👶 48. díl — Jaké máme SEO změny v Shoptetu? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

10.3.2023

Tomáš Zahálka

Možná jste se všiml, že poslední rok na Shoptetu přinesl více pozitivních změn v SEO, než za uplynulých pět let. Díky přednášce na konferenci SEOloger jsme loni s Michalem Binkou odstartovali poradní tým pro vývoj a společně s Pavlem Ungrem a Martinem Matějkou začali vytvářet updatovací roadmapu, jenž má jediný úkol. Umožnit vylepšení pozic v neplacených výsledcích vyhledávání všem klientům, tedy i našemu Dudlu, a vydělat tak Shopteťákům více peněz.

SEO změny v Shoptetu za rok 2022 (Autor: Tomáš Zahálka)

SEO změny v Shoptetu za rok 2022 (Autor: Tomáš Zahálka)

Jaké SEO změny v Shoptetu přinesl rok 2022?

Naplánovaných změn jsme měli v hlavě spoustu, ale ne vše lze udělat přes noc. To nejlepší co se za rok 2022 povedlo v SEO realizovat jsem představil v rámci #99 Marketingového Čtvrtkonu, na kterým jste mohli slyšet skvělé přednášky od Ivety Osobové s tématem psychologie v reklamě, Tomáše Koubu a jak vyzrát na poznámky, Davida Zelenku z Brila o nové legislativě v e-commerce a finále patřilo Filipu Podstavci z Marketing Mineru, který se pustil do CHATu GPT a budoucí práce s AI.

Čtvrtkon 2023

#99 Marketingový Čtvrtkon – Přednášející (Autor fotky: Martin Hlaváč)

Co nám v SEO přinese rok 2023?

Rok 2023 bude přinejmenším zajímavý a roadmapa už teď má několik skvělých záchytných bodů od lepší správy blogových článků po konečné řešení parametrických kategorií v kombinaci se značkou.

Slidy z přednášky Marketingový Čtvrtkon #99 (Autor: Tomáš Zahálka)

Řadu nedostatků jsme se naučili obcházet, ale je to většinou jen dočasné řešení, které vyžaduje zbytečně moc práce a jak víme, čas jsou peníze. V době vysoké inflace si většina e-shopistů uvědomuje, že mít postavený obchod jen na PPC reklamě je sice snadné, ale hodně drahé řešení, které bez marketingového mixu kanálů nemůže obstát.

Za Dudlu můžeme říct, že díky předchozí práci na SEO pro nás začátek roku 2023 znamená jen zpomalení, ale díky 70% podílu z neplacené reklamy nás cashflow netrápí a investičně můžeme experimentovat. Proto jsme rádi za jakoukoliv změnu, kterou Shoptet pro SEO nasadí a snažíme se ji maximálně využít, tak nás sledujte, sdílejte na sockách a ať i vám e-shopy rostou.

 

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

1 komentář

  1. Karel Hladiš

    Je super, že za „nás“ někdo bojuje a jdou vidět u Shoptetu tyto super změny. Osobně se nejvíc těším na parametrické vyhledávání v kombinaci se značkou, už aby to bylo.

    Děkuji a držím palce!

    Odpovìdìt

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *