Nejsem sice kuchař, ale SEO konzultant se zaměřením na eshopy, který rád poskytuje SEO servis i začínajícím projektům a klientům, kteří by rádi zvýšili prodeje či zviditelnili své služby. V tomto článku zkusím celý proces přiblížit k receptu a přípravě dobrého jídla, takže jestli máte hlad, jdeme vařit …
Recept na kompletní SEO servis:
SEO servis vašeho webu se skládá z pěti základních procesů, které se zde pokusím co nejjednodušeji popsat. V zásadě je to jako vaření v restauraci, nejdříve je třeba připravit ingredience, zjistit jestli máme správné nádobí a prostor na vaření, očistit suroviny, nakrájet, začít vařit, probudit chutě a podávat. Když se vše udělá dobře a zákazníkům bude chutnat, vyhledávače vás ocení a zobrazí na dobré pozici.
-
Úklid kuchyně před vařením
[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]To je tolik neoblíbená, ale velmi důležitá revize on-page faktorů, redakčního systému a použitelnosti stránek pro uživatele a tím i vyhledávače. Výsledkem této práce je seznam doporučeních, které byste měli na webu aplikovat pro zlepšení průchodnosti a umožnění vyhledávačům vás umístit na dobré pozici. Je to vlastně stejné, jako když si kuchař umyje nádobí, uklidí linku a chce si být jistý, že bude vařit v čisté a připravené kuchyni.[/perfectpullquote]
-
Příprava surovin do receptu
[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]Vaši zákazníci zadávají tisíce možných dotazů, na základě nichž vyhledávače třídí weby a hledají správné odpovědi. Kouzlem jedinečnosti lidí je jejich rozmanitost v pokusech popsat nějakou službu či zboží. Proto se dělá analýza klíčových slov, která supluje nákup a přípravu ingrediencí. Také nebudete vařit svíčkovou a místo knedlíku podávat hranolky. Všechny fráze rozdělíme do bloků podle hledanosti a témat, podobně jako suroviny do mističek. [/perfectpullquote]
-
Začínáme vařit
[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]Z analýz klíčových slov mám krásnou tabulku a teď je třeba pro všechny ty dotazy vytvořit vhodné vstupní stránky. Ty naplníme kvalitním obsahem, který pomůže nejen zákazníkům, ale i vyhledávačům porozumět co je účelem webu. Následně upravíme on-page faktory jako jsou titly, url, <h1> a meta tagy a dáme vařit.[/perfectpullquote]
-
Propagace nového jídla
[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]Musíme dát světu o vás vědět. Na stránkách provedeme ruční indexaci a vytvoříme linkbuilding, který upozorní vyhledávače a zákazníky na nový obsah. Je to podobné, jako když číšník přijde nabídnout dnešní specialitu, kterou chcete aby zákazníci vyzkoušeli.[/perfectpullquote]
-
Ochutnáváme a servírujeme
[perfectpullquote align=“full“ cite=““ link=““ color=““ class=““ size=““]Poslední je tolik očekávaná smetana. Výsledky sledujeme přes různé měřící nástroje jako je Collabim, Google Analytics, Search Console, ale také ručně přes anonymní režim. Následuje pak jen okořenění a osolení těch částí, které se nepovedlo získat na první dobrou a můžeme se těšit z rostoucích tržeb a spokojených strávníků.[/perfectpullquote]
Článek vznikl trochu z hladu, ale v zásadě je celá práce na vylepšení pozic podobná jakémukoliv jinému řemeslu, v našem případě kuchařině. I dobrý recept se dá se špatným kuchařem, výběrem surovin a v nevhodném prostředí pro vaření zpackat. Nejsem sice zrovna žádný dobrý kuchař, ale zajistím takový SEO servis, který bude chutnat vám i zákazníkům. Kontaktovat mě můžete na: info@tomaszahalka.cz
[supsystic-price-table id=18]
0 komentářů