Collabim je nejpoužívanější tuzemský SEO nástroj pocházející z Českých Budějovic, který mimo měření klíčových slov, evidování linkbuildingu a špehování konkurence podporuje vzdělávání v marketingu na konferencích jako je Čtvrtkon, SEO Bootcamp, SEO restart a také náš edukativní seriál o Dudlu.
Jak a co měřit v Collabimu (Autor: Tomáš Zahálka)
Nejlepší funkce Collabimu?
Collabim je poměrně robustný nástroj, který nováčka může zaskočit velkým množstvím informací a grafů, proto vypíchnu must-have základ, který byste měli ovládnout.
Klíčová slova (přehled)
Naimportujte si klíčová slova z Skliku, Google Ads, Google Search Console a vytvořte pomocí přehledu analýzu klíčových slov a návrh informační architektury.
Konkurence (přehled)
Nastavte si 1-5 konkurentů, který majípodobný sortiment a přímo vám konkurují v SEO / PPC reklamě.
Linkbuilding (odkazy)
Sleduje, eviduje a měří získané zpětné odkazy, zda-li drží, nebo je někdo omylem / úmyslně odmazal.
Nástroje (Svatý Grál)
Svatý Grál dokáže vytáhnout klíčová slova z PPC a SEO od konkurence.
Jak nastavit a interpretovat data v Collabimu?
Video návod jak se vyznat v Collabimu pro začátečníky a jak nepodlehnout chybné interpretaci dat.
SEO by nemělo chybět žádnému e-shopu, který to myslí s marketingem vážně. Collabim by neměl chybět žádnému SEO specialistovi, který chce sledovat pozice a cílové stránky získané optimalizací.
Potřebujete-li snížit závislost na PPC reklamě a plánujete-li začít dělat SEO, tak Collabim je nezbytnou součástí vyhodnocování, bez kterého neuvidíte na jedno oko.
Tak měřte pozice, evidujte zpětné odkazy, sledujte konkurenci a ať i vám e-shopy rostou.
0 komentáøù