👶 69. díl — Jak a co sledovat pro SEO v Collabimu? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

30.12.2024

Tomáš Zahálka

Collabim je nejpoužívanější tuzemský SEO nástroj pocházející z Českých Budějovic, který mimo měření klíčových slov, evidování linkbuildingu a špehování konkurence podporuje vzdělávání v marketingu na konferencích jako je Čtvrtkon, SEO Bootcamp, SEO restart a také náš edukativní seriál o Dudlu.

Jak a co měřit v Collabimu

Jak a co měřit v Collabimu (Autor: Tomáš Zahálka)

Nejlepší funkce Collabimu?

Collabim je poměrně robustný nástroj, který nováčka může zaskočit velkým množstvím informací a grafů, proto vypíchnu must-have základ, který byste měli ovládnout.

Klíčová slova (přehled)

Naimportujte si klíčová slova z Skliku, Google Ads, Google Search Console a vytvořte pomocí přehledu analýzu klíčových slov a návrh informační architektury.

Přehled klíčových slov v Collabimu

Přehled klíčových slov v Collabimu (Zdroj: Dudlu.cz)

Konkurence (přehled)

Nastavte si 1-5 konkurentů, který majípodobný sortiment a přímo vám konkurují v SEO / PPC reklamě.

Collabim a nastavení konkurence

Collabim a nastavení konkurence (Zdroj: Dudlu.cz)

Linkbuilding (odkazy)

Sleduje, eviduje a měří získané zpětné odkazy, zda-li drží, nebo je někdo omylem / úmyslně odmazal.

Sledujte zpětné odkazy přes Collabim

Sledujte zpětné odkazy přes Collabim (Zdroj: Dudlu.cz)

Nástroje (Svatý Grál)

Svatý Grál dokáže vytáhnout klíčová slova z PPC a SEO od konkurence.

Svatý Grál od Collabimu na špehování konkurence

Svatý Grál od Collabimu na špehování konkurence (Zdroj: Dudlu.cz)

Jak nastavit a interpretovat data v Collabimu?

Video návod jak se vyznat v Collabimu pro začátečníky a jak nepodlehnout chybné interpretaci dat.

SEO by nemělo chybět žádnému e-shopu, který to myslí s marketingem vážně. Collabim by neměl chybět žádnému SEO specialistovi, který chce sledovat pozice a cílové stránky získané optimalizací.

Potřebujete-li snížit závislost na PPC reklamě a plánujete-li začít dělat SEO, tak Collabim je nezbytnou součástí vyhodnocování, bez kterého neuvidíte na jedno oko.

Tak měřte pozice, evidujte zpětné odkazy, sledujte konkurenci a ať i vám e-shopy rostou.

 

Podpořte autora sdílením:

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci rychle objednávky

od 10 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Google Ads (PPC)
N
Optimalizace kampaní
N
Seznam Ads (PPC)
N
Měsíční reporting

Chci ziskový e-shop

od 20 000 Kč / měsíčně

N
MKT konzultace
N
Analýza klíčových slov
N
Optimalizace webu
N
Posilování linkbuildingem
N
Měsíční reporting

Chci konzultaci e-shopu

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
MKT konzultace
N
60 minut příprava
N
SEO + PPC marketing
N
90 minut konzultace
N
Audio / video záznam

Komentáře

0 komentáøù

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *