Jmenuji se Tomáš Zahálka a e-commerce marketingem se živím od roku 2011. Nabízím vám SEO služby a zkušenosti z velkých i středních eshopů, kterým jsem řešil kompletní marketingovou strategii do té doby, než se mé schopnosti vykrystalizovaly a stal jsem se předním odborníkem na SEO. Dnes mě baví pomáhat klientům různé velikosti s vylepšením pozic ve výsledcích vyhledávání a zvýšení ziskovosti.
[logo-showcase id=“4063″ title=“Loga“]
Rád vám vytvořím analýzu klíčových slov, pomohu vylepšit strukturu webu, nasadím správné texty, založím vstupní stránky, které budou lépe odpovídat vyhledávaným dotazům, postarám o úpravu on-page faktorů, redakčního systému a celkově posunu váš web na takovou úroveň, aby vyhledávač neměl problém s procházením stránek a ukázal vás na konverzních pozicích. Mimo to pomáhám referenčním klientům i s UX, PPC, FB Ads., Heurékou a dalším balíkem aktivit, které přivádí nové zákazníky.
Jak dlouho bude práce trvat?
Nejprve musím prozkoumat váš redakčním systém a samotné stránky, zda nejsou od vývojáře webu vytvořené překážky, za které byste mohli být zbytečně penalizováni. Mezitím provádím analýzu, která mi řekne na jaké fráze zákaznicí hledají vaše zboží či služby a připravím strategii, která povede k rozšíření vašeho webu o relevantní podstránky. Následně vytvořím obsah a zajistím dostatečné prolinkování (tzv. linkbuilding), kterým dám vyhledávači najevo, že vaše stránky jsou pro zákazníky nejlepší volbou. Pak už jen budeme vyhodnocovat výsledky a vylepšovat ty stránky, které se v první vlně nepovedlo dostat na ideální místo. U speciálky s málo produkty to zabere pár jednotek až desítek hodin práce, jste-li velký hráč s různým druhem sortimentu, značek a máte toho hodně co nabídnout, můžeme se bavit až o stovkách hodin času.
Kolik nás to bude stát?
V pravém sloupci na desktopu (notebook, stolní monitor) nebo v patičce (u mobilů, tabletů) najdete mojí aktuální hodinovou cenu. Ta je však pouze orientační pro krátkodobé projekty. Pro delší práci si vždy s klientem domlouvám individuální budget, který odpovídá náročnosti jeho sortimentu, redakčního systému a konkurenci. Cílem je tedy nastavit cenu tak, aby klienta nepoložila, brzo se vrátila a samozřejmě zaplatila moji práci a know-how, které vám do projektu přinesu. Průměrně se pohybujeme v nižších řádech tisíců až desetitisíců korun, rozložených do několika faktur. U velkých klientů jsou to už vyšší desetitisíce korun, které však vyjdou měsíčně na méně, než je výplata jednoho skladníka. Máte Shoptet? Pro začínající podnikatele nabízím na prvních 10h práce pro všechny SEO služby 50 % slevu!
Vyplatí se nám investice?
Ano, práce je to průběžná, tedy zvedají se pozice i tržby s každým hotovým blokem práce. Největší návratnost pak pocítíte v hlavní sezóně, proto doporučuji začít nejpozději 2-3 měsíce před špičkou. Navíc správně vytvořený obsah na vašem webu nejen vylepšuje pozice a tržby organického vyhledávání, ale pozitivně zvedá i další kanály. Například dobrý PPC Specialista může zařadit nové vstupní stránky do obsahových a vyhledávacích kampaní, rozšíří pole působení DSA (Dynamic Search Ads), který pracuje s obsahem na webu a nakonec každý nový spokojený zákazník se rád vrací, takže se zvedají přímé vstupy, databáze pro remarketing, newslettery a další prvky marketingového mixu.
E-shopy jsou jako soukolí. Pro dosažení lepších výsledků nestačí jen vylepšit pozice, ale je třeba se na stránky podívat do hloubky a odstranit i případné další překážky. Některé změny přinášejí výsledky během několika dní, jiné vyžadují týdny poctivé práce. Nemáte-li připravené zadání, nabízím vám vstupní audit zdarma, na jehož základě vypracuji návrh spolupráce a strategii pro navýšení tržeb.
Email: info@tomaszahalka.cz | Tel.: 723-268-346 | IČO: 05975328
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů