Collabim – Nejpoužívanější SEO nástroj v ČR

6.1.2020

Tomáš Zahálka

Máte v týmu SEO specialistu, ale nevíte jak mu koukat pod ruce a monitorovat postup práce? Sledujete pozice v excelu metodou naťukávání klíčových slov do Googlu, ale vaše sousedka má jiné výsledky? A nebylo by lepší začít měřit SEO správně? Vítejte v dospělém světe, kde si velcí kluci a holky hrají s nejpoužívanějším SEO nástrojem v ČR — Collabimem. Ponořte se s námi do pravidelného měření klíčových slov, štítkování úkolů pro copywritery, evidence odkazů z linkbuildingu, špehování strategie konkurence a do mnoha dalších aktivit, které by měl každý nadšenec do SEO požadovat ke své práci.

SEO nástroj Collabim

SEO nástroj Collabim — Měření pozic z organiky, které dává smysl

Ještě než jsme začali spolupracovat, nebyl pro mě Collabim žádnou neznámou a už za vlády Jirky Koutného měl čestné místo v přihrádce nejoblíbenějších online nástrojů pro analýzu a kontinuální budování lepších pozic u neplacených výsledků vyhledávání. I přes svou tehdejší vizuální zastaralost to byl stále kvalitní nástroj pro hromadné scrapování pozic bez intoxikace historií prohlížeče a IP adresy, na němž však byl čím dál patrnější zub času a chybějící síla na vývoj. Od roku 2017 předal Jirka otěže do rukou Budějovické agentury Inizio, kde se hlavní ikonou vývoje stal Dalibor Jaroš, který se svým týmem přestavěl nástroj do nynější podoby a začal aktivněji pracovat na edukativní SEO Akademii.

A jaká byla má role v tomto příběhu?

V rámci individuálních rozhovorů, které Dalibor dělal s desítkou předních SEO konzultantů, linkbuilderů a markeťáků, jsem se dostal k beta verzi pro chystaný redesign a zároveň skvělému úkolu vypracovat analýzu klíčových slov , kterou používají pro svou SEO Akademii a zmiňují ji například ve videu o linkbuildingu. Rok na to jsem s kolegy spustil e-commerce projekt Dudlu, který díky spolupráci Shoptetu, Dropshippingu a Collabimu odevzdává 20 % ze zisku na neziskovou organizaci Radost dětem, a jenž společně dokumentujeme pomocí série článků o Dudlu. Poslední náš velký projekt bylo vytvoření české databáze SEO faktorů, kterou jsme představili na konci roku 201. Ta obsahuje téměř 100 článků ze světa SEO, jenž ovlivňují / neovlivňují nejen neplacené výsledky vyhledávání.

A jak už jsem psal na Shoptet PartnerechSEO konzultant bez Collabimu, je jako řidič bez tachometru. Collabim využívám pro měření pozici nejen na svém e-shopu Dudlu.cz, ale i pro svůj blog a na více jak 15 klientech kde optimalizujeme stránky, měříme pozice a děláme linkbuilding. Doporučuji vyzkoušet!“.

[supsystic-price-table id=18]

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci budovat PPC

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci budovat SEO

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci jen konzultaci

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *