48. díl — Jaké máme SEO změny v Shoptetu? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Možná jste se všiml, že poslední rok na Shoptetu přinesl více pozitivních změn v SEO, než za uplynulých pět let. Díky přednášce na konferenci SEOloger jsme loni s Michalem Binkou odstartovali poradní tým pro vývoj a společně s Pavlem Ungrem a Martinem Matějkou začali vytvářet updatovací roadmapu, jenž má jediný úkol. Umožnit vylepšení pozic v neplacených výsledcích vyhledávání všem klientům, tedy i našemu Dudlu, a vydělat tak Shopteťákům více peněz.

SEO změny v Shoptetu za rok 2022
SEO změny v Shoptetu za rok 2022 (Autor: Tomáš Zahálka)

Jaké SEO změny v Shoptetu přinesl rok 2022?

Naplánovaných změn jsme měli v hlavě spoustu, ale ne vše lze udělat přes noc. To nejlepší co se za rok 2022 povedlo v SEO realizovat jsem představil v rámci #99 Marketingového Čtvrtkonu, na kterým jste mohli slyšet skvělé přednášky od Ivety Osobové s tématem psychologie v reklamě, Tomáše Koubu a jak vyzrát na poznámky, Davida Zelenku z Brila o nové legislativě v e-commerce a finále patřilo Filipu Podstavci z Marketing Mineru, který se pustil do CHATu GPT a budoucí práce s AI.

Čtvrtkon 2023
#99 Marketingový Čtvrtkon – Přednášející (Autor fotky: Martin Hlaváč)

Co nám v SEO přinese rok 2023?

Rok 2023 bude přinejmenším zajímavý a roadmapa už teď má několik skvělých záchytných bodů od lepší správy blogových článků po konečné řešení parametrických kategorií v kombinaci se značkou.

Řadu nedostatků jsme se naučili obcházet, ale je to většinou jen dočasné řešení, které vyžaduje zbytečně moc práce a jak víme, čas jsou peníze. V době vysoké inflace si většina e-shopistů uvědomuje, že mít postavený obchod jen na PPC reklamě je sice snadné, ale hodně drahé řešení, které bez marketingového mixu kanálů nemůže obstát.

Za Dudlu můžeme říct, že díky předchozí práci na SEO pro nás začátek roku 2023 znamená jen zpomalení, ale díky 70% podílu z neplacené reklamy nás cashflow netrápí a investičně můžeme experimentovat. Proto jsme rádi za jakoukoliv změnu, kterou Shoptet pro SEO nasadí a snažíme se ji maximálně využít, tak nás sledujte, sdílejte na sockách a ať i vám e-shopy rostou.

Hlavní partneři projektu Dudlu.cz

Tržby (GA)

 10 500 000 Kč

PPC (reklama): 3 000 000 Kč

Ostatní zdroje: 2 300 000 Kč

SEO (reklama): 4 000 000 Kč

Přímá návštěva: 900 000 Kč

Sociální sítě: 300 000 Kč

Data aktualizována: Listopad 2022

E-shop spuštěn: Březen 2019

Objednávky (GA)

16 000 transakcí

PPC (reklama): 5 000

Ostatní zdroje: 3 920

SEO (reklama): 5 600

Přímá návštěva: 1 200

Sociální sítě: 280

Data aktualizována: Listopad 2022

E-shop spuštěn: Březen 2019

Návštěvnost (GA)

1 600 000 návštěv

PPC (reklama): 300 000

Ostatní zdroje: 211 000

SEO (reklama): 1 000 000

Přímá návštěva: 67 000

Sociální sítě: 22 000

Data aktualizována: Listopad 2022

E-shop spuštěn: Březen 2019

Klikněte na CHCI VÍCE a ponořte se do četby celého našeho seriálu

Podpořte autora sdílením:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentáře “48. díl — Jaké máme SEO změny v Shoptetu? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz”

  1. Je super, že za „nás“ někdo bojuje a jdou vidět u Shoptetu tyto super změny. Osobně se nejvíc těším na parametrické vyhledávání v kombinaci se značkou, už aby to bylo.

    Děkuji a držím palce!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.