Jak na Google Analytics Certifikát

4.2.2017

Tomáš Zahálka

Google Analytics je nerozšířenější nástroj pro měření výkonnosti stránek, zdrojů návštěvnosti a plnění cílů. Ať máte blog, jehož účelem je registrace do newsletteru, události, přečtení si článku či e-shop, kde potřebujete měřit zdroje návštěvnosti a konverzí. Ve všech případech je GA plnohodnotný zdroj informací, s kterým by měl umět každý marketingový specialista. Ovšem většina uživatelů jen čte ze základního rozhraní a často špatně.

Na stránce Google Partners najdete Google Analytics Certification zkoušku, jež obsahuje 70 otázek. Ty zahrnují témata jako správné čtení atribučních modelů, využití Analytics k tvorbě remarkatingového publika, jak využívat segmenty, filtry, metriky a dimenze, co vám říká míra okamžitého opuštění, k čemu slouží vícekanálové cesty (MCF) a asistované konverze, jaké UTM tagy se používají pro značkovaní URL, na co je User ID, jak se měří návštěvnost, tok k cíli a mnoho dalšího. Na celou zkoušku máte 90 minut a můžete jí skládat v češtině.

Google Analytics certification exam

Odpovíte-li na 80% otázek správně, obdržíte oficiální certifikát Googlu, který otestoval vaše pokročilé znalosti z čtení dat. Neověří to sice všechno, ale certifikovaný analytik je přinejmenším nápověda, že se dotyčný o svou práci zajímá, dokáže si dávat data do kontextu, a nepapouškuje čísla ze základního přehledu. Zkouška z Google Analytics je neutrálně zaměřená a hodí se všem majitelům e-shopů, marketingovým manažerům, PPC specialistům, SEO konzultantům i UX analytikům, kteří hodnotí efektivitu kanálů a vaši stránek.

Google Analytics Certifikát

[supsystic-price-table id=18]

Tomáš Zahálka

Marketingový specialista se zaměřením na SEO a PPC reklamu pro Shoptet klienty. Zakladatel charitativního e-shopu Dudlu.cz a vzdělávacícho blogu pro začínající e-shopaře.

Tel.: +420 723 268 346
E-mail: info@tomaszahalka.cz

Chci objednávky z placené reklamy!

od 10 000 Kč / měsíčně

N
Základní správa: 10 000 Kč (5h)

Nastavení a udržovací optimalizace

N
Malé e-shopy: 15 000 Kč (8h)

Rozpočty do 150 000 Kč / měsíčně

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (15h)

Rozpočty cca 250 000 Kč / měsíčně

N
Velké e-shopy: 35 000 Kč (25h)

Rozpočty cca 500 000 Kč / měsíčně

N
VIP správa: 50 000 Kč (50h)

Neomezené limity rozpočtů

Chci být dohledatelný ve vyhledávačích a AI!

od 15 000 Kč / měsíčně

N
Pomalé krůčky: 15 000 Kč (10h)

Vyřešíme hlavní problémy v SEO

N
Malé e-shopy: 20 000 Kč (15h)

Jednotky kategorií a stovky produktů

N
Běžné e-shopy: 25 000 Kč (20h)

Desítky kategorií, až tisíce produktů

N
Velké e-shopy: 50 000 Kč (50h)

Stovky kategorií, desítky tisíc produktů

N
VIP řešení: 80 000 Kč (100h)

Neomezeně kategorií a produktů

Chci jednorázové konzultace a audity!

od 5 000 Kč / 2,5 h

N
Konzultace: 5 000 Kč (2,5h)

1,5 hodiny na přípravu a 1h video call

N
SEO audit e-shopu: 25 000 Kč

Ideální pro in-house SEO správu

N
Vstupní video call: Zdarma

Nevíte co vybrat? Probereme to.

N
PPC audit e-shopu: 35 000 Kč

Ideální pro in-house PPC správu

N
Marketingový audit: 50 000 Kč

Rozebereme SEO, PPC, UX a Shoptet

Komentáře

0 komentáøù