění odkazu. V případě, že budete chtít na nějaký placený portál tipu novinky.cz, tak tam už je cena v řádech několika tisíců až desetitisíců korun. Nabízím vám profesionální linkbuilding, který získává pouze relevantní uživatele a potenciální zákazníky. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu info@tomaszahalka.cz
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů